7.Bölüm
John dört yerinden vurulmuştu.Kurşunların verdiği hasar yüzünden,arkasındaki 3 basamaktan aşağıya düşmüştü.Böyle birşeyin başına geleceğini biliyordu.Oğlu ile tuzağa çekileceğini biliyordu.Bir baba,oğlu için ölebilir.Ve john Oğlu için dört kurşun yemişti.Yere düştüğünde kendisini kaybetti ve gözlerini yumdu.Belki hayat'a belkide uykuya yummuştu gözlerini.Bilind panik ile John'a yetişmeye çalışıyordu.Evlerin olduğu yola döndüğünde John'un arabasını görüp hemen arkasına durdu.Hızlıca arabadan inip belindeki Silahı eline aldı ve eve girdi.Öğlen saatleriydi,heryer aydınlıktı.Bilind,John'u kanlar içinde yerde görünce ne yapacağını bilemedi.Eli ayağına dolandı.Kanlar içinde babası aklına geldi.Çok sürmeden kendine geldi ve John'a doğru koştu."John!"dedi bağırarak."Bil..."diye konuşmaya çalışıyordu John.Fakat konuşamıyordu.Bilind,John'u hemen kuçağına alıp arabaya taşıdı.Arabayı hemen kasabaya doğru sürmeye başladı.Arabayı sürerken Davud'u aradı."Efendim."dedi Davud sakince."Hemen git ve Şenol usta'ya haber et.John vuruldu geliyoruz hazırlansın!"dedi."John mu vuruldu?"dedi Davud şaşırmış gibi."Soru mu sor dedim lan!Dediğimi yap işte!"dedi Bilind ve kappattı telefonu.30 dakika geçti geçmedi Bilind Şenol Ustanın Mekanına vardı.El birliğyle hemen içerdeki Sedye'ye yatırıp kapıyı kapattı Şenol Usta."Ne oldu Bilind?"dedi Kemal Abi."Abi beni aradı.Hakkını helal et dedi kapattı.Yetişemedim Abi.Benim yüzümden abi yetişemedim."dedi Bilind ve Kafasını eğip ağlamaya başladı."Tamam oğlum.Sakin ol,İyleşecek.Benim Oğlum çok güçlüdür çok!"dedi Kemal abi Bilind'in başını okşarken.Uzaktan Watson geliyordu.Koşarak geliyordu.Çok şaşırmıştı belli "BABA!"diye bağırdı Watson."BABA!"diye bağırıp kapıdan içeri girdi Watson.Bilind hemen arkasından koştu."BABA!"Diye bağırıp duruyordu ağlamışlı bir ses ile.Bilind,Watson'u kolundan tutup dışarı çıkardı."Babam içerde Babam!"diye bağırıyor ağlıyordu Watson."Tamam oğlum tamam sakin ol tamam!"dedi Bilind ve sarıldı Watson'a."Babam ölecek mi Abi!?"dedi Watson ağlar vaziyette."İyi olacak bana inan."dedi Bilind.Bir yandan belli etmeden kendisi ağlıyordu.Yarım saat sonra Şenol Usta kapıyı açtı ve "Başımız Sağolsun."dedi.Watson bir an seslice ağlamaya başladı.Kemal Abi tansıyonu düştü ve Marketin önündeki tabureye oturup sessiz sessiz ağladı."Görebilir miyim?"dedi Bilind.Konuşurken okadar acı çekiyordu ki sesi bile zor çıkıyordu.Boğazı düğümlenmişti."Tabi!"dedi Şenol Usta utanmış bir ifadeyle.Bilind içeri girdi ve John'u o halde görünce şok oldu.John'un üzerinde Beyaz bir örtü vardı.Bilind'in ayağı titriyordu.Fakat ne olursa olsun güçlü kalmaya çalışıyordu.John'un üzerindeki örtüyü açtı.John buz kesilmişti.Teni beyazlaşmış,Dudağı morlaşmıştı.30 Yıldır birlikte her işe girdikleri John ve Bilind ikilisi artık yoktu."John,Sözümüz vardı.Neden bıraktın beni.Ya oğlun,Ya baban.Onlar ne olacak John.Kardeştik biz seninle bu kardeşliğe sığarmı.Babam öldüğünde,İntikam ateşiyle yanıp durmuştum.Ama senin gidişin bi ayrı acıttı be John.Hayat çok acı.Hayat çok acımasız.Babam gittiğinde sen ve Davud bana destek çıkmıştınız.Sizin saayenizde ayaktaydım.Sen gittin ben bittim ozaman.E ozaman ben öleyim.Hani sana rüya gördüm demiştim ya.Orda senin Ölümünü görmüştüm.Rüyalar tersine çıkar derler.Benim gördüğüm hiç bir Rüya tersine çıkmadı be John.Yetişemedim John.Beni Affet kardeşim."dedi ve arnından öptü.Son bir bakış attı Bilind,John'un buz kesmiş yüzüne.İki kardeşin birbirine son bakışıydı bu.Bilind Beyaz örtüyü John'un üzerine örttü.Kapıdan çıktığında Watson koşarak içeri girdi.Bilind kimseye birşey demeden hemen eve gitti ve yattı.Yattı yatmasına'da uyuyamıyordu.Başı çok ağrıyordu.John'un ölümü çok ağır gelmişti.Dayanamıyordu Bilind.
3 Gün Sonra
Bilind, 3 Gündür evden çıkmamıştı.Meral birçok kez odaya girse'de Bilind hiç cevap vermiyordu.2 Gün önceki Toplantı'ya dahi katılmamıştı Bilind.Sakalı hafif uzamıştı.John'un kanı olan Takım elbisesini çıkartmamıştı.Ama surat ifadesinden 2 gün önceye bakarak çok şey değişmiş görünüyordu.Artık üzüntü değil,Sinir öfke vardı üzerinde.3 Gündür ne yedi ne içti.Şimdi kendine gelmiş gibiydi.Saat 17:30'du.Bugün Toplantı vardı.Bilind'in aklına bugün Masa Toplanacağı gelince birden ayaklandı.Çalışma Masasına gitti ve çekmeceyi açtı.Eskiden kalma bir Pro vardı orda.Uzun bir Pro.Aldı ve Yaktı.Ardından arkadaki Golf sopasını aldı ve evden çıktı.Siyah Ford Mustangına atladı ve Baron'a gitti.Her zamankinden daha değişik davranıyordu Bilind.Herşeyin sonu gelmiş gibi davranıyordu.Baron'un malikanesine geldi.Herzaman ki koruma bekliyordu kapıda."Silahları alayım."dedi Koruma.Bilind adama baktı ve "Vereyim."dedi.Silahı veriyormuş gibi yapıp Golf Sopasıyla Korumanın kafasına vurdu.Yere düşen korumaya birtane daha vurdu ve içeri girdi.Saat 18:02'idi.Toplantı salonuna girdi Bilind.Feyyaz'da oradaydı."Geç kaldınız Bilind bey."dedi Tuğrul.Bir yandan Bilind'in üzerinde ki kanı anlamaya çalışıyordu."Biliyorum.Ufak bir işim vardı."dedi Bilind."Başınız Sağolsun."dedi Feyyaz."Başım Sağ,seninde başın Sağolsun."dedi Bilind."John'u sen mi öldürdün?"dedi Bilind.Feyyaz'dan gözünü ayırmıyordu.Deliye dönmüş vaziyette idi."Ne diyorsun Bilind?John'un ölümüyle Feyyaz'ın ne alakası var?"diye sordu Tuğrul bey."Durun bakalım Baron bey.Sıra sizede gelecek!"dedi Bilind."Sorumu son kez tekrarlıyorum.John'u sen mi öldürdün?"dedi heceleyerek."Dur tahmın edeyim.Abini öldürdüm,e sende kansızlığını belli edeceksin ya,yediremedin kendine.Evin tek erkeği olarakda Abinin İntikamını almak istedin.Evdeki baskılar'da artınca iyice sinirlendin.Uzun süredir bizi araştırıyordun.John Masaya katıldığın'da fırsat bu fırsat deyip tuzağa çektin.Ve öldürdün."dedi Bilind."E çözmüşsün zaten neyi soruyorsun.Evet ben öldürdüm."dedi Feyyaz."Sadece ağzından duymak istemiştim."dedi Bilind ve Feyyazın olduğu tarafa doğru yürümeye başladı."Benide mi Öldüreceksin!?"dedi Feyyaz alaycı bir Tavırla."Geleceği Görebiliyorsın!"dedi Bilind ve Feyyazın kafasına birtane vurdu.Feyyaz sandalyeden yere düştü.Feyyaz bağrırken,Bilind kafasına birtane daha vurdu."Ölme lan.Ölme ki o geberişini duyayım.Ölme Lan ölme ki beynindeki kanın akışını hisset."derken hala vuruyordu.Arka arkaya vuruyordu."Ölme ki john'u öldürdüğüne pişman ol!"diyordu Bilind.Hala vuruyordu.Feyyazın beyni patlamıştı.Bilind vurmayı kesip sopayı bir kenara attı.Arnına sıçrayan kanı mendille sildi.Gömleği hep kan olmuştu."Bakıyorum'da senin başın sağ değil Feyyaz iti."dedi Bilind ve yerine oturdu."Helal olsun."dedi Tuğrul."Şimdi gelelim size sayın Baron bey!"dedi Bilind."Ne olmuş bana?"dedi Tuğrul."Haklı olmama rağmen Bedo'nun elini öptürdün.Bu savaş başlattı.İntikam planımın son adımı sendin.Şimdi sıra sende."dedi Bilind."Beni mi öldüreceksin sen?"dedi Tuğrul."Bilmiyorum.Planım böyle olacak!Ben Baronluğa aday koyuyorum.Beni seçen el kaldırsın!"dedi Bilind."Bunu yapamazsın!"dedi Tuğrul."Sende yapamazdın ama yaptın!"
Bilind Liderliğe adayını koyunca tufan ve Yaşar hemen el kaldırdılar.Durum 3-3'dü."Ben şartlarımla el kaldırırım."dedi Behzat."Seni dinliyorum." "Baron olduğunda benim can güvenliğim sağlanacak ise el kaldırırım."dedi Behzat."Söz veriyorum!"dedi Bilind.Bunu duyan Behzat el kaldırdı.Kadir "Tamam."dedi kadir sessizce ve el kaldırdı."Senin gibi bir pisliğe el kaldırmam."dedi Süleyman."Zevkler tartışılmaz süleyman bey."dedi Bilind.Durum 4-1.Tuğrul durumu görünce ayağıya kalktı ve "Bu durumda artık lider değilim.Ne olursa olsun bir Teşekkür'ü hak ediyorum ama neyse!Artık baron değilm.Köklü bir Aileyiz bir baron olmamak bize koymaz.Başarılar."dedi ve Tuğrul kapıya doğru yürümeye başladı."Tuğrul bey!"dedi Bilind ve ayağıya kalktı."Teşekkür ederim!"dedi bilind ve belindeki silahı Tuğrul'a doğrulttu."İnan bunu yapmak istemezsin.Sen zararlı çıkarsın."dedi Tuğrul."Yeni Şehir burası.Lideride benim Bilind Peak.Ne istersem onu yaparım."dedi Bilind ve Tuğrul bey'e üç el ateş etti."AAAH!"Diye bağırdı Tuğrul ve yere düştü.Az bir kıvranmanın ardından hareketsiz kaldı.Doğru duydunuz Beyler "Burası Yeni Şehir.Yeni Lideriniz Benim.Adalet Mülkün temelidir!"dedi Bilind.Bilind hayalı olan Yeni Şehir Planını tamalamıştı.Artık Herşey yolunda gibiydi.
7.Bölüm Sonu (Sezon Finali)-Hikaye tamamen yazar'a aittir.
-Esen kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Şehir
Fiction Historique1980'li yıllarda İstanbul'da yaşayan bir Aile vardı.Peak Ailesi.30 yıla kadar kökü dayanan bu ailenin Babası olan Eşref Peak yıllar boyu Adalet için savaşmış ve herzaman Ailesini düşünerek adım atan bir Liderdi.Yaşı artık 64 olunca,bu işleri bırakma...