13

26.1K 552 588
                                    

Ballar uzun bir süre buralarda yoktum. Ne yazacağım hakkında hiç bir fikrim yoktu. Bu süre içerisinde düşünme fırsatım oldu. "Eğer unuttuysanız son bölümü okumanızı tavsiye ediyorum."

*

Sitemkar bir ses tonuyla"Ciddisin?"dedim. Halen sıcak nefesini omzumda hissedebiliyordum."Komik şakaymış"dedim cevap vermesini  beklemeden.Biraz bekledi. Derin bir soluk aldı ve"Şaka değil"dedi."Bu yüzdende komik değil ya"sesi ciddiydi. Bir söylemedim. O konuşmasına devam etti"Saçma gelmesin ama bu dediklerimden çok eminim hatta..."diyerek sustu. "Adım kadar eminim Ada"dedi emin bir şekilde."Tamam "dedim. Başka ne diyebilirdim ki...Çenesini boynumdan kaldırdı ve "Tamam?"dedi. Ne diyeceğimi bilmiyordum."Benden bir cevap bekleme" dedim. Sesim titremişti."Senden bir cevap istemiyorum. Asla öyle düşünme" dedi ve devam etti."Hayatımda ilk defa böyle bir şey yaşıyorum. Ne yapacağımı veya ne diyeceğimi bilmiyorum. Korkuyorum Ada yanımda sen ol istiyorum. Bu hikayede ben şair olayım sense şiirim ol."dedi.Ellerini yavaşça benden çekerek"At hadi siz kazanın"diyerek serbest bıraktı.

*

Kendimi yatağıma attı. Bugün baya değişik geçmişti. Yarın neler olacaktı acaba?Elime telefonumu aldı. Mesajım vardı. WhatsApp'a girdim. Tanımadığım bir numara bana mesaj atmıştı. Üstüne tıkladım.

0531 62**:Ada

Profil fotoğrafı yoktu. Olsaydı kimin olduğunu kestirmem daha kolay olabilirdi.Çok bekletmeden cevap yazdım.

-Pardon? Bir kaç dakika geçtikten sonra cevap gelmişti,

0531 62**:Ma petite? 

-Akın???

0531 62**:Ta kendisi

0531 62**:Rahatsız ediyorum kusura bakma

0531 62**:Müsait misin?

-Müsaitim

-Nolduu

0531 62**:Balkona çıksana 

-Nee

-beklee

Ona cevabımı yazdığım gibi yatağımdan kalktım. Odamın balkon kapısını açtım. Kafamı aşağı doğru indirdim. Siyaha bürünmüş Akını görmem geç olmamıştı. Kapüşonunu kafasına geçirmiş,elleri cebindeydi. Telefonumu açarak mesaj bölümüne girdim.

-Ne işin var senin burada?

0531 62**:geçerken uğrayım dedim

-Hmm 

Dışarısı soğuktu. Kafamı ona doğru çevirdim. Telefonuyla bir şey yazıyordu. Ama hem yazıyor hem de elini üflüyordu. Üşümüş olmalıydı.Bakışlarımı telefona gelen bildirimle ayırdım.

0531 62**:Canım sıkıldı. İçmeyi planlıyordum ama eşlik edecek kimsem yok.

0531 62**:Acaba sen mi gelsen??

Mesajı görmemle gözlerim kocaman açıldı.Saat akşam dokuza  geliyordu . Evden nasıl çıkacaktım ki???

-Zor gibi

0531 62**:Nedenn

-Annem evde izin vermez gibi duruyor diye yazarak gönderdim.

Çevrim içiydi. Mesajıma görüldü attı. Yazmasını bekledim, bekledim. Ama yazmadı. Bakışlarımı aşağı indirdim. Yoktu. Gitmiş miydi??Herhalde. Balkon kapısını kapattım. İçeriye girdim. Okuldan geleli 4 saat olmuştu . Vaktimi boş şeylerle harcamıştım. Dolabımın önüne yöneldim. Günlük giydiğim pijamamı aldım. Üstümdekileri çıkartım ve pijamamı giydim. Banyoya yöneldim. Çıkardığım kıyafetlerimi kirli sepetine attım. Banyodan çıktım,odama yöneldiğim sırada kapı çaldı. 

Desnudo?¿ ||textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin