chapter 35

469 32 0
                                    

Κυριακή

Kat p.o.v.

Αυτές τις μέρες δεν έχει γίνει τίποτα σημαντικό. Ζούμε την κάθε μέρα σαν μια κανονική οικογένεια πλέον. Είναι σαν να έχουμε αλλάξει κεφάλαιο και κανείς δεν θυμάται τα γεγονότα των προηγούμενων ημερών. Βέβαια αυτό δεν ήταν κάτι κακό αλλά μου έκανε εντύπωση.

Είναι πλέον βράδυ και έχω κάτσει στο γραφείο προσπαθώντας να τελειώσω μια παλιά ζωγραφιά. Καθόμουν και τη κοιτούσα ενώ έκανα μερικές διορθώσεις αλλά το κινητό μου άρχισε να δονείται.

Kat~ Ποιος;;
Ρώτησα αφού παρατήρησα ότι το νούμερο ήταν άγνωστο.

???~ Σου έλειψα;
Ρώτησε η φωνή και κατάλαβα ποιος ήταν

Kat~ Πάλι εσυ; Νόμιζα ότι είχες πεθάνει. Για πες μου, ποιον πρέπει να εμπιστευτώ τώρα; Ή πείραξαν πάλι τα οχήματά μας και πάλι πρέπει να μείνουμε μέσα
Είπα κοροϊδεύοντάς τον.

???~ Αουτς! Με πληγώνεις. Ξέρεις πολύ καλά ότι από την μέρα που μπήκες στην ομάδα. Σε προσέχω συνέχεια.
Είπε εκείνος υπερασπίζοντας τη θέση του και εγώ γέλασα.

Kat~ Ok ok, σορρι. Έχεις δίκιο... Τώρα πες μου τι ήθελες;
Είπα ευγενικά μιας και όντως είχε δίκιο.

???~ Θέλω να συναντηθούμε. Πρέπει να πούμε μερικά πράγματα και έχω και ένα δώρο για εσένα........

Από την Jennie...

Η ανάσα μου κόπηκε και μάλλον το κατάλαβε και ο ίδιος γιατί άφησε ένα μικρό γελάκι να ηχήσει.

???~ Μιλάω σοβαρά. Θέλω να μιλήσουμε όντως. Αν ήταν να σου κάνω κάνω τότε δεν θα έλεγα ποτέ στον Aaron που είχες κάτσει όταν το έσκασες πριν κάτι μέρες.

Kat~ Ουοου. Και εσύ που ήξερες την τοποθεσία μου;
Ρώτησα καχύποπτα. Ο τύπος ξέρει πολλά.

???~ Το βραχιόλι σου έχει εντοπιστή που συνδέεται με το κινητό μου για να είμαι σίγουρος ότι είσαι ασφαλής.

Ξέρει πολλά. Και σίγουρα θα μπορέσει να απαντήσει τις ερωτήσεις που εχω για την Jennie.

Kat~ Ok, πίστηκα. Που θα συναντηθούμε και ώρα;; Έχουμε όντως πολλά να πούμε.

???~ Θα βρω άλλο τρόπο να σου πω τις λεπτομέρειες γιατί δεν θέλω να με σκοτώσει το αγόρι σου.
Είπε γελώντας

Kat~ Σαν πολλά δεν ξέρεις εσύ;

???~ Μπορείς να με αποκαλείς Jeremy

Black KingsWhere stories live. Discover now