12

27.2K 579 555
                                    

Her yere yorumlar yapın🍭🍭

Nur kafasını bize doğru çevirerek"ilk iki ders beden"dedi. Sabahın köründe beden dersi olur muydu??Oluyormuş.

Onaylan sesler çıkardım. Çantamın ön bölmesini açarak taytımı ve bol sweatshirtimi çıkardım. "iyi kıyafetlerinizi alın da aşağı inelim"dedim. Kızlar sıralarına doğru gittiler. Onlar gelesiye kadar telefonumu cebimden çıkardım.Dün Boraya görüldü attığım aklıma gelmişti. Mesajlara girerek ona yazdım.

goddessofmoon:günaydın .Bir kaç dakika geçtikten sonra telefonum titreşti,

boradmr:günaydın bilinmeyen

goddessofmoon:napıyorsun

boradmr:kusura bakma arkadaşlarla basketbol oynuyoruz da geç yazabilirim

goddessofmoon:basketbol derken

boradmr:beden dersimiz var.

goddessofmoon:ne zaman?

boradmr:ilk iki

boradmr:neden sordun

goddessofmoon:merak

boradmr:anladım

boradmr:sonra görüşürüz

goddessofmoon:tamamdır

boradmr:ha ayrıca

goddessofmoon:efendim

boradmr:son 1 gün kaldı bilinmeyen,

boradmr:yarını iple çekiyorum

Şimdi ben kafamı hangisine yoracağım şaşırdım.Dün bora aşık olduğunu söyledi,sabah ki dersimizin boranın sınıfı ile ortak olduğunu öğrendim, sonuncusu ise aramızda yapmış olduğumuz iddiayı unutmamış olması. Ne yapacağım ben???

"hadi kızım ağaç olduk"dedi kapıya yaslanmış Eda. Hemen yanlarına koşarak Nisanın koluna girdim. Merdivenlerden inmeye başladık. Kız soyunma odasına vardığımızda dolabımın önüne geçtim ve okul kıyafetlerimi çıkarmaya başladım.Çıkardığım eşyalarımı dolabıma koydum. Dolapta ne olur olmaz diye yedek kıyafetlerim bulunuyordu. Bir kaç da ıvır zıvır. İlk elimdeki siyah taytı giydim üstüne de lacivert renginde sweatshirti geçirdim.

"kızım yeni gelen çocuk baya daş"diye ses duydum. Kafamı Nisa'ya çevirdim. Nisa'dan sonra sesin geldiği yere baktım. Yan sınıfımızdan 2 kız konuşuyordu.Çok geçmeden Nisa konuşmaya dahil oldu.

"kim geldi"diye sordu kızlara doğru. Ah Nisa şu merakın bir gün başına iş açacak. Kızlar Nisanın sorusuna ilk güldüler ondan sonra "yurt dışından gelmiş"diye cevap verdi "Ama en önemlisi ne biliyor musunuz?"diye sordu heyecanlı bir şekilde. Nisa'ya baktığımda tek kaşını kaldırmış"Ne" dedi. Kızlar çok geçmeden "Boranın kuzeniymiş"dedi .Nisa ağzını kocaman açtı. Şaşırmış olmalıydı. Çünkü Bora genini taşıyan herkes bora gibi hayata 1 puan önde başlarlardı.

Kafamı yeniden dolabıma doğru çevirdim.Çıkardığım kıyafetlerimi katlayarak dolabımı koydum.Nisa'ya ben dışarıdayım diyerek soyunma odasından çıktım . Elimdeki telefonuma baktım ve dersin başlamasına daha 20 dakika vardı.

Basketbol potasına doğru yürümeye başladım. Kenarda top görmem ile mutlu olmuştum.Eğilerek yerden topu aldım. Potaya yaklaştım. Topu, parmak ucuma yerleştirdim. Sonra ayaklarımdan destek alarak potaya attım. Attım da denmezdi. Yere düşen topu yerden aldım. Bu sefer karpuzlama denedim. Attım. Girdi mi?Hayır.

Yine topu yerden aldım. Konsantre oldum,nefes alıp verdim. Bir kere daha karpuzlama deneyecektim. Parmaklarımın arasındaki topu sakin bir şekilde çıkardım. İlk kareye değdi sonra potanın kenarına çarpıp dışarı çıktı. Aman ben senle mi uğraşacağım. Geri zekalı. Topun düştüğü yere ilerledim. Yerdeki topun yanına geldiğimde sert bir şekilde ayağımla vurdum. Vurmam ile top diğer potanın oraya gitti. Yere çömeldim.

Desnudo?¿ ||textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin