6. Fejezet

224 10 3
                                    

- Ki az a szemét?? - kérdezte Jani.
- Imphotep - jelentette ki szomorúan Ash. Mindenki meglepődött. 
- Öööm neki van az a képessége hogy ha valaki megérint elszívja az erejét???? - kérdezte Márk??
- Ti mindegyik őrzőt ismertek??? - kérdeztem meglepődve
- Persze drága ez olyan mint neked a munkatársaid, lehet hogy világon sok helyen vagyunk, de tartjuk a kapcsolatot. - jelentette Márk ki. Ezen jó ízűt nevettem. Mindenki rám nézett megsértve, de elképzelni hogy ők gép előtt ülnek az maga vicces.
- Elnézést komoly dolgok. Igaz. És  most mi lesz Impho akárkivel??? - Ash sóhajtott egy nagyot.
- Próbáltam vele beszélni, de elteleportált, próbáltam követni, de egy idő után elvesztettem. De ami fontos, - most minden őrzőhöz fordult - ti nem támadhatok rá, egyedül én. Hozzátok nagyon erős. - felemeltem a kezem, hogy kérdeznék mint az iskolába - Nem vagy iskolába Jázmin, mondjad.
- Hogy van ez az erősségi szint?? Ezt nem értem. 
- Minél idősebb egy őrző annál erősebb. Itt Dávid a legidősebb.
- Akkor ez egyszerű!! Imphotepnél ki az idősebb?? - mindenki Ashre nézett szomorúan. Basszus.. - Ne azt mondjátok, hogy csak Ash tudja legyőzni!!!!
- Sajnos de.
- De ez akkor azt jelenti, hogy Ash rosszul lesz!!! - jelentettem ki.. Ash rám nézett meglepetten meg a többiek is.
- Te ezt honnan tudod drágám??? - kérdezte Ash. bebújtam Márk mögé.
- Lehet hogy véletlenül hallottam amikor Jamessel beszéltél róla.
- Véletlen??
- Uhhh jut eszembe van egy jó hírem.
- Gyakorolj még. Na és mi a jó hír??? Rám férne.
- Nem te fogod megölni Márkot.
- Na ez tényleg jó hír.
- Én fogom. -Ash sóhajtott egy nagyot.
- Jázmin nálunk az a jó hír ahol senki sem döglik meg. Na most a komolyra, Jázmin  hoztam egy gyűrűt. Léccives  találd meg. - és letett egy nyakláncot az asztalra.
Oda mentem és levettem a  kesztyűm, megfogtam a nyakláncot. Becsuktam a szemem és koncentráltam. 
- Luxor - jelentettem ki - Várjatok most Alexandriában van. Most meg Kairóban van. Ez így nem lesz jó. Sose kapjuk el. Mindig teleportál. Vigyetek magatokkal, és közben tudom keresni.
- Addig nem míg át nem változol, így sérülékeny vagy.
Most nem vitáztam, mert igaz volt.
- Dávid fog átváltoztatni!! - jelentette ki Ash.
- Miért nem Márk??? - kérdeztem szomorúan.
- Drágám nem kell félned, nem lesz semmi kapcsolat Dáviddal, mert ő változtat át.
- Nem is félek!!!
- Érzem nyuszi!!!
- Oké akkor nekem jó lesz. Mikor kezdjük???
- Most rögtön. Van még kérdésed??
- Fájni fog???
- Nagyon. - jelentette ki.
 Dávid, Márk, és én elvonultunk egy szobába és kijelentették, hogy jobban járok, ha lefekszem. Meg is tettem ők jobban tudják. Igazuk volt ahogy Dávid megharapta a csuklóm nagyon fájt. Éreztem hogy szívja ki a vérem. Hirtelen abba maradt és morgást hallottam, azután folytatodott, és elnyert a sötétség.

Sziasztok arra lennék kíváncsi hogy érdekelne e maga átváltozás vagy nem, mert ha igen akkor írok Márk szemszögéből is ha kéred. KiTaláltam egy kevésbé véres, meg véres  átváltozást, Melyik legyen??

ŐrzőkWhere stories live. Discover now