Chapter Three: I Find

598 76 16
                                    

ჯიმინი შოკირებული აშტრდება ორ ალფას. ახლა მის წინ ადამიანი დგას, რომელიც მას ყოველთვის ამცირებდა და ახლაც ამას განაგრძობს. ახლა მის წინ პროვოკატორი დგას, პროვოკატორი ჯონ ჯონგუკი.

-თეჰიონ, ის მართლა ჯონგუკია?-ჩურჩულით ამბობს ჯიმინი და ომეგაც თანხმობის ნიშნად თავს უქნევს.

-ჯანდაბა, სანამ წამოვიდოდი მისი ახალი როსტი ვნახე და მეც ვიდეო ჩავწერე, თქვენი აზრით ნახა?-ომეგა ძლივს ლუღლუღებს. ახლა მის წინ ალფა დგას რომლის სურნელიც სიგიჟემდე მოსწონს და თავბრუს ახვევს. მძაფრი იასამანის სურნელი მთელს სხეულში ედება. სადაცაა გონებას დაკარგავს, ომეგა ცდილობს რომ აქვე არ წაიქცეს და ეს ძალიან კარგად გამოსდის.

ჯიმინი ასე დაახლოებით ხუთი წუთი ჩაფიქრებული იდგა და ჯონგუკს აშტერდებოდა. ჯონგუკი კი ეშმაკური ღიმილით უყურებდა ჩაფიქრებულ ომეგას.

-ახლა შენს ფიქრებში უკვე მინეტს მიკეთებ არა ? - ჯიმინი ჯონგუკის ირონიულ ხმაზე მოდის გონს, მაგრამ პასუხის გაცემას ვერ ასწრებს, რადგან ჰოსოკი ჭიხვინს იწყებს და ჯონგუკს მხარში ურტყამს.

-ბიჭებო გვეყოს აქ დგომა. წავედით!!!-ამბობს ჰოსოკი, რა თქმა უნდა მას ყველა თანხმდება და ოთხივე უკან მიყვება. ჯიმინიც ჩუმად და აუჩქარებლად გაჰყვა ბიჭებს. თეჰიონი მას რაღაცეებს ეჩურჩულებოდა, მაგრამ ახლა ომეგას ეს არ ადარდებს. მან ახლა თავისი ალფა იპოვა, მაგრამ ჯონგუკს ის სძულს.

ბიჭებმა გასასვლელში მოილაპარაკეს, რომ ახლა დაიშლებოდნენ, საღამოს კი შეიკრიბებოდნენ და აღნიშნავდნენ კორეაში დაბრუნებას. წვეულება ჯინისა და ჰოსოკის სახლში იმართებოდა.
ჯიმინი და თეჰიონი ერთად წავიდოდნენ ჯიმინის მანქანით, ხოლო ჰოსოკს და ჯინს ჯონგუკი მიიყვანდა სახლამდე. ჯიმინი და თეჰიონი ჩაჯდნენ თუ არა მანქანაში ორივემ ერთდროულად იყვირეს - ის ჩემი ალფაა!!!
დაახლოებით 5 წუთი ორივე ჩუმად იყო და ერთმანეთს პირ ღია უყურებდნენ. ვერ იაზრებდნენ ახლა რა მოხდა. ჯიმინმა სიჩუმე დაარღვია და თეჰიონს ჰკითხა

PROVOKER [On Hold]Where stories live. Discover now