Chapter One:Provoker

1.2K 84 15
                                    

მოგესალმებით ჩემო ძვირფასო და იაფფასიანო მეგობრებო.
მოკლედ პირდაპირ დავიწყებ და გეტყვით რომ დღეს იქნება როსტი. რა თქმა უნდა ვიცი ძალიან გაგიხარდათ, მაგრამ თქვენი რეაქციები არ მაინტერესებს და ახლა შევუდგეთ როსტს.

დაა დღეს დავროსტავთ, ყველა ალფასთვის საყვარელ ომეგას.
რომელიც აგრძელებს იდიოტურ ვლოგებს და მაკიაჟის გაკეთებას, მაგრამ ამას შემდეგ მისი საუკეთესო მეგობრის სპერმა აშორებს.
არც ერთს არ ყავთ ალფა, ისინი ხომ მათ ჭეშმარიტებს ელოდებიან. როგორი სისაყვარლეა.
კარგი რას ვამბობდი? აა გამახსენდა.
ალბათ როგორ კარგად უკეთებს მის ვანთეს მინეტს.

ადრე როდესაც მათ მეგობარზე ვილაპარაკე, მათ ტრაკი აეწვათ და დაიწყეს ჩემზე საუბარი, დიახ.

და ისინი არიან პაკ ჯიმინი და ვანთე.

როდესაც პირველად ვუყურე ჯიმინის ვიდეოს, რომლის. სახელიც იყო-ME And Vante
არვიცი რატომ შეიძლება მოგაფიქრდეს ასეთი საზიზღარი სახელწოდება ვიდეოსთვის, მაგრამ მაგ ორს ტვინამდე უდებენ და ცოტა პრობლემებიც აქვთ.

მოკლედ მის ვიდეოს, პირველად ვუყურე ორი კვირის წინ და ეს ყველაზე ცუდი დღე იყო ჩემს ცხოვრებაში რადგან საკმაოდ დავიქრინჯე და აღარაფერი აღარ შემეძლო უბრალოდ ჯდომის და არარსებულ მომავალზე ფიქრის გარდა.

ისინი ვიდეოში საუბრობდნენ ყველაფერ იდიოტობაზე რაც კი მოაფიქრდებოდათ, მაგრამ ვიდეოს მაინც დაარქვეს მე და ვანთე.

და მოკლედ გავაგრძელებ, რას ამბობდნენ ისინი ვიდეოში. სადაც ჩემი სახელიც შევამჩნიე.

პროვოკატორი ჯონგუკი ყველაზე დიდი ნაგავი რომელსაც ვერ ვიტანთ, რადგან ყოველთვის აყენებს ომეგებს და მათშორის ჩვენც შეურაცხყოფას და ეს საკმაოდ არ გვსიამოვნებს.

ამას ამბობდა პატარა ჯიმინი ჩემზე, რომ საშინლად ვერ მიტანს რადგან საშინლად ვერ ვიტან ომეგებს.

არვიცი რატომ ეწვის ყოველ წამს ტრაკი, ალბათ უნდა ძალიან ღრმად შევუდო და ალბათ ჩემზე უდგება კიდეც, მაგრამ ბოდიში ჯიმინ უკვე დიდიხანია მამაშენს ვტყნავ და შენთვის ჯერ ვერ მოვიცლი, მაგრამ შენი დროც დადგება როდესაც ამ ვიდეოს ნახვის შემდეგ ტრაკი აგიხურდება და სახლს გადაწვავ, ამიტომ ცოტა მოითმინე და ისე მაგრად გაგჟიმავ, რომ შეიძლება ადგილზე განისვენო, მაგრამ ყველა ხარჯს მე დავფარავ მაგაზე ნუ იღელვებ.

არვიცი რატომ ვამბობ ამდენ "მაგრამ"-ს მაგრამ ახლა უნდა დაგემშვიდობოთ რადგან ძუკნა ჯიმინის თავი ნამდვილად აღარ მაქვს, ეს ვიდეოც ნუ როსტი არ გამოვიდა, ამიტომ ნახვამდის როგორც უკვე ვახსენე იაფფასიანო მეგობრებო.

ჯონგუკი კამერას თიშავს და მაშინვე საწოლზე ეშვება, ახლა იმ ომეგაზე ძალიან ცუდად ილაპარაკა, რომელიც საშინლად ხიბლავს თავისი სილამაზით, მაგრამ მას ამის გაკეთება მოუწევს, რადგან ეს ყველაფერი თვითონ დაიწყო და არ აპირებს უბრალოდ გაჩერებას. ვიდეოებში ის ყოველთვის იქნება მისი დიდი მტერი, ის როგორც ყოველთვის გააგრძელებს კამერის წინ სწრაფად ლაპარაკს და მის დამცირებას.

ჯონგუკი საწოლიდან დგება, ახლა ვიდეოს დაედითებას უნდა შეუდგეს, რომ ვიდეო დღესვე დადოს და როგორც მან თქვა, ჯიმინს ტრაკი ძლიერად აუხუროს.

PROVOKER [On Hold]Where stories live. Discover now