"Eda yeter"diye bağırdım. Bu kaçıncı denediğim elbiseydi acaba?
Eda yatağının üstüne birden fazla elbise koymuştu. Hepside birbirinden farklı renklerdi. Bazıları modeli çok güzel,bazılarının ise berbattı.
"Uff tamam be karışmıyorum sana. İstediğini giy. Ben banyodayım makyajımı yapacağım giyindikten sonra gelirsin"diyerek masasının üzerinde ki makyaj çantasını alarak odadan çıktı.Çıktığı gibi yatağa oturdum ,gerçekten yorulmuştum. Nereden çıkmıştı bu parti diye içimden geçirdim. Geç kalmamızı istemediğim için yatağa şöyle bir baktım. 2 model siyah elbise vardı. Beğendiğim bir tanesini hemen elime aldım. Üstümdeki tişört ve şortu çıkartarak elbiseyi üstüme giydim. Elbise baya güzeldi ve vücut hatlarımı belli etmesi de hoşuma gitmişti.Aynada son kez kendime baktıktan sonra odadan çıktım.
Eda'nın yanına vardığımda makyajını bitirmiş saçlarını maşa yapıyordu.Geldiğimi fark ettiğinde aynadan beni süzdü ve elini olmuşsun anlamında gösterdi.Kafamı sağol anlamında salladım ve elime makyaj çantasını aldım.
Kahverengi far paletini ve kenarda duran far fırçasını aldım. Gözüme gölgelendirme yaparak çok abartılı olmayan bir göz makyajı yaptım. Malzemeleri kenara koyarak,çantanın içindeki bulduğum bir ruju aldım ve dudağımı sürdüm. Şuanlık makyajım güzel görünüyordu ama maskara ve highlighter eksikti. Hemen onları da tamamlayarak saçımı yapmaya geçtim.
Saçlarımı topuz yaptım,kulak kenarlarından bir kaç saç tutamını çıkardım. Aynada kendime baktığımda gerçekten hoş gözüküyordum. Tek yapmam gereken bir şey kalmıştı. Siyah veya kırmızı bir oje sürmem gerekiyordu. Banyo dolaplarını kurcalamam sonucunda sadece siyah oje bulabilmiştim. Hızlı ama bir o kadar da düzgün bir şekilde ojemi sürmeye başladım. O sırada Eda yapacaklarını bitirmiş banyodan çıkmıştı. Ojemi sürmüş kuruması için üstlerine üflüyordum. Bir kaç dakika sonra kurudu. Banyonun kenarında bulunan takı askılığından kolye,yüzük ve küpe aldım. İşte tamamen hazırdım. Banyodan tam çıkacağım sırada lavabonun kenarında Eda'nın telefonunun olduğunu fark ettim. Bir kaç fotoğraf çekilmekten zarar gelmezdi.
* * * * * * *
"acaba fazla mı güzelsin ne?"diye soru yöneltti Eda gülerek.
Dediği beni istemsizce mutlu etmişti. Partiye gidiyorsak güzel olmamız gerekiyordu. "Öyle mi dersin"dedim kıkırdayarak.
Kafasını sallayarak"evet evet hadi geç olmadan çıkalım."dedi. Bende kafamı sallayarak onu onayladım. Bu gece için bana vermiş olduğu çantaya telefonumu ve cüzdanımı koydum. O da aynı şekilde çantasına gerekli olan şeyleri koyduktan sonra evden çıktık.
Binadan inerken Eda biriyle konuşuyordu.Dediklerinden anladığım kadarıyla taksiciye yol tarifi veriyordu. Çantamın titreşmesi ile çantamın küçük bölümünü açtım. Telefonumu çıkardım ve gelen bildirimin üstüne tıkladım.Bora mesaj atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Desnudo?¿ ||texting
Teen FictionFake hesap açarak okulun en fesat ve yakışıklı çocuğu ile cinsel içerikli şeyler konuşmak mı???