8

39.3K 449 240
                                    

~

"ya bora mal mısın oğlum?"diye söylendi saraç.

Her zamanki gibi bana kız mevzusundan dolayı sitem ediyordu. Neymiş bu kızın neyini beğenmemişim yok bunda ne bulamamışım. Sıkıldımm

"çok yılışıktı sevmedim amına koyayım!"diye söylendim.

"bora böyle gidersen bir sevgilin olmayacak ne bu oğlum oyuncak ettin hee valla seviştiğin kızların sayısı parmaklarımı geçince saymayı bıraktım. Azcık davranışlarına çeki düzen versen hadi be oğlum"

"ne boş yaptınız sikecem şimdi. Eve gidiyorum ben "

Bir şey demelerine izin vermeden çantamı alarak sınıftan çıktım. Ya bir erkek ihtiyaçlarını karşılaması ne zaman oyuncak oldu halen aklım almıyor. Ben zevk alıyorsam buna karışmaları çok saçma. Bir de' bir gün aşık olucaksın o gün seni göreceğiz' diyorlar. Amına koyayım AŞK diye bir şey var mı?

Aşk, iki kişinin boktan birbirlerine duyduğu sevgi. Karşılıksız olunca platonik aşk , ama iki kişi birbirini sevince aşk mı oluyor??? Siktirin gidin yaa. Şunu aklınıza sokun "Veren varken,sevene sıra gelmez." Şuana kadar yatağıma aldığım kişiler beni ben olduğum için gelmedi. Ve hep de öy....

"yavaş amına koyayım".

"önüne baksana " dedi karşıdaki kişi ince bir ses tonuyla . Bu okulda çok karşılaştığım bir şeydi.Merdivenden inerken dikkat etmezler birine çarpınca da önüne baksana bee. Böyle tipleri sevmiyorum.

Kafamı yavaşca ona doğru kaldırdım. Siyah gözleri ben burdayım dercesine bağırıyordu. Gözlerine eşlik eden siyah saçları ve göze hoş gelen bir fiziği vardı. Ben sevmiyorum mu demiştim?Lafımı geri alıyorum...

"ben mi bakmalıydım?? Kolu çürüttün ufaklık" diye dile getirdim alaylı ses tonuyla.

"sen kendine bak dana. Uf seninle uğraşamam çekil"dedi. Yanımdan geçeceği sırada sol elim ile durdurdum;

"danayı sevdim"dedim kıkırdayarak . Kaşlarını çattı ve kolumu hızlıca iterek yanımdan geçti. Ama arkasında tek bir şey bırakmıştı.

"Manolya kokusu"

******

Bugün yorucu bir gün olmuştu. Hem basketbol maçı hemde bizimkinler ile yaşanan tatsızlık. Haftaya anadolu lisesi ile maçımız olucaktı. 3 aydır bu maça hazırlanıyorduk. Takım kaptanında verdiği zorluk vardı omuzlarımda.

Balkon kapısını kapatarak salona doğru yöneldim. Evin içi sıcaktı bu yüzden üstümdeki beyaz tişörtü çıkardım ve koltuğun bir ucuna attım. Yandaki komidinin üstündeki paketten bir sigara çıkartıp koltuğa oturdum ,çakmak yardımıyla yakıp dumanını içime çektim . Koltuktaki kumandayı elime aldım açık olan televizyonun kanallarını değiştirmeye başladım. Bir tane yabancı film de durdum. Elimde bitmiş olan sigarayı küllüğe bastırdım. Bira almak içim mutfağa gidiceğim sırada cebimdeki telefonum titreşti. Elime cebime koyarak telefonumu çıkardım kimin aradığına bakmadan aramayı yanıtladım.

"efendim"

"alo saraç napıyosun bebeğim"dedi telefondaki kişi sesi kulağama tanıdık geliyordu ama çıkartamamıştım

" çıkartamadım"

"tatlım ben buse"cırtlak bir sesle konuşuyordu ve bu beni rahatsız etmişti. Ayrıca hangi buseydi buu???

Desnudo?¿ ||textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin