Kat~ Εχθές έμεινα στη γιαγιά μου. Εσύ τι κάνεις εδώ;;
Ρώτησα περίεργη να μάθωOl~ Έκανα μια μικρή βόλτα προς το βενζινάδικο για να γεμίσω αυτό το μωρό εδώ.
Είπε και έδειξε τη μηχανή του.Γελάσαμε και με πήρε μαζί του για να φτάσουμε πιο γρήγορα στο σχολείο. Πάρκαρε την μηχανή έξω από την είσοδο και μπήκαμε μέσα. Μα πριν προλάβουμε να κάνουμε το οτιδήποτε, το κουδούνι χτύπησε και όλοι σώπασαν μπαίνοντας σε σειρές.
Μετά την προσευχή και το κλασικό εικοσάλεπτο, μπήκαμε στην τάξη. Ιστορία. Ώρα για ύπνο. Πήρα την ζακέτα μου και την δίπλωσα μεταμορφώνοντάς την σε μαξιλάρι. Μια χαρά θα κοιμηθώ. Βαριέμαι αυτό το μάθημα και η καθηγήτρια έχει πει ότι μπορούμε να κοιμόμαστε αρκεί να μην δημιουργούνται θόρυβοι, οπότε όλα καλά. Τουλάχιστον μέχρι να ακουστούν οι φωνές...
"ΚΥΡΙΑ, Ο GRAYSON ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ ΒΙΒΛΊΟ" φώναξε η Margaret. Η καθηγήτρια έκλεισε τα μάτια της και πήρε μια βαθιά ανάσα.
Καθ~Έξω και οι δύο
είπε και έδειξε την πόρτα με όση ηρεμία της είχε μείνει.Εγώ ανενόχλητη ξανακοιμήθηκα ενώ η καθηγήτρια συνέχισε το μάθημα.
Ξαφνικά ένιωσα κάτι να χτυπάει πάνω στο κεφάλι μου. Ούτε να κοιμηθώ ρε φίλε. Σηκώθηκα και είδα ένα χαρτάκι στο θρανίο μου. Το είδε και η κολλητή μου δίπλα και μου έκανε νόημα ότι το πέταξε ο Aaron. Τι σκατά θέλει. Άνοιξα το χαρτάκι ενώ μπορούσα να νιώσω τα καυτά μάτια της κολλητής μου να με καίνε.
Μέσα έγραφε:
Στην τσάντα σου είναι το όπλο σου. Ένας από τους μαθητές του σχολείου περιπλανιέται μέσα στο προαύλιο με όπλο ενώ είναι μεθυσμένος. Ανήκει σε αντίπαλη μαφία. Πρώτη σου αποστολή είναι να τον σκοτώσεις χωρίς να σε ακούσει ή δει κανείς.Καλή τύχη μικρό
Το τσαλάκωσα και το έβαλα στην τσέπη μου για να μην το βρει κανείς. Άνοιξα την τσάντα μου και βρήκα το οπλο. Έβαλα την ζακέτα μου μέσα στην τσάντα μου πάνω απ'το όπλο και σήκωσα το χέρι μου περιμένοντας να μου δωθεί ο λόγος.
Καθ~Kat τι θες;;
Ρώτησε εκείνη και εγώ κατέβασα το χέρι μου.Kat~Να πάω τουαλέτα;;
Είπα ενώ ο Aaron πέθανε στα γέλια. Η καθηγήτρια μου έδωσε ένα θετικό νεύμα και συνέχισε. Πριν φύγω πήρα την ζακέτα μαζί με το όπλο μου και έφυγα ενώ ο Aaron ακόμα γελούσε. Ανέβηκα στην ταράτσα του σχολείου ώστε να έχω καλύτερη οπτική γωνία. Έκατσα στην άκρη και σκαναρα όλο το προαύλιο με τα μάτια μου.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Black Kings
AçãoΟ 22χρονος αρχηγός της μαφίας "black kings" Aaron εγκαταλείπει τη χώρα του και αποφασίζει να μετακομίσει στην Ελλαδα για να αναζητήσει κάτι που μόνο εκείνος ήξερε. Μια προσωπική αποστολή. Κάτι που ίσως των σκότωνε. Η αλλαζονία του, ο εγωισμός του κα...