4. Fejezet

285 10 0
                                    

Ash házában csak sétálgattam előrehátra, ideges voltam nagyon. Feri próbált megnyugtatni, de ő nem Márk volt. Elkezdtem  szendvicseket gyártani míg vártam. Amikor kész lettem elkezdtem megint járkálni. Feri csak nevetett rajtam, az se érdekelt. 30perc múlva Ash mindenkit teleportált. Mindenki véres volt és meg is sérültek. Márk Rolandra támaszkodott. Ahogy sétált láttam hogy sántít.
- Akinek kell vegyen magához vért. 30 perc múlva ugyanitt. Mindenki elment zuhanyozni és  átöltözni, ilyenkor jó hogy Ash háza nagyon nagy, rengeteg szoba és fürdő van hozzá. Elképzeltem hogy az őrzők sorba állnak vécére és zuhanyra. Ash és Roland elkezdtek hahotázni.
- Kösz Jázmin ez kellett, hogy jobban érezzem magam- jelentette ki Roland.
Mindenki lefürdött és átöltözöt. Aki még rosszul nézet ki, azt Ash és Dávid meggyógyította.
Lassacskán minden Őrző leűlt az asztalhoz. Menni akartam én is de Márk meg állított.
- Jázmin hogy vagy?? -  és meg simogatta az arcom.
- Háát nagyon álmos vagyok? - ásítottam egyet. Fordultam meg és mindenki meglepődve néztek rám.
-Na most meg mi van? - kérdeztem morogva. Ash elmosolyodott
- Márk hozzád ért és nem volt víziód.
Gyorsan megfordultam és levettem a kesztyűm. Elöször csak egyujjal nyúltam hozzá, és amikor semmi nem történt, akkor az egész tenyeremel megsimogattam az arcát.
Hirtelen a fáradság el is múlt. Végre megcsókolhatom, így tettek mezejére léptem, és Megcsókoltam. Elöször óvatosan de amikor Márk közelebb húzott egyre elduvultunk. Egyszer köhögés hallottunk. Rájöttem hogy mindenki előtt csókoloztunk.
- Bocsánat-pirultam el. Márk nevetet és meg fogta a kezem és ölébe húzott. Simogatta a hátam. Akármennyire jó esett de vannak kérdések.
- Mi történt ma? - kérdeztem.
- Valahogy megtudták hogy most Davidnél vagy és megtámadták. Összesen 12 vámpír támadtak meg minket. Belenéztem a fejükbe de csak annyi volt hogy rabolják el Jázmint - mondta Ash. - Azon gondolkodok hogy az áruló nem is CÉHnél lehet.
- Ugye nem azon gondolkodsz hogy nálunk lehet?? - kérdezte Roland.
-Sajnos más lehetőség nem lehet - mondta Ash. - és sajnos vagy 2 Őrző áruló vagy Jobbik esetben egy olyan Őrző akinek 2 képpesége van.
- Sok Őrző van világon honnan tudjuk hogy ki az áruló? - kérdezte Márk.
- Összesen 10 Őrző képes lehet erre. Ma mindenkit meglátogatok és belenézek a fejükbe. A lényeg Jázmin nem maradhat egyedül.!!! Valakinek mindig kell hogy vigyázzon rá, mivel nektek azért aludni kell szóval egy darabig mindenki itt alszik nálam. Elfértek. Vita nincs!!!! - az összes Őrző bólintott.
Elkezdtem azon gondolkodni hogy mi lenne ha átváltoznék, akkor nem kéne ennyire vigyázni rám. Halandóval még el bírok de ha Ashnek igaza van Őrzővel sajnos nem. Rám nézet Ash:
- Jázmin ne azért akarjál átváltozni mert rosszul érzed magad, ha csak ezért akkor visszautasítom mert megbánod. És igen szeret de szerintem aludj erre egyet Márktól külön és majd megbeszéljük. Most menj aludni!!! Márk te még maradj léccives és Dávid te is!!

Márk:

Ránéztem Jázminra és adtam neki a szájára egy gyors csókot. Megvártuk hogy mindenki hallótávólságon kívűl legyen,és visszanéztünk Ashre.
-Tényleg átakar változni??? - kérdeztem
-, Igen csak fél, hogy megutáljátok ha állandóan vigyáznatok kell hogy ne érjetek hozzá.
- De ez hülyeség!! - jelentettük ki Dáviddal egyszerre.
- Igen, most ezért küldtem aludni hogy valamit kipróbáljunk. Ha alszik és valaki hozzá ér akkor lesz e vízíója, ha igen nem tudjuk átalakítani.
- De én most tudtam simogatni - mondtam.
- Van egy érzésem hogy csak 1 napig tart ez a kiváltság, azután újból lesz vízíója.
- Én minek kellenék?? - kérdezte Dávid.
- Amit most mondok nem juthat ki innen, bízok a többiekben de ha ez kitutódna akkor mindenki aki megtalálja a tehetség barátnőjét Dávidot nem fogják békén hagyni.- mind a ketten csak bólogattunk. - Dávid mivel te gyógyító vagy és ídős is azt szeretném hogy holnap te alakítsd át. Rengeteg ember, Őrző ki akarja majd használni, azt akarom hogy megtudja védeni magát. Nincs még egy tehetséges Halandó akinek 2 képessége van és nem is lesz. Rendben??
- Ha Márkot nem zavarja akkor rendben.
-Engem aztán nem zavar amíg nem a bugyijába akarsz matatni, mert ő az enyém.
- Látom, hogy szeret, nem akarok közétek állni. Amúgyis Ash azt mondta hogy mindenki megtalálja az ő tehetséges emberkéjét. Tudok várni.
- Na gyerekek menjetek aludni, Márk ne felejtsd el hogy még meg kell nézni ha alszik lesz e vízíója.
- Rendben megyek.
Gyorsan felmentés szobájához és csöndesen bementem hozzá. Vártam párc percet hogy 24 óra elmúljon és megsimogattam. Amikor hozzá nyúltam felnyőgött. Amikor meghallottam a hangját szó szerint fel állt a farkam. Basszus megint marad a hideg zuhany. Bassza meg. Sóhajtottam egyet, na majd holnap kiderül hogy látott e valamit. Bementem a szobámba és zuhany után lefeküdtem aludni.

ŐrzőkDonde viven las historias. Descúbrelo ahora