Yıllardır görmediğim abim bir anda hayatımın merkezinde belirmişti .. Üstelik tam o anda... Gözleri gözlerime kesiştiği sırada dudaklarıma uzanan elleri kabus gibi belirmişti göz bebeklerimde .. Keskin bakışlarının derinliği bıçağı andıran cinsten " Yaralayıcı bir o kadar da netti. " Beynimde başlayan ağrının , ayak bileklerime kadar geldiğini hissedebiliyordum. Ne yapacağımı bilemeden uzun boylu çatık bir kaş , yanında gülümseyen abim yavaş yavaş geliyordu.
"Selam güzellik ! " dedi yüzünde biriktirdiği gülümsemeyi tek kaşında toplayarak.
"Güzellik mi ? " abim normalde böyle konuşmazdı bu üslup onun değildi. Sanki onun yerinde bambaşka birisi vardı.
"Ne yüzle! " dedim sinirden dudaklarımı ısırırken . " Ne yüzle geldin abi sen buraya ? " Beni yapa yalnız bırakırken sen neredeydin söylesene Lan ! dedim sinirle . Okuldaki herkes bize bakıyordu bundan emindim ama zerre umrumda değildi .
"Bunu burada konuşmayalım istersen Ayliz " dedi bir yandan kolumdan tutup yanında getirdiği arabaya bindirmeye çalışarak. Koşarak yanıma gelen ayak sesleri artmaya başladığında Selin yanında sınıftan bir kaç kişiyle yanıma gelerek sinirli bir şekilde.
"Ne oluyor , sen kimsin bıraksana kızı ! " dedi çok sertti sesi bir o kadar da savurgan . Elini tutup yanıma çektim Selin'i . Selin'in korktuğu her halinden beliydi bu gibi gergin olduğu anlarda bir tek ben anlardım korkusunu ..
"Bu benim a...bimm " dedim titreyen sesimle . Selin şaşırmış bakışlarını üstünde gezdirirken. Abim " Selam kızlarrr " dedi ukalaca .
Ben ise ; Her şey'i anlatacağım tatlım ama gelince şimdi gitmemiz lazım telefonunu açık tut arayacağım bir saat içinde aramazsam da polisi ara. " dedim kulağına eğilip . Kendimi korku filmi içerisinde zorla alı konulan kadın gibi hissetmem normal mi acaba !
"Tamam , ama dikkat et kendine " dedi Selin'in elleri yüzünde geziniyordu . Kırmızı yarış arabayı andıran arabasına bindikten sonra yolda konuşmaya başladık .
"Çok merak ediyorum doğrusu bunca yıl koskoca sekiz yıldız neredeydin ? " dedim ağlamaklı fakat bir o kadar sinirli sesimle bu üzgün durumu bastırmaya çalışıyor gibiydim.
"Annem gözlerimin önünde öldürülürken sen neredeydin ! " dedim öfkemin yüzümdeki yer edinişini hissediyordum. Arabayı ormanlık bir alana girdikten sonra durdurdu .
"Geldik, inebilirsin .." oldukça boğuk sesi tamamen borazandan farksızdı şimdi. Nefret dolu bakışlarla izlemeye başladım . Filmlerde görebileceğimiz iki katlı bir eve benziyordu bu tek farklı yanı bu evin etrafında korkutucu hiç bir şey yoktu ve tamamen yeşillikti.
"Ne yapacağız burada ! " ona asla güvenim yoktu . Güvenilecek birisi değildi sonuçta. Eve girdiğimizde salonda duran L koltukta göz göze geldik ve oturdum biraz sonrada o yanıma geldi az öncekinden daha sert bir ses tonu takınarak ; Söyle ! annem gözlerimin önünde öldürürken sen neredeydin ... Nerede olacak beyefendi si.... derdindeydi . Dudağımı ısırdım ve konuşmaya devam ettim bakışları gözlerime eşlik ederken yutkundum . Ses vermemesi beni daha fazla çileden çıkarıyordu ve konuşmaması benim canımı daha çok sıkıyordu.
"Konuşsana , arkadaşlarımın yanında ahkam kesmeyi biliyordun bana. Üstelik şu anda beni kaçırdın ve suç işliyorsun biliyorsun değil mi ... " Madem konuşacak cesaretin yok , yüreğinde beş para etmiyor ne diye getirdin Lan beni buraya ! Ne bok vardı da getirdin." Öfkem artık çığırından çıkmış ve bir yolunu bulup gerekli yola doğru gidiyordu ."
"Ben...." diye bildi boğuk sesiyle karışık üzüntü sesine eklenerek .
"Ben , ne !
"Ben ..." delirmeme ramak kalmıştı ve artık bir an önce söylemesini istiyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYLİZ
ChickLit"Düşlerimin penceresine attığı taş, hayallerimi kırmaya yetmedi ! " annem'in öldürüldüğü o gün yanımda olmayan bir babam ve abim vardı... Neredesiniz ki ... Kendimi bir okyanusun kıyısında bir ağaç dalına muhtaç bir halde buldum kendimi . Renkli bi...