20

528 16 0
                                    

O deset  měsíců později:

Ráno (pohled Týnky)

Dneska má Thobias 1 rok. Nechápu jak to tak rychle mohlo utéct, vždyť se před chvílí narodil. 

Právě je 8:55 a oslava pro Thobíka začne v 16:00

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Právě je 8:55 a oslava pro Thobíka začne v 16:00. 

Jinak se budeme za týden stěhovat do našeho domečku. Tento týden se bude montovat nábytek. A taky budu za 5 měsíců dvojnásobná teta, Sylva je totiž těhotná s Romanem neboli pupíkem a bude se s ním za 4 dny brát. 

 Když jsem se trochu probrala a zjistila že Janek a Thobias jsou v lese na běho - procházce jsem se šla obléct ale když jsem vstala z postele tak se mi chtělo zvracet...rychle jsem běžela do koupelny a když jsem si umývala pusu od zvracení tak mě napadlo jestli nemůžu být znovu těhotná. Rychle jsem šla za Sylvou do jejího pokoje. 

Sylva: Ahoj, ségra.

Já: Ahoj. Nemáš prosím tě náhodou nepoužití těhotenský test ?

Sylva: Náhodou nepoužitejch testů mám tak asi milion, chceš jeden ?

Já: Ano, děkuji. 

Sylva: Nemáš zač. 

Pak mi podala test a já šla do koupelny. 

V koupelně: 

Test jsem počůrala a čekala na výsledek. Na výsledek se čeká pět minut ale mě na testu téměř okamžitě vyběhli dvě čárečky.

Moje reakce byla taková že jsem se radostí rozbrečela. Toto těhotenství jsem nečekala stejně jako to první, druhé těhotenství bylo plánované. 

Velmi rychle jsem vymyslela jak Jankovi oznámím že do naší rodiny přibude nový človíček. 

Test dám do dárkové papírové tašky a na oslavě jak budu Thobiasovi společně s Jankem předávat dárek tak řeknu že mám dárek i pro Janka a dám mu tu taštičku. 

Pak jsem se šla převléct do domácího a šla se nasnídat. 

Do 15:35 jsme chystali oslavu Thobíka pak jsem se já, Janek a Thobík šli obléct do svétečního. 

Já do šatů, Janek do obleku a Thobiase jsem převlékla do kalhot se kšandami a bodýčka s nápisem I love my mom and dad. 

Oslava:(pohled Janka)

V 16:30 se rozbalovali dárky, první jsme dávali Thobíkovi dárek já a Týnka. 

Dali jsme mu krabici s jeho novou postelí do nového pokojíčku, pár obrázkových knížek a odrážedlo. 

Když si to Thobík s naší pomocí rozbalil tak Týnka řekla:

Týnka: A tady je malý dárek pro tatínka. (podala mi malou dárkovou tašku).

Když jsem ji otevřel tak v ní byl těhotenský test. 

Já: Lásko, ty jsi těhotná ?

Týnka: Ano, jsem. Budeme mít další miminko.

Já: Tak to je to nejhezčí překvapení, a taky nejhezčí dárek pro Thobiase. 


SLUNEČNÁ (cover by: @Artsis)Kde žijí příběhy. Začni objevovat