Ο Eric είναι στο σαλόνι με εμάς ενώ ο Marc είναι στον πάνω όροφο. Βλέπαμε τηλεόραση και εγώ με την Silvia πήγαμε στο δωμάτιό μου όπως έλεγε το σχέδιο. Αρχίσαμε να αλλάζουμε ρούχα για να είμαστε έτοιμες. Έχουμε κρύψει ρούχα σε σχεδόν όλα τα δωμάτια του σπιτιού. Ο Marc μας ενημέρωσε για όλα τα κρυφά περάσματα. Όσο για τον Aaron έφυγε πριν λίγο για κάποιο ζήτημα.Eric p.o.v.
Καθόμουν στο σαλόνι όταν ήρθε ο Marc και έκατσε δίπλα μου.
Marc~ Σε θέλει η δικιά σου. Ξέρεις που να την βρεις
Eric~ Τι θέλει;;
Marc~ Δεν ξέρω
Είπε και έκατσε καλύτερα στο καναπέΣηκώθηκα και πήγα προς το δωμάτιο της Kat. Χτύπησα την πόρτα και μια φωνή από μέσα μου φώναξε να μετρήσω ως το 5 και μετά να μπω. Λίγο περίεργο αλλά οκ. Μέτρησα ως το 5 και μπήκα μέσα. Που πήγαν;; Άνοιξα την ντουλάπα αλλά τίποτα. Κατέβηκα πάλι κάτω και είδα τον Marc ακόμα στο σαλόνι. Φορούσε διαφορετική μπλούζα από εκείνη που είχε πριν.
Eric~ Που είναι;
Marc~ Ποιος είναι που;;
Ρώτησε χωρίς να πάρει τα μάτια του από την τηλεόρασηEric~ Τα κορίτσια. Είπες ότι είναι στο δωμάτιο αλλά δεν είναι.
Marc~ Πότε στο είπα εγώ αυτό; Μόλις κατέβηκα από το δωμάτιό μου αλλά αν ψάχνεις τα κορίτσια τοτε είναι στην κουζίνα. Μόλις ήρθαν
Eric~ Αφού τώρα ήταν πάνω. Μου μίλησαν κι όλας. Και που είχαν πάει;;
Marc~ Που θες να ξέρω. Μήπως χρειάζεσαι ύπνο;;
Τι γίνεται εδώ;; Αφού τις άκουσα. Πήγα στην κουζίνα και τις είδα να γελάνε. Πήγα κοντά. Και εκείνες φορούσαν αλλά ρούχα από εκείνα που φορούσαν όταν ήταν στον καναπέ.
Eric~ Μωρό μου τι με ήθελες;;
Ρώτησα αλλά το μόνο που κέρδισα ήταν ένα παράξενο βλέμμα.Sl~ Δεν σε ήθελα κάτι
Eric~ Mα ήμουν στο σαλόνι με τον Marc και είπε οτι....
Kat~ Ο Marc λείπει από την ώρα που επέστρεψα από το σχολείο.
Eric~ Αφού τώρα ήταν στον καναπέ
Με κοίταξαν παράξενα και τότε η Kat έβγαλε το κινητό της και κάλεσε τον Marc. Το έβαλε ανοιχτή ακρόαση και περίμενε
Kat~ Ελα. Που είσαι;;
Marc~ Έξω από το σπίτι, είχα πάει έξω για κάτι δουλειές γιατί ρωτάς;;
CITEȘTI
Black Kings
AcţiuneΟ 22χρονος αρχηγός της μαφίας "black kings" Aaron εγκαταλείπει τη χώρα του και αποφασίζει να μετακομίσει στην Ελλαδα για να αναζητήσει κάτι που μόνο εκείνος ήξερε. Μια προσωπική αποστολή. Κάτι που ίσως των σκότωνε. Η αλλαζονία του, ο εγωισμός του κα...