9.fejezet

221 6 0
                                    

2 és fél órával később, amikor kész lettek a pizzák. Pont terítettünk, amikor Ash bejött. Rámosolyogtam
- Jó reggelt!
- Sziasztok. Felkeltem erre a jó illatokra. Eszünk?
- Persze. Gyertek és üljetek le.
Mindenki jó ízűen evett. Amikor mindenki jó lakott, Ash megszólalt:
- Ki kell találnunk, hogyan kapjuk el Imphotepet! Addig jó, hogy Jázmin megtalálja és meg mondja hol van, de sajnos valami véget a vámpírok védik, csak azt nem tudom, hogy miért!
-Szerintem ebben tudok segíteni! - jelentette ki James.
- Mikor jöttél meg?? - kérdeztem meglepve.
- Most. Volt pár ügyem amit elkellet intéznem. Ugye tudod Jázmin imádlak nagyooon!
- Hozom. - nevettem el magam, mert tudtam hogy mit akar. Felkeltem és hoztam neki pizzát.
-Tessék.
- Imádlak. Na szóval az egyik informátor azt mondta, hogy valaki megkereste, hogy egy nagy hatalmú vámpír segítőket keres. Ha csatlakozik megvédik az őrzőktől.
- De hogy nem látják hogy ő nem vámpír?? - kérdeztem.
- Úgymond te benne éltél a világunkban, így tudod mi a különbség, de aki nem tud semmiről és csak úgy átalakul annak, mi olyanok vagyunk, mint egy vámpír. - mondta Jani.
- Szóval ha megtámadjuk, valószínűleg megvédik a vámpír hadsereg! - jelentette ki Dávid.
- Igen és úgy készülünk. Felfegyverkezve megyünk. De van egy probléma. Feri nem tudja  mindenkit teleportálni, mert elfárad. De jönnek a segítők is, meg mink is,ez neked sok, én meg elteleportálok, ha eltűnik Imphotep és utána megyek. Ehhez először megkel találnunk. - Ash odaadta a nyakláncot. Levettem a kesztyűm, és Ash bele ejtette a kezembe. Becsuktam a szemem,és koncentráltam. Meg is találtam.
-Még mindig össze vissza teleportál. Nincs egy helyen.
- Semmi baj. Mindenki fegyverkezzen fel. Én meg hozok még segítséget.
Mindenki elment a fegyverré. Márk megfogta a kezem és elhúzott egy szoba felé. Tele volt fegyverekkel, kardokkal, meg tőrőkkel.
- Melyikeket tudod használni?
- Jöhetnek törők, meg kisebb fegyver.
-Rendben. Akkor megkapod ezeket - és adott 2 darab tőrt- és megkapod ezeket is. - és adott 2 fegyvert is. Amikor elpakoltam ránéztem Márkra. Elmosolyodott és Megcsókolt.
- Léccives nagyon vigyázz magadra.
-Nyugi, egy jó darabig még boldogítalak - és kacsintottam. Kopogást hallottam. Kinyitottam az ajtót és James volt ott.
- Sziasztok. Jázmin meg van az új segítő, majd ha ennek vége gyere be CÉHbe és majd kiderül hogy tetszik e neked. Addig meg döntsd el, hogy kell e ház vagy nem. - itt Márkra nézet. - Ash megjött. Gyertek ha készen vagytok.
- Megyünk.
- Jázmin ha vége beszélnünk kell! Nincs húzogatás. - mondta Márk.
Csak bólogattam, és elindultunk lefelé. Ash mellett egy férfi állt. Egymásra néztünk, ő egy picit meglepődött.
-Jéé egy női Őrző, mily meglepő! - és nyújtotta a kezét, vissza bújtam a kesztyűmbe és így megráztam a kezét.
- Ash nem mondta a képességem, ha valakit megérintek akkor látom a leghosszabb bűnét, és a halálát!
- Szegény. Mindig kesztyűt kell hordanod?
- Igen, na meg pulcsit, hosszú nadrágot.
-Nyáron szar lehet. - mosolygott rám. - Derek vagyok.
- Jázmin.
Kedvelem ezt a tagot. Aranyos és kedvesnek látszik.
- A barátnőm! - jelentette ki Márk. Megforgattam a szemem és ott hagytam a kakas viadalt. Odamentem az asztalhoz. Néha tényleg olyanok, mint a vámpírok, csoda hogy Márk nem karmol meg, harap meg, hogy kinyilvánítsa a területét. Mint egy állat. Ezen Ash meg Roland jót nevetett.
-Mi a vicc tárgya? - kérdezte Márk.
- A gondolataimon nevetnek.
-Akarom tudni?
- Szerintem nem - és pusziltam meg Márkot. Derek bejött és megszólalt:
- Ti remek páros lesztek. Kevés Őrző meri megmutatni a bűnét, egy másik embernek. - jelentette ki Derek. Mi csak rámosolyogtunk.
- Na elmondom a tervet. Két felé szakadunk majd. Először Jázmin kideríti hogy hol van Imphotep, és üldözzük. Ha meg van én leállítom hogy ne  tudjon elteleportálni. Szerintem amikor ez meg van, akkor fognak megtámadni a vámpírok. Ti megölitek őket, míg én megölöm Imphotepet.
- Egyedül??? - kérdeztem aggodalmasan.
- Igen, ti nem tudnátok végezni vele. Mindannyian fiatalok vagytok hozzá. Érthető???
Igaz mindenki morogva, de bele ment.  
- Mehet??? - kérdeztem
- Nem még. Jázmin te jössz velem. Derekkel mennek az őrzők. Ferivel mennek a segítők. Mindenkinek én mondom meg hogy hova menjen. Jázmin te addig el ne engedd a nyakláncot mígnem támadnak minket. A támadás helyszínen találkoztok egymással. Nyugi Márk. Eddig ez a könnyű rész. Ha nem sikerülne akkor senki ne lepődjön meg hogy ha Jázmin eltűnik. Nála lesz a telefonom, ha végeztek hívjátok fel. Rendben?? Itt találkozunk. Mindenki vigyázzon magára.
 Mindenki bólogatott.
- Mindenki vigyázzon  mellettem, mert ez miatt le kell hogy vegyem a kesztyűm. Rendben?? - megvártam míg mindenki bólogatott, és levettem a kesztyűm. Megfogtam a nyakláncot és koncentráltam.  Gyorsan visszatértem. Elkiabáltam magam, hogy itt van, és hirtelen megéreztem a vámpír szagot kívülről. Gyorsan mindenki ki rohant és elkezdte kaszabolni a vámpírokat. Én a nyakláncot a zsebembe tettem és én is kirohantam. Elkezdtem a vámpírokat ölni. Egy darabig ment is, de hogy honnan jöttek ilyen hirtelen ennyien, nem tudtam. Egy darabig kaszaboltam őket, de hirtelen valaki vállon ragadott. Megfordultam, de Ash volt.Gyorsan elővettem a nyakláncot és koncentráltam. Elmentünk Egyiptomba a sivatagba, és ott várt minket. 
- Szia szerelmem csak megtaláltál???
- Igen.
- Na leszel a szerelmem??
- Nem.
Neki támadott Ashnak, és elkezdte kiabálni, hogy ő miatta nem találja meg a szerelmét. Meg elrabolta, meg minden baromságot. Hirtelen éreztem hogy repülök felé, és előtudtam készülni. Valahonnan sejtettem hogy én leszek a pajzsa, milyen lovagias. Hirtelen kést fogott a nyakamhoz, és kijelentette, hogy ha megmozdul Ash akkor megsérülök. Nekem se kellett több belevágtam a hasába a tőröm és meg fordultam és most a szemébe. Nem sejthette, hogy engem egy idős őrző alakított át, így nehezebben öl meg, gyorsabb is vagyok.  Meglepetés végett elengedett és oda kiabáltam Ashnak hogy most! Nem is tétlenkedett , sikerült megölnie. 
- Hogy vagy??
- Voltam jobban, de meg gyógyulok. Hamarabb fordultam mint kellett volna, mert elvágta a combom. A hátam fáj, meg pár karcolás. Mivel átalakultam így meg gyógyulok.
- Na gyere menjünk haza, fáradt vagyok addig nem tudlak meggyógyítani, - és haza teleportáltunk.

ŐrzőkWhere stories live. Discover now