21

553 15 2
                                    

Další den: 

Ráno: (pohled Janka)

Toto ráno jsem nešel běhat protože jedu s Týnkou do Prahy za jejím gynekologem, aby jí potvrdil nebo vyvrátil že je těhotná. Jinak jsem strašně moc štastnej že se budu dvojnásobnej táta, já jsem si další miminko strašně moc přál.

Když jsem se probudil tak Týnka ani malej v pokoji nebyli a tak jsem se oblékl do domácího a šel do kuchyně se nasnídat. 

V kuchyni:

Já: Dobré ráno, všem.

Týnka: Dobré ráno, lásko. Thobíku, řekni to co jsi se dneska naučil. 

Thobias: Ta ta. 

Já: Thobíku ty jsi mi řekl táta.  

Týnka: Je strašně šikovnej, mimochodem jsem volala doktorce Thobiase a ptala jsem se jí že máme cestu do Prahy tak jestli by Thobiasovi nemohla udělat roční prohlídku. 

Já: Aha a jak jste se nakonec domluvili ?

Týnka: V 10:00 tam máme být. 

Já: Okey, a jedeme pak k tomu tvému doktorovi ?

Týnka: Jasně. 

Já: Dobře, takže já se nasnídám rychle převleču Thobíka a sebe, ty se mezitím nachystáš a můžeme jet, okey?

Týnka: Dobře, miluju tě Janku. A děkuji

Já: Miluju. tě Týnko. Za co mi děkuješ ?

Týnka: Za všechno, jak se o mně a Thobíka staráš, že jsi můj manžel a že mě miluješ. 

Já: Za to nemusíš děkovat. 

Pak jsem se nasnídal a šel převléct malého a sebe mezitím se nachystala Týnka a jeli jsme do Prahy.

V Praze:(pohled Týnky)

Na kontrole Thobiase bylo vše v naprostém pořádku. 

Pak jsme jeli k mému doktorovi. 

U doktora:

Doktor: Dobrý den, dneska jste přišli celá rodinka?

Já: Dobrý den, ano kluci chtěli jít se mnou. 

Janek: Dobrý den. 

Doktor: Tak vám paní Linhartová udělám dneska jen ultrazvuk.

Já: Dobře. 

Po chvíli:

Doktor: Tak vám gratuluji paní a pane Linhartovi. 

Já: Takže jsem těhotná ?

Doktor: Ano, jste a momentálně se nacházíte v 13+2 týdnu takže na konci 3 měsíce, zítra začínáte 4 měsíc. 

Já: Aha. Tak to je dobrá zpráva, a jak je možné že jsem v tomto těhotenství nepotratila když jsem o tom že jsem těhotná nevěděla 3 měsíce, já jsem totiž zvedala těžké věci ?

Doktor: Ten váš potrat se stal z psychiky nikoliv z toho že jste zvedala těžké věci.

Já: Aha takže můžu normálně zvedat těžší věci ?

Doktor: Ano, ale v menší míře. Řekněte sestřičce ať vám udělá těhotenskou průkazku. A tady máte ultrazvuk. A mimochodem chcete říct pohlaví miminka ? Zrovna jde krásně vidět. 

Janek: Jistě. Ale jestli byste byl tak hodný a napsal to zase na papírek. Děkujeme. 

Doktor: Dobře. (pak mi podal obálku ) 

Když mi dala sestřička těhotenskou průkazku tak jsme šli k autu a pak jsme jeli domů na statek. 

Na statku: (pohled Janka)

Po příjezdu jsem šel dát spát Thobiase a pak jsem šel do kuchyně za Týnkou a Bětou. Zrovna dělali těsto na dort s pohlavím miminka. 

Běta: Stejně je to divné, že jsi Týnko 3 měsíce zapomněla na to že jsi to nedostala. 

Týnka: Měla jsem toho hodně, když mě Sylva poprosila jestli bych jí nepomohla s její svatbou s Romanem. 

Sylva: Co je s Romčou ?

Týnka: Nic není s Romanem, jen jsme se bavili o mém těhotenství.

Sylva: Ségra ty jsi zase v jináči, jako já ?

Týnka: Ano, jsem a to konkrétně na konci 3 měsíce zítra začínám 4 měsíc a teď tu řešíme jak jsem mohla zapomenout na to že jsem to už třikrát nedostala. 

Běta: Týnka se vymlouvá na tvojí svatbu Sylvo. 

Sylva: Svatba, no ještě že jste mi to připomněli musím obvolat pozvané jestli přijdou nebo ne. 

Běta: Janku,  Týnko běžte podojit kozy ať můžu ten dort naplnit modrým nebo růžovým krémem.

Já: Okey

Pak jsme šli dojit kozy ale v půlce dojení se vzbudil Thobias a tak jsem tam šel a dal si ho do nosítka. Pak jsem se i s Thobiasem v nosítku vrátil zpátky do chlívku. 

Týnka: Ale kdopak se nám to tu vzbudil ?

Thobias: Mama.

Asi za hodinu jsme šli zpátky do kuchyně abychom rozkrojili dort a zjistili jestli bude mít Thobias bráchu nebo ségru.

V kuchyni:

Když jsme rozkrojili dort tak v něm byla růžová poleva. 

Týnka: My budeme mít páreček. 

Já: Já budu mít dceru. A Thobias bude mít ségru.


SLUNEČNÁ (cover by: @Artsis)Kde žijí příběhy. Začni objevovat