První den po příletu z líbánek:
Ráno (pohled Týnky)
Janek dneska musí jet do Prahy, protože má hodně schůzek a papírovánítak tam musí několik dní zůstat.
Janek: Lásko, slibuju že až mi skončí poslední schůzka a dodělám papírování tak okamžitě sedám do auta a jedu za tebou.
Já: Dobře Janku, miluju tě.
Janek: Taky tě miluju, Týnko.
Když Janek odjel tak jsem šla na záchod a vzpomněla jsem si že jsem to tento měsíc ještě nedostala. Okamžitě jsem šla za Bětou.
V kuchyni:
Já: Běto, já jsem to ještě tento měsíc nedostala. Bojím se abych nebyla těhotná.
Běta: Mě se zdálo že když jsi tu přišla tak s tebou někdo přišel.
Já: A do prdele.
Běta: Ty nemáš radost ?
Já: Nevím jak na tu novinku bude reagovat Janek.
Běta: Sylva má ve svém pokoji těhotenský test tak si ho udělej a pak uvidíš. A neboj podle mně bude Janek nadšený.
Rychle jsem šla do Sylvy pokoje a pak do koupelny si udělat test.
Mezi čekáním na výsledek testu jsem přemýšlela jak na to bude Janek reagovat, co když mi řekne ať jdu na potrat, já na něj samozřejmě nechci.
Za pět minut
Když jsem otáčela test tak se mi strašně klepali ruce.
Test byl pozitivní.
Já: A do prdele.
Rychle jsem se objednala na kontrolu ke gynekologovi, objednal mě na dnešek v 12:00.
Když jsem dotelefonovala tak někdo klepal na dveře. Vešla Běta.
Běta: Pozitivní ?
Já: Měla jsi pravdu, za hodinu mám být u doktora , gynekologa.
Běta: Ty jsi tak rychle nechtěla otěhotnět že ?
Já: Janek chtěl dítě až za šest nebo sedm let, bojím se že mi řekne že na to není připravenej.
Běta: Toho se bojím i já. Tak se rychle obleč a já mezitím řeknu Tonymu ať tě tam hodí.
Já: Děkuji Běto.
Mezitím v Praze: (Pohled Janka)
Hana: Janku, dneska už máte jen dvě schůzky, jednu v 14:00 a druhou večer ve 20:00.
Já: Aha a zítra?
Hana: Zítra máte jen dvě schůzky v 10:00 a 12:00. A bylo by dobré kdyby jste připravil dneska ty smlouvy pro Pupíka, podklady jsem vám poslala na mail.
Já: Děkuji Hano, takže zítra můžu jet zpátky na statek ?
Hana: Ano. Mimochodem jak bylo na líbánkách?
Já: Skvěle, Týnka si konečně pořádně odpočinula.
Hana: Tak to je dobře. Mimochodem Janku, jak zítra pojedete na statek buďte na Týnku hodný a dobře si rozmyslete co jí řeknete, v kartách mi vyšlo překvapení.
ČTEŠ
SLUNEČNÁ (cover by: @Artsis)
RomanceJanek Linhart - mladý milionář a úspěšný podnikatel. Je spolumajtelem firmy Solange Energy. Chodí s Denisou. Týna Popelková - mladá statkářka které nedávno umřel táta a ona na její statek zůstala úplně sama... teda s Tonym, Tomem, Bětou, Rózou a Pr...