Tanıtım

28 7 12
                                    

Kitap, genel olarak bir arkadaş grubunun gizemli bir orman evinde ölümcül olaylar karşısında verdiği hayatta kalma mücadelesini anlatıyor.

-Bu Gizem/Gerilim hikayesi okurken merak ve heyecan duygusunu sonuna kadar yaşayacaksınız !

Kitaba başlama tarihinizi buraya yazabilirsiniz :)

Spoiler ve reklam içeren yorumlar silinecektir.

Karakterler

İrem: Korkusuz ve cesaretli olan İrem keskin karar alma yeteneği ile tam bir grup lideridir. Zayıf, uzun boyu vücudu ve çevikliği ile arkadaşları için tehlikelere atılmaktan çekinmeyen biridir.

Ayçin: Mantıklı ve zeki biridir, bu mantık ve zeka İrem'in güç ve çevikliği ile birlikte tam bir çift olduklarını itiraf etmeliyim.

Esra: Pısırık ve çekingen biridir ama kafasına koyduğu bir şeyi yapmaktan onu kimse vazgeçiremez.
(Zaten çok nadir kafasına bir şey koyar.)

Emre: Buğday tenli bu atletik vücutlu yakışıklı yeşil gözleriyle İrem'i kendisine aşık etmeyi başarmıştır. Grubun en güçlü ve korkusuzu olan Emre, başına buyrukluğu yüzünden gruptan ayrı takılır. 

Bora: Meraklı ve enerjik olan bora, Emreyle iyi arkadaştır ama grupla dolaşmayı daha çok sever. Gizemli bir olay gördüğünde ne olursa olsun o gizemi çözmeye çalışır. 

Her bölüm sonunda fikirlerinizi yorum olarak lütfen yazın hepsini okuyacağıma emin olabilirsiniz :)

Yazdığım diğer hikayelerden haberdar olmak için beni Takip edin :)

Genel olarak tüm yorumları cevaplamaya çalışıyorum, bazen biraz geç olabiliyor.
Mesajlar ise aksatmadan cevaplıyorum.
Oylamayı unutmayın ⭐

Orman Evinin GizemiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin