Uyandığımda öğlen olmuştu kalkıp hazırlanmak için tuvalete gittim. Ailem her zamanki gibi bize fark ettirmeden tartışmaya çalışıyordu, onların seslerinden dolayı uyanmıştım zaten. Elimi yüzümü yıkadım, mutfağa gittim annemle babam salondaydı.
Bir şeyler atıştırırken kardeşim geldi. Bana endişeyle bakıyordu. "Yine ne olacak" diye düşündüm ve ihtimaller kafamda sıralanmaya başlamıştı. Ancak annem beni yanlarına çağırdı. Gidip ne olduğunu sordum biraz hayat biraz da ekonomi hakkında ufak bir nutuk sonunda bu evden taşınacağımızı hemde bir ormanın içindeki bir kasabaya taşınacağımızı öğrendim. Bütün arkadaşlarım burada ve ben bu şehri seviyorum. hayatım burada geçti. gibi küçük çaplı şokları geçirirken kapı çaldığı için kapıyı açtım. yan komşumuz gelmişti sevinçle evin yıkılacağını çünkü bu evi satın alan şirket buraya bir alış-veriş merkezi yapacakmış. Komşumuz bu durumdan gayet memnun görünüyordu artık alış-veriş için çok uzaklara gitmesine gerek kalmayacaktı çünkü bir kaç ay sonra evinden çıkıp hemen yan binaya geçerek bütün her şeye erişebilecekti. biz de o sıra bir orman kasabasında olacaktık. Üzgün bir şekilde kardeşimin yanına gittiğimde onu çok neşeli buldum "yeni bir ev!, yeni yerler!" diye seviniyordu. Sesleri duyan babam "Gideceğimiz yer tam olarak bir ev değil iki odalı çok tatlı bir kulübe" dediğinde. İçimden kocaman bir Of çektim çünkü artık kendi odam olmayacaktı kardeşimle aynı odada kalacak ve o kasabanın okuluna gidecektim hem okul da ormanın içindeymiş inşallah öğretmenlerimiz ayı ya da tavşan değildir.
Evdeki herkes eşyaları toplamaya başladı komşumuz bile bize daha hızlı gitmemiz için yardım ediyordu resmen. Odamda ağlarken annem geldi ve bir kaç kutu getirdiğini ve artık toparlanmaya başlamam gerektiğini söyledi. Ben de yavaşça eşyalarımı toplamaya başladım. daha hızlı bitsin diye annem de bana yardım etti. Babamın salondan sesi geliyordu telefonda bir adamla konuşuyordu, taşınma işlerini konuşuyorlardı sonra babam telefonu kapatıp annemle yanımıza geldi 2 gün sonra taşınacağımızı, o kadar acele etmenin gerekmediğini söyledi.
İki gün sonra, daha önce hiç görmediğim bir eve taşınıyor oluşumuz sinirlerimi bozmuştu, neden bilmiyorum ama bu durum beni biraz da korkutuyordu, sanki orada korkunç bir şeyler olacağını hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orman Evinin Gizemi
Misterio / SuspensoGüzel bir ormanın içinde bulunan bir kasabadaki gizemli bir orman evi ve bu orman de...