2.fejezet

409 18 1
                                    

Mikor felkeltem láttam, hogy a tévé sötét. Elaludtam. Felakartam kelni, de észrevettem, hogy én Márk mellkasán fekszek, lábaink öszevannak csavarva. Hála sehol sem érintkezünk bőrrel. A keze a hátamon fekszik. Felnéztem rá láttam hogy ő is alszik. Egy darabig csak néztem bárcsak megcsókolhatnám. Fene egye meg.
- Ne legyél mérges, te másztál rám - mosolygott. - Jó reggelt!
- Nem miattad vagyok mérges. Nyugi
- Akkor meg miért? - megmarkolta a csípőm. Most jöttem rá, hogy a pulcsi fentebb csúszott és látni lehet a bőröm. Gyorsan felugrottam és eltávolodtam Márktól. Gyorsan felült, és láttam hogy szomorú.
- Alig várom hogy megtudjam hogy miért félsz ennyire az érintéstől.
- Azt hiszed hogy félek az érintéstől?? Hát nem, de azt tudom hogy nagyon jó lenne megcsókolni de tilos. Még Ash, meg senki sem akar közelembe lenni mert tudják hogy mit tudok. - az utolsó szavakat már kiabáltam.
- Ne haragudj de ezt én döntöm el hogy teccik vagy sem.
- Makacs öszvér vagy - ezen elnevette magát.
- Tudom.Hány óra?
- Mindjárt 8. Kezd besötétedni.
- Akkor mindjárt indulunk. Hány éves vagy??
- 29. Te?
- 255.
- Király. Kérem a lánctalanító krémed. Jól tartod magad!!
Ezen jót nevettünk. Ettünk még pár darab szendvicset, és elindultunk kocsival Ashez, ahol tartja a megbeszélést. Márk vezetett mert nem tudtam hogy merre lakik. Amíg tartott az út elgondolkoztam, hogy mit akarhat tőlem Ash. Annyira nem vagyok profi az őrzők világában. Kezdtem egyre idegesebb lenni. Márk megérezte mert megfogta a kesztyűs kezem. Sikerült Lenyugodnom. Az út végéig el nem engedtem a kezét. Amikor odaértünk kiszálltam a kocsiból és megálltam az ajtó elött.
- Csúnya dolog lenne ha visszafordulnák???
- Igen- vágta rá Márk.
- Tuti?? - Márk morgott egyet - Morgo macilaci.
Na ezen bent lévők jót nevetek.
- Basszus a jó hallásotokat - Na ezen még jobban elnevették magukat. Így a fejembe szidtam őket tovább. Amíg valamilyen pasi megszólalt a fejembe,hogy hallja.
-Bassza meg. Kifelé a fejemből. Remek az is sok hogy az érzelmeimet érzik most meg a gondolataimat is. - morogtam.
- Cica be kéne menni.
- Nem vagyok cica!!
- Igaz, ahogy morogsz vadmacska is lehetnél.
Bementünk a házba és egy gyönyörű nappalit láttunk meg. Tátott szájjal néztem szét. Ahogy néztem szét megláttam egy asztalt körbe székek voltak.
-Szia Jázmin. Örülök hogy eljöttél. Még Jamesre várunk azután kezdünk. - szólalt meg Ash. most a többi őrzőhöz fordult. - ő itt Jázmin léccives ha bemutatkoztok neki ne öleljétek meg. Most ő is itt lesz mert szükségünk lesz rá.
Ahogy befejezte az őrzők meg a segítők oda jöttek köszönni.
- Szóval Márk. Találtál egy tehetségest. - ütögette meg Márk vállát aztán rám nézett - Fázol?? - kérdezte Dávid.
- Melegem van, de ez szükséges hogy így öltözzek.
Végszóra beesett James is. Mindenkinek csak intett és elindult felém, és végig nézet rajtam.
-Helyes. - egy nagy sóhaj és meg szólaltam.
-Ne nézzetek hülyének, tudom hogyan védjem meg hogy ne használjam a képességem. Nem szórakozásból hordok nyáron csizmától kezdve a kesztyűig!! - mondtam  Jamesnek. Leültem egy székre és duzzogtam tovább. Márk mellém ült és megfogta a kezem. Ahogy megfogta kezdtem lenyugodtam. Vettem egy nagy levegőt és:
- Bocsánatot kérek mindenkitől a furcsa kinézeem miatt csak.....
-Igazad van. Ne haragudj csak nem akartam hogy a többiek megharagudjanak amit látsz - mondta James.
-Szóval látó vagy? Az nem is olyan rossz. - mondta Márk.
- Nagyjából igen. Aki hozzám ér bárhová 2 dolgot látok. - Na itt Jamesnek megszólalt a telefonja. Bocsánatot kért és kiment- Szóval, ha ne talán valaki valahol hozzám ér annak látom a legrosszabb bűnét vagy halálát. Sajnos írányitani nem tudom.
Körbe néztem és mindenki meglepődve nézet rám. Márkra nem is mertem nézni. 2szer megszorította a kezem míg rá nem néztem.
- Ezért féltél ha megtudom máshogy nézek rád? - csak bólogattam.
-Féltem hogyha hozzád érek akkor a bűnödet látom és arra senki sem büszke. És sajnos van más képességem is, és ezért akarta Ash, hogy itt legyek. Igazam van?
- Na várjunk csak, a tehetséges embereknek csak egy képpesége van nem? - kérdezte Roland.
- Ez nekem is új volt amikor találkoztam Jázminnal, még mindig nem tudom hogyan lehetséges és ezért kértem meg Jázmin hogy legyen ő is Őrző, de nemet mondott.
- Miért mondtál nemet ? - kérdezte Roland.
- Mert ígyis elég rossz hogy ha hozzá érek valakihez akkor látom a halálát vagy bűnét. Eddig is magányos voltam, de ha átváltoznék az örök lét hosszú ídő. - mindenki bólogatott. Visszajött James Márkhoz fordult:
- Meséld el hogy mi történt tegnap.
- Tegnap elindultam vadászni és éreztem erdőben a vámpírokat. Meg is lepődtem hogy 6an voltak, mind vérszomjas de tudtak beszélni. Hát így utánuk mentem és megleptem őket 5öt sikerült megölnöm de 1 megszökött.
-Nem beszéltek semmiről??? - Márk ezen elgondolkodott egy picit de a fejét rázta.
- Miért??
- Azért mert most hívtak hogy Jázmin házának annyi. Ahogy látták valaki betört hozzá és keresték.
- A házamnak??? Mit akarnak tőlem??? - ijedtem meg.
- Az erőd kell nekik. Valahonnan megtudták. Nagyon úgy néz ki hogy van egy áruló a CÉHben- mondta Ash.
- Sajnos igen. Igaza van Ashnek. Jázmin tudja valaki hogy mire vagy képes?
- Nem. Senkinek nem mondtam el.
A többiek csak meglepődve néztek rám. Először Márk kapott észhez:
-  Mit tudsz még??
- Ha megfogok egy tárgyat ami bőrrel érintkezik akkor az illetőt megtalálom.
- Ez tök király - jelentette ki Dávid és kacsintott. Az egyik őrző felállt:
- Magyarul ha én adok neked egy gyűrűt akkor bárhol megtalálsz?  - kérdezte Feri.
-Igen. - válaszoltam egyszerűen.
- Na akkor találj meg. - levette a gyűrűjét és elterepoltált.
Levettem az egyik kesztyű és megfogtam a gyűrűt és becsuktam a szemem és koncentráltam. Pár percen belül tudtam hogy hol van. Megkértem Márkot hogy hívja fel és adja ide a telefont. Szólás nélkül azt tette amit  mondtam.
- Na csajod tudja hogy hol vagyok??
- A csaja tudja hol vagy és ha nem hozol nekem képeslapot Párizsból akkor bokán rúglak.
Nevetve mellettem termet és adott egy képeslapot.
- Köszönöm hogy gondoltál rám - mosolyogtam rá. - és most mi lesz velem? - szomorodtam el.
- Gyere hozzám. Ott megvédeni is könnyebb.
A többi fiú is elkezdett veszekedni hogy hova menjek, én csak néztem. Lököt férfiak. Ash fütyült egy nagyot. Mindenki csöndben maradt.
- Ne feledjétek el ha hozzá nyúltok Jázminhoz akkor látja a  titkotokat, ha ez nem zavar titeket akkor mondjátok hogy megvéditek, de válasszon inkább Jázmin.
- én maradnék Márknál, ha nem baj.
Láttam hogy Márk nagyot sóhajtott.
-Rendben elviszlek titeket. - jelentette ki Ash.
- Mi lesz a kocsival??
- Nyugodj meg ott lesz a kocsid is.
Ash megfogta a válunkat és eltelepoltált egy nagy házba. Ash rám nézet:
- Naaa most már nyugi lesz. - sóhajtott Ash - Jázmin tudod e hogy egyszer elég ha megérinted az illetőt akkor töbször is lesz e viziód??
- Sajnos nem. Nem tudtam kísérleti nyúlat találni.
- De találtál - itt Márkra nézett - Engem nem zavar ha tudja de vele beszéld át vele. Amúgy Jázmin holnap megint eljöttök hozzám és akkor megkeresel nekem 2 személyt??
-Persze.
-Te meg vigyázz rá!!!
- Tudod hogy mindennél jobban azt fogom tenni.
- Ja igen. Márk asszem nektek sok beszélni valótok van, mert ő is úgy érez- és eltelepoltált.
- Beszélnünk kell!!! - jelentette ki Márk

ŐrzőkDonde viven las historias. Descúbrelo ahora