5. Fejezet

232 10 0
                                    

Kipihenve keltem fel. Felkeltem megmostam az arcom és megmostam a fogam. Úgy döntöttem hogy még kávézok, gyorsan le is mentem. Konyhába Dáviddal találkoztam:
- Jó reggelt Dávid! Többiek? Nagy a csönd!!
- Alszanak. Ash meg keresi az árulót.
- Értem. - elkezdtem csinálni a kávém. Láttam hogy akar valamit még mondani, de nem tudja hol kezdje. - Elején.
-Tessék?
- Látom hogy még mondani akarsz valamit, azért mondtam hogy elején.
- Tudod Márkkal nagyon jó barátok vagyunk. Őt engedtem magamhoz közel. A többieket csak elviselem, lehet hogy köztünk ő a legfiatalabb de ő a legkomolyabb is.  Nem láttam ilyen boldognak sose.
- Jól sejtem hogy itt jön egy de???- Dávid elmosolyodott
- Jól sejted. De ha te átalakulsz és nem viszonozod a szerelmét akkor összetöröd
- Magyarul attól félsz hogy ha átváltozok akkor fűvel fával csalom, meg nem veszek róla tudomást? Jól értem??
- Igen.
- Nem kell ettől félned. Szeretem. Én inkább attól tartok, hogy ő fog utálni, mert ha hozzám akar érni mindig meg kell néznem a bűnét, most még nem zavarja de mi lesz később? Engem az nem érdekel, hogy látom hogy meg hal, mert tudok ellene tenni, de ahhoz át kell alakulnom.
-Szóval azért akarsz átalakulni hogy megvéd? - mosolygott el.
- Igen.
-Jó reggelt, remélem segítettem. - és kacsintott. Gyorsan megfordultam és Márkkal találtam magammal szembe. Nyeltem egy nagyot. Álmos arca még kívánósabb.
- Mennyit is hallottál?
-Az egészet drága.
- Szuper. - ránéztem Dávidra fenyegetően. Szóval kitervelte. Ásított egy nagyot és azzal elvonul, hogy ő elment aludni.
- Na szerinted ha most hozzád érnék akkor lenne víziód?
- Nem tudom, csak egy féleképpen derül ki. - levettem a kesztyűm és közelítettem felé. Belecsúsztattam a pólója alá a kezem és rátettem a hasára. Megint a faluba voltam és ugyanazt láttam. Visszatértem a jelenbe és megsimogattam a hasát.
Márk nyőgve megkérdezte:
- Most mit láttál?
- Ugyanazt - most a hátát simogattam meg, nem érdekel semmi se csak érinteni akartam. Most meglepődtem mert nem Ash ölte meg hanem én. Meglepődve tértem vissza a jelenbe.
- Most? - puszit meg a számon.
- Most én öltelek meg.
- Mi van? - kérdezte meglepve.
- Majd később megbeszéljük, most csak érezni akarlak - jelentettem ki.
Márk elmosolyodott, és közelebb húzott magához. Megcsókoltam, és a kezemet  a nyaka köré csavartam. Amikor vettünk egy kis levegőt, mind a ketten ziháltunk.
- Tedd a lábad a csípőm köré.
Amikor megtettem hirtelen csak szelőt éreztem, és szobába voltam.
- Ez hangszigetelt itt azt csinálunk amit akarunk. Senkit nem zavarunk. - súgta a fülembe és elkezdte nyakam csókolgatni. Márk megfogta a pólóm végét és megkérdezte.
- Szabad???
Csak bólogattam. Gyorsan levette a pólóm, és kijelentette:
- Jázmin gyönyörű vagy!!!
Visszatért a számra és ajkamba harapott gyengén. Visszaharaptam,erre nyőgött egy nagyot. Szóval durván szereti. Ez tetszett. Kikapcsolta a melltartóm és ahogy húzta lefelé a pántot az útvonalat végig csókolta. Amikor levette akkor lefektetett az ágyra és elkezdte az egyiket markolászni a másikat meg nyaldosta.
- Van egy trükköm kíváncsi vagy rá??
- Most egyáltalán nem!!!
Már megint éreztem a szelőt és Márk meztelen volt. Tátott szájjal néztem végig. Tiltani kénne hogy valaki ilyen helyes legyen.
- Ha tovább is ilyen áhítattal nézel, itt megyek el rögtön,de én most érezni akarlak a farkamon. Legközelebb meg is ízlellek.
- Sok a duma morgós mackó.
Ahogy ezt kimondtam leszakította rólam a nadrágot és a bugyit. Rám feküdt és elkezdett izgatni a puncim az ujjával. Hála éhesebb volt mert aztán belém vágódott. Mind a kettőnk nyőgtünk egyet. Mivel én már rég nem voltam férfival szűk voltam. Megállt addig amíg meg nem szoktam a méretét. Amikor sikerült lassan elkezdett mozogni bennem.
- Gyorsabban!
Felemeltem a csípőm hogy jobban érezzem. Végig karistoltam a hátát és egyre hangosabban nyőgtem. Elkezdett gyorsan mozogni bennem, én meg nevével együtt sikítva elélveztem. Éreztem, hogy Márk is mindjárt elmegy egyre gyorsabban mozgott bennem. Amikor elment nyögve a nevemmel élvezet belém. Egy darabig még nem szállt ki belőlem, míg össze nem szedtük a légzésünket. Pár perc múlva sikerült....
- Ez isteni volt. - jelentette ki Márk
- Igen,de azt tudod, hogy belém élveztél? - Nem kell félni. Az őrzőknek nem lehet gyerekük!
- Értem.
Felöltöztünk és kinyitottuk az ajtót. Nagy kiabálásokat és káromkodást hallottunk. Gyorsan lementünk, hogy megnézzük, hogy mi folyik itt. 
Amikor megláttak minket mindenki meglepődött. Jani kiakadt...
- Hol a fenébe voltatok???? Azt hittük hogy elraboltak titeket!! Mit csináltatok? - na erre Roland hahotázott és kijelentette hogy senkire nem tartozik és senki nem kíváncsi rá. Janival elöször Roland aztán a többi Őrző is összeszórakoztak.
- Hahóó - kértem a többieket, de senki nem hallotta.
- HAAAhóóóóó- mondtam egy kicsit hangosabban.
- HAHÓÓÓÓÓÓ - most már kiabáltam. Legalább erre mindenki csöndben maradt. Ránéztem Janira::
- Ha innentől szexelni megyek Márkkal akkor elkéredzkedek, így rendben van??
erre mindenki jót nevetett. Ebben a pillanatban teleportált Ash.
- Van egy probléma. Tudom ki az áruló!!

ŐrzőkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin