10. Fejezet

225 7 0
                                    

Amikor megéreztük mindenki a díványon voltak. Ahogy néztem hála mindenki élt. A szememmel Márkot kerestem. Amikor megláttam mindenki odajött. Elmeséltünk mindent, amikor végeztünk Márk odajött hozzám megölelni, ahogy ölelt hirtelen fájdalmat éreztem a gerincemben. Feljajdultam.
- MI történt veled? - kérdezte Dávid.
- Csak egy kicsit fáj a hátam, combomon van vágás, meg karcolások.
- Gyere meggyógyitalak. - jelentette ki Dávid
- Ahhoz, hogy meggyógyíts hozzám kell érned.
- Nem érdekel, sokat segítettél. Családhoz tartozol!
- Köszönöm. Ez nagyon jól esett. Úgy megölelnélek- mosolyogtam el.
- Na gyere cica-és meg ölelt. Jött is a vízió. Láttam, hogy egy test elött térdel és ordítva sír. Minden csupa vér. Vissza tértem a jelenben, Még jobban megöleltem. Sejtette, hogy mit láthattam, mert ő is erősebben ölelt.
- Én voltam, ugye tudod? - és egy könnycsepp lecsordult a szeméből.
- Tudom, hogy nem szándékosan!
- Honnan? - kérdezte meglepetten.
- Onnan, hogy ismerlek! - és rámosolyogtam. Amikor elengedtük egymást sokkal jobban éreztem magam. Ravasz, amíg öleltem meggyógyított.
- Köszönöm
Meglepetésemre, sorra jöttekaz őrzők és megöleltek. Egy kivétel volt, Derek, ő puszit adott az arcomra.
-Ezt miért kaptam?
- Csak nézz Márkra, ez minden pénzt megtért. - és nevetett - Naa sziasztok. Léptem. - és elterepoltált.
-Megölöm, csak jöjjön vissza.
- ááá akkor vigyázok az arcomra, hogy ne sérüljön meg, mert azt nem lehet meggyógyítni, mert akkor Dávidnak hozzám kell, hogy érjen.
-Az nem ugyanaz.
- Drágám most szólok utoljára, ha féltékenykedsz, akkor megverlek. Értette morgó mackó? - és megcsókoltam.
- Na gyerekek nem zavarok, de én mennék aludni. Kit hova vihetek? Vagy maradtok?
- Ha minket el tudnál vinni, Márkhoz annak örülnék, mert beszélnünk kellene. - Márk nyelt egy nagyot. Látom rajta hogy fél, hogy mi lesz kettönkel, meg hova költözöm. Pedig nem kéne. Tényleg szeretem.
- És mi nem hallhatjuk? - kérdezte Jani kíváncsian.
-Nem.
Odajött hozzánk és elterepoltált minket Márkhoz. Gyorsan elköszönt Ash és el is tünt.
- Még jöttünk Dani - kiabálta Márk.
A segítője odajött hozzánk és köszönt.
- Éhesek vagytok?
- Nem Jázmin beszélni akarna és... - nem tudta befejezni mert a szájára tettem a kesztyűs kezem.
- Csinálhatnánk valamit enni, mert Danira is tartozik amit mondani akartam.
- Rendben csinálunk rakott krumplit, mert imádom- jelentette ki Dani.
Ezen elmosolyodtam és neki álltunk.
- James mondta, hogy ha akarom kaphatok egy házat
- De ez jó hír nem?? - kérdezte Dani
- Igen jóhír annak akinek költözni szeretne.
-Te nem akarsz?? - kérdezte Márk
- Háát csak ha muszály - mondtam félve.
- Jázmin itt szeretnél maradni mellettem?
- Háát.. - mondtam és érdeklődve néztem a földet.
- Ugye tudod, hogy annak örülnék ha itt élnél velünk!
- Ha Danit nem zavarom!
- Viccelsz? Rég nem láttam Márkot ilyen boldognak. Hidd el nem zavarsz!
- Na ennek örülök de lesz nekem segítő is, ő se zavarna?
- Legyen csaj és szőke, akkor nem zavar. - mondta Dani és elkezdte húzógatni a szemöldökét. Ezen jót nevettünk. Tovább már csak kajcsit csináltuk és minden féléről beszélgettünk. Amikor végeztünk mindenki elvonult a saját szobájába és én is kiderítettem végül, hogy milyen őrzőként szexelni.

Na sziasztok. Kaptam egy furcsa kihívást. Írnom kell egy angyal vagy arkangyal novellát, amiben van egy sztár. Az arkangyalnak még utána kell néznem, mert hirtelen nem tudom mi a különbség a két faj között. Ha ez megvan akkor szerintem folytatom az őrzőket.
Remélem tetszett. Ha folytatom akkor szerintem Ashel fogom, legalább jobban megismeritek. Írjatok nyugodtan ötletet ha van, de ilyen stílusú lesz a többi is.

ŐrzőkWhere stories live. Discover now