Satır arası yorumlarınızı bekliyorum🍭
*
goddessofmoon:nerdesin
boradmr:sanane
goddessofmoon:düzgünce soruyorum değil mi?
|görüldü|
Zil çalmıştı.Karnım açıkmıştı çünkü evden çıkarken bir şey yememiştim.
"Kızlar hadi kantine inelim ben açım"
Eda beni onaylayan bir ses çıkarmıştı. Cüzdanımdaki paramı kılıfımın arkasına koydum.Kol kola girerek kantine indik Eda ile ben önden , nisa ile nur arkamızdan geliyorlardı. Kantine girdiğimizde sıraya baktım varla yok arası bir şeydi hemen sıra girdim. Eda kolumu dürttü ve
"Kanka senin ki buraya bakıyor."gülen bir ses tonuyla dile getirmişti.
"Tam olarak nerde?"diye sordum
"Ada, tam 5 yönünde."diye sessizce kulağıma fısıldadı.
* * *
3 dakikaya yakın sıra bekledikten sonra kahve ve poğaçalarımızı alarak kızların yanına geçtik.
Bir şeyler atıştırıyor hem de dün ki günün dedikodusunu yapıyorduk.
Nisa^"Hani A şubesindeki Elif vardı ya" diye yeni bir dedikoduya başladı.
"Şey şu sarı saçlı, mavi gözlü değil mi?"
Nisa"Evet o.Bu beden dersinde sevgilisi Arda varya bu Arda Elif'i erkek soyunma odasına atmış orda şey yapmışlar.."
Eda"Napmışlarr"
Nur"Söylesenee??"
Nisa"Sevişmişler dahası da var. Birisi bunların videosunu çekmiş ve müdür yardımcısına götürmüş. Tabi müdür yardımcısı durur mu? Durmaz o da müdüre haber vermiş. Müdür bu ikisini çağırmış baya bağırmış fln. En sonunda tutanaklarını tutup okuldan uzaklaştırma cezası vermiş."
"Allah aşkına yiyişcek başka yer mi bulamamışlar?"
Eda"He yaa.."
Nur"ben size bir şey diyeceğim."
Nisa"söyle gülüm"
Nur"şeyy..."
"yine ne işe kalkıştın nuraşkım ya?"
Nur"Ben Saraç ile sevgiliyim!"
"Ne?"
Nisa"Mal mısın?"
Eda"Şaka de"
"Kanka o çocuğun nasıl birisi olduğunu bilmiyor musun?
Nur"kanka kalp bu ota da konuyor boka da.Benim ki de boka denk geldi.
Nisa"kanka bak dikkat et olur mu?"
Nur"Konuştuğum Saraç okuldaki gibi değil. İçindeki kişiyi görseniz ben seviyorum onu ya dün akşam beraber dışarı çıktık. O zamanı anlatamam size. Ellimi tuttu,sarıldık. Eve bıraktığı zamanda iyi geceler sevgilim deyerek sarıldı çok güzeldii.
"Kızım sen baya baya aşıksın la bu çocuğa."
Nisa"Anam miniğim sen sevmek ne demek bilir miydin ya gel bi sarılayım"
Nur"kanka dur Saraçlar geliyor sal beni" diyerek Nisa'nın kollarının arasında kurtuldu. Şunun tipine bak . Minicik elleri ile saçlarına şekil verdi ve o sevimli yüz ifadesini takındı.
Saraç'ın yanında birkaç kişi daha vardı. Ama benim dikkatimi çeken Saraçın arkasındaki Boraya takılmıştı. Üstünü şöyle bir süzdüm.
Normalde erkeklerin üzerinde okul forması güzel durmaz ama Bora da tam tersiydi. Giymiş olduğu beyaz gömlek azcık bile olsa kaslarını belli ediyordu bu da onu güzel gösteriyordu.
Ben ona bakmaya devam ederken gözleri beni buldu. Hafif gülümseyerek bakışlarımı Saraç'a yönelttim.
"Buyur saraç"
"Oturabilir miyiz?" diye soru yöneltti bana
"Tabi oturabilirsiniz"diyerek sandalyeleri gösterdim.
Ortam sessiz kimse konuşmuyordu. Ama bu böyle olmaz ki... Nur ve Saraçdan konu açıcaktım ki duyduğum soru karşısında şaşırmıştım.
"Ada sevgilin var mı?"diye soru yöneltti Bora...
Arkadaşlar bu kadar fazla okunma var ama çok az oy alıyor.Yapmayın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Desnudo?¿ ||texting
Teen FictionFake hesap açarak okulun en fesat ve yakışıklı çocuğu ile cinsel içerikli şeyler konuşmak mı???