chapter 26

464 30 1
                                    


Mason~ Ok..πάρε ανάσα και πες μου. Είσαι έτοιμος να διακινδυνεύσεις τα πάντα για εκείνη; Όλοι ξέρουμε ότι είναι επικίνδυνο να έχεις σχέση.

Aaron~ Ναι, το ξέρω. Αλλά δεν είναι και μικρό παιδί. Εννοώ την έχουμε ήδη εκπαιδεύσει και ξέρει τι να κάνει σε δύσκολες καταστάσεις.

Mason~ Μόνο που ότι έχει μάθει, το ξέρει στη θεωρία. Μόνο μια φορά έχει πυροβολίσει άτομο και αυτό ήταν από 30 μέτρα απόσταση και με ασφάλεια. Τι θα γίνει αν βρεθούν δύο τύποι μπροστά της με όπλα. Θα ξέρει τι να κάνει;

Aaron~ Πρώτα απ'όλα έχει πυροβολίσει και δεύτερο άτομο το οποίο ήμουν εγώ και παραλίγο να την σκοτώσω.

Mason~ είδες; Αν δεν ήταν εκεί ο Eric και ο Marc, θα την είχες σκοτώσει. Δεν ξέρει πως είναι να είσαι στο πεδίο μάχης.

Aaron~ Θα μάθει. Και μέχρι τότε θα την προσέχω εγώ. Σιν ότι μπορούμε να την τεστάρουμε. Έτσι κι αλλιώς η πρώτη αποστολή μας ξεκινά αύριο. Έχω πληροφορίες ότι οι Dark angels ετοιμάζουν να επιτεθούν στη βάση μας.
Είπα σοβαρά.

Mason~ Εντάξει, αλλά πρεπει να ενημερώσουμε την ομάδα και να προετοιμαστούμε.

Aaron~ Εντάξει, μάζεψέ τους όλους στο δωμάτιο συσκέψεων.
Είπα και σηκώθηκα από το γραφείο μου.

Mason~ Έγινε.

Kat p.o.v.

Είμασταν στο δωμάτιο με τον κολλητό μου και μιλούσαμε ακόμα για ότι έχει γίνει ως τώρα.

Kat~ Oliver, να σε ρωτήσω κάτι;
Είπα δίχως να είμαι σίγουρη

Ol~ Πες μου
Είπε και έκατσε καλύτερα στο κρεβάτι μου. Ήταν έτοιμος να ακούσει με προσοχή τις λέξεις μου.

Kat~ Θέλω να πω στους υπόλοιπους την αλήθεια αλλά δεν είμαι σίγουρη αν πρέπει. Φοβάμαι ότι αν τους το πω θα τους βάλω σε κίνδυνο αλλά αν δεν τους το πω θα θυμώσουν ακόμα περισσότερο. Τι να κάνουμε;
Ρώτησα σχεδόν απελπισμένη. Τι και αν δεν μου ξαναμιλήσουν αλλά αν τους το πω μπορεί να βρεθούν σε τεράστιο κίνδυνο εξαιτίας μου.

Ol~ Χμμ...δεν ξέρω. Ίσως θα ήταν καλό να ξέρουν για να γνωρίζουν ότι πρέπει να προσέχουν. Ο Aaron μου είχε πει πως μπορούμε να τους το πούμε αλλά αν γίνει κάτι κακό αργότερα θα είναι δικό μας φταίξιμο.

Kat~ Άρα......τι κάνουμε;
Ρώτησα για άλλη μια φορά

Ol~ Χμμ...τι μέρα είναι;

Kat~ Τετάρτη, γιατί ρωτάς;
Είπα ενω κοίταξα το κινητό μου ώστε να σιγουρευτώ.

Ol~ Το επόμενο Σάββατο θα κανονίσουμε sleepover όλοι μαζί ή ταινία για να τους μιλήσουμε.

Black KingsWhere stories live. Discover now