Şeytan'ın ayak izleri!

28 6 0
                                    

2.Bölüm

Ertesi Öğlen
Bilind O gün her zamankinden biraz daha geç kalkmıştı.Günlük rutinden sonra saate baktı ve saatin 13:30 olduğunu görünce Beyaz Takım elbise içine kırmızı gömleğini giyip Annesi Müzeyyeni öpüp Babasının elini öpüp apar topar Kahvaltı etmeden çıktı evden.Arkasından Kahvaltı için seslenen annesini duymamış gibiydi.Hemen Ford Mustang'ına atlayıp Baron'a doğru yola koyuldu."Ulan bu kadar uyunur mu be."diye sokranıyordu.Bir Sigara yaktı ve içerek Baron'a doğru gitti.Fazla uzaklıkta değildi Baron fakat Bilind biraz yavaş gittiğinden zor varmıştı.Malikane böyle İstanbul'un Yeni Şehir bölgesinde ki en kasvetli ve en görkemli Malikanesiydi.3 Katlı Kusursuz bir Malikane'de kalıyordu.İçeri girmek için ceketini ilikledi ve girdi.Büyük giriş kapısından geçtiğinde 2 Koruma onu aramaya koyulacaktı ki Bilind "Benim Saklım olmaz Koruma." Dedi ve belindeki Eski yapım 8 Kurşun alan Magnum'u uzattı Korumaya "Fazla oynama."diye tembihledi.Artık içeri girebilirdi.İçeri girdiğinde Adamlar onu Tuğrul Beyin odasına götürdüler.İçeri girmek için kapıyı tıklattı ve girdi."Gel Bakalım Bilind Peak."diye seslendi Baron Tuğrul."Geç otur."dedi masayı göstererek."Bilind senin kim olduğunu biliyorum.Senin Baban ile iyi anlaşamazmış Babam.Ama haliyle üzüldüm.Geçmiş olsun.Söze geleceğim buraların kimden sorulduğunu biliyorsun değil mi.Benden sorulur Tuğrul'dan.Ben buranın Baronuyum.Polisi'de Devleti'de benden sorulur.İstekler sınırında yaşarsan anlaşırız.Yaşamazsan Bana baş kaldırırsan anlaşamayız.ve bu çok kötü bir şey."Bir Folyoya resim yansıtarak anlatmaya devam etti."Bu Adam Çember Ailesinin Lideri Süleyman Çember.Kendisi ne tür Araba varsa kaçakcılarından.Bu zamana kadar sınırda yaşadı ve hala yaşıyor.Ve bu Adam Çakmak Ailesinin Lideri Kadir Çakmak.Kendisi illegal le uğraşmaz.1 Tane Fabrikası var ve geçinip gidiyor.Gaddardır kimseye acımaz. Ve bu Erdemler Ailesinin Lideri Erdem Erdemler.Kendisi uluslar arası Mal kaçakçısı.Hedefini nereden vuracağını iyi bilir.Son olarak Kado ailesinin lideri Kürt bedirhan Kado.Kendisi Şeker Fabrikası işletiyor.Ve Ben deniz Tuğrul Güneş.Nağmı-Değer Baron.Her bir Aileden Rüşvet alarak Ve adalet anlayışıyla Aileler arası barışı yöneten bir Liderim.Ekleyeceğin bir şey var mı?" Dedi Baron. "Herkes anlayış içerisinde yaşayacaksa sorun yok.Baronsanız Adalet temelini bilip uygulamanızı temenni ederim.Eğer uygularsanız o iş tamamdır.Uygulamazsanız o zaman işler değişir.Memnun oldum efendim."dedi ve müsade isteyerek çıktı Malikaneden.Mustang'a binip arabayı gazladıktan sonra kendiyle mırıldanmaya başlamıştı Bilind "Cibiliyetsiz Köpek Kanıbozuk Elalemin Bebesi Şerefsiz!" Belli ki cıvık tavrına çok sinirlenmişti.Tuğrul'a ilk buluşmada posta koyan nadir kişilerdendi Bilind.
1Hafta Sonra
Düğün

Herşey hazırdı.Bilind Peak Meral şen ile evleniyordu.Kasabanın ortasında güzel bir Düğün geçirdiler.Tüm Kasaba Okadar güzel gün geçirdiler ki bu gün onlar için unutulmazdı.John türlü Şakalarını yaptı ve Bilind'e o Roket'i içirtmeyi başardı.Bilind kafayı bulup ortaya atlayıp deliler gibi oynayıp coşunca gece dahada bir güzelleşti.2 Evet ardına evlendiler ve Meral Şen artık Meral Peak olmuştu.Gece sonunda Damat yumruklarla Odaya uğurlandı.
Bilind,fazla yorgunluktan bu aralar geç kalkıyordu.Karısı Annesi ve Babasıyla görkemli bir Kahvaltı yaptılar.Güldüler eğlendiler."Seninde Mürvetini gördüm ya ölsemde gam yemem Lan Eşkiya."dedi Eşref gülerek."Aman Baba ne ölmesi daha torununu alacaksın kucağına.Oğlunun bir Baltaya sap olduğunu göreceksin.Hep derdin ya oğlum Mürvetini görsem ne mutlu ama bana bir Torun verdiğinde anlayacağım bir Baltaya sap olduğunu diye."dedi Bilind."Ölüm-Yaşam Yaradan bilir orasını Evlat.Varsa defterde görürüz yoksa göremeyiz."dedi Eşref çayını yudumlarken.Kapı Çaldı."Teyzecim Öpeyim.Sabahi şerifleriniz hayr olsun efendiler.Nasılsın Eşref Emmim."dedi John.Eşref belli ki sevinçliydi o yüzden ayağıya kalktı ve sarıldılar."İyiyim Yeğenim.Yaşıyoruz hayatı öylece."dedi Eşref."Otursana John."diye seslendi Müzeyyen."Yok Teyzecim ben Bilind'i almaya gelmiştim'de."dedi Bilind'e kaş göz işareti yaparak.Bilind ayağıya kalktı ceketini aldı ve dışarı çıktılar."Hele şükür be Ortak.Ne mızmızlandın be.Al Kürt Bedo'dan sana Mesaj var."dedi John aynı zamanda elindeki turuncu zarfı uzattı.
"Bilind,
Seninle Dostluk kurmak istemiyorum.Çünkü oldum olası sizden nefret ediyorum.Ayağımın altında dolaşma Ezerim.İşime bulaştığını görürsem seni değil sevdiklerini keserim ki sen daha fazla yan diye.
-Kürt Bedirhan Kado"

"Vay Köpek,Şerefsiz.Yavşak.Uzlaştırılmamış Tahta kurusu.Şerefsiz Cibilyetsiz elalemin iti." Diye bağırmaya başladı Bilind."Şeker Fabrikasını basacağım o Gavatın önüne Engel olacağım.Azraili olacağım.Boğacağım o herifi.John dolu musun?" Diye sordu Bilind sinirden gözü seğrer halde."Her Daim Ortak."diye cevap verince John atlayıp gittiler Şeker Fabrikasına.Uzun bir yolculuktu bu yolculukta ne olursa olsun Bilind'in içi soğumuyordu."Ulan beni Tehtid ediyor ya.Beni koskoca Bilind Peak'i.Böyle Zalimlerin başını ezmeden bize rahat yok Usta."dedi Bilind."Vallah Ortak piyasaya Baron'a racon keserek giriş yapınca senide tehtid eden olacaktır.Ağzının payını ver ki sussunlar.Ben senin yerinde olsam yapmazdım ama herdaim arkandayım."dedi John camdan akan nehrin güzelliğine şahit olarak.Bilind düşündü,acaba doğru mu söylüyor diye fakat vazgeçti fikrinde ne varsa uygulayacaktı.Tehtid neymiş görecekti.
Vardıklarında Bilind ve John yan yana yürüyorlardı.Ön Kapı yerine arka kapıyı tercih edince iki koruma onları durdurdu ve buraya girmenin yasak olduğunu söyledi.Bunun üzerine John ve Bilind aynı anda adamlara kafa atarak etkisiz hale getirdiler.İçeriye daldılar Çalışan mazlum işçileri dışarıya çıkmalarını söyledi Bilind "HERKES DIŞARI!"Dedi.İşçiler silahlı adam görünce çıktılar dışarı."John şu torbaları arabaya taşıyalım." Dedi Bilind ve torbalara yöneldi.İçeriye bir koruma girdi ve ateş etmeye başladı.John ve Bilind saklandı.Adam ateş etmeyi kesince Bilind üzerine koşmaya başladı.O sırada adam Silahı elinde tekrar doğrulttu ama John adamı kolundan vurarak etkisiz hale getirdi.Bilind Yumruklamadan edemedi Tabii.Tüm Torbaları arabaya taşıdıktan sonra şöyle Not yazıp bıraktılar "Ayak izlerinden Titrediğin Adamın karşısına geçmek aptallıktır."diye yazdı john ve kapıya astı.Kullanacakları tüm Şeker Torbalarını alıp Akarsu Nehrine gittiler.Torbaları açıp Tüm Şekerleri Nehre dökmeye başladılar.Torba'nın hepsi Şeker dolu değilde bir Miktardan sonra Kokain geliyordu.Bilind yine bir küfür etti fakat Bedo'yu böylesine bir zarara soktuğu için kahkaha atmadan edemiyordu.Sonra devam dökmeye başladılar.İşte bu Hamle Bedo'yu büyük bir zarara sokmuştu.Bunu öğrenen Bedo "Ulan İntikamım çok fena olacak KöpeoğluKöpeeeek!"diyordu fakat uğradığı zararı nasıl kapatacağını düşünmek onu gerçekten yoracaktı.
12 Gün Sonra

-Bugün Eşrefin içinde kötü bir hissiyat vardı.Herhalde yaşadığı bu hastalık onu derinden etkilemişti.Abdestini aldı Öğle Namazını kıldı ve uzun bir aradan sonra Dükkana gitmek için yola koyuldu.O sırada Bilind'de Meydan'dan geliyordu.Eşref'i gören esnaf çok sevinmişti.Herkes selam veriyordu.Endamı ile Dosta güven Düşmana korku salıyordu.Tümör olduğnu belli dahi etmiyordu.Yılların kabadayısıydı Eşref.Babası İngiltere'de bulunduğundan Soyadları Peak'ti.Fakat babası O zamanların Savaşlarında esir düşmüş ve Karaciğer yetmezliğinden vefat etmişti.Babasına en ihtiyaç duyacağı zamanda gidince,Eşref kendi elleriyle kazıyıp çabalayarak gelmişti buralara.Kendi kendine öğrenmişti herşeyi.Başında ona yön verecek bir Babayiğit olmadığından,hep Mazlumlarla yaşamıştı.Zor şartlar altında kurmuştu bu Aileyi.Arada Baronluk dahi yapmıştı.Babasının bir Adaletsizlik uğruna ölüp gitmesine göz yumamayan Eşref,Bu Aileyi kurarak Adaleti sağlamıştı.Mazlum'un kanını akıtan Zalimi,kendi kanında boğumuştu.Reislerin Reisi,Kabadıyının Kabadayısı Eşref Peak.Bilind arabaya yaslanmış babasını izliyordu.Eşref Bey'in tam karşısına sarı bir Mercedes durdu.cam açıldı Adam önce Notu attı ve Cebinden çıkarttığı Silahı Eşref Bey'e doğrulttu.En ufak şaşkınlık ifadesi olmayan Eşref öylesine duruyordu karşıda.Bir Silah patlama sesiyle Bilind kendine geldi ve gözlerini dört açarak babasına doğru koştu.Koşarken bir Silah daha patladı ve Araba oradan uzaklaştı.Dağ gibi eşref bey birden arkaya doğru yıkıldı.Kafasını yere vuramadan Bilind tuttu onu.Okadar acı bir durumduki Ailenin kurucusu Eşref Peak bir Suikast sonucu Vurularak yere yığılmıştı."İntikam'da...Adalet ....olmaz ....Evlat." Dedi ve başı kenara doğru düştü.Yanında duran John yerdeki zarfı aldı ve açtı.içindeki Not'ta "Şeytanın Ayak izleri"yazıyordu.
2.Bölüm sonu

Yeni ŞehirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin