Ol~ Πρώτων θέλω να ξέρω, δεύτερων ξέρω πολλά για εκείνον και τρίτων θέλω να σε δω πως είσαι όταν είσαι ερωτευμένη. Θα είναι η πρώτη φορά. Είπε σχεδόν ενθουσιασμένος, λες και θα πήγαινε για πρώτη φορά σε λουνα παρκ.Kat~ Ωραία τον γουστάρω. Ευχαριστημένος;; Ρώτησα και γύρισα το κεφάλι μου προς την αντίθετη κατεύθυνση.
Εκείνος άρχισε να φωνάζει και να γελάει ενώ την ίδια στιγμή χοροπηδούσε εδώ και εκεί.
Kat~ Είσαι σίγουρος ότι είσαι αγόρι;
Ρώτησα σχεδόν γελώνταςOl~ Τι λες καλέ;
Είπε με μια ψεύτικη γυναικεία φωνή ενώ ταυτόχρονα λύγιζε το καρπό του._____________
Oliver p.o.v.
Σάββατο βράδυ
SleepoverOl~ Οκ οκ, παιδιά μαζευτείτε λίγο. Πρέπει να σας μιλήσουμε
Είπα και περίμενα μέχρι να μαζευτεί όλη η παρέα.Κοίταξα την Kat η οποία καθόταν δίπλα μου και προσπαθούσε να βρει τα λόγια της. Πήραμε και οι δύο μια βαθιά ανάσα και τους κοιτάξαμε.
Ol~ Έχουμε να σας ανακοινώσουμε κάτι...
Έκανα μια παύση και αφού βρήκα τα κατάλληλα λόγια συνέχισα.
Ol~ Λοιπόν, εμ..εγώ και η Kat..βασικά ας πούμε ότι μπορεί να βρεθείτε σε κίνδυνο-
Kat~ Εγώ και ο Oliver είμαστε μπλεγμένοι στη μαφία.
Είπε εκείνη διακόπτοντας τα λόγια μου. Κανείς δεν μίλησε οπότε βρήκαμε την ευκαιρία να συνεχίσουμε.
Ol~ Γι' αυτό τα μυστικά, οι κοπάνες, οι περίεργοι τύποι που έμπαιναν στη τάξη και φεύγαμε μαζί τους.
Kat~ Επίσης γι' αυτό πάω συνέχεια στη "γιαγιά" μου. Η αλήθεια είναι ότι μένω σε δικό τους σπίτι- βασικά σαν βίλα είναι αλλά ενιγουει.
Είπε κοιτώντας το πάτωμα.Loren~ Κα-κατσε, δηλαδή...είστε στην ίδια ομάδα;
Ρώτησε εκείνη ενώ ακόμα επεξεργαζόταν τα προηγούμενα δεδομένα.Ol~ Ναι. Εγώ είμαι μπλεγμένος εδώ και κάτι μήνες ενώ η Kat έχει τουλάχιστον έναν μήνα και κάτι εκεί.
Πρόσθεσα και περίμενα τις αντιδράσεις τουςDemi~ ΉΜΟΥΝ ΣΊΓΟΥΡΗ!!! Το ήξερα ότι κάτι κρύβετε εσείς οι δύο.... Και σε παρακαλώ, όλοι ξέραμε ότι είχατε τις περισσότερες πιθανότητες να μπλεχτείτε σε τέτοια πράγματα.
Είπε γελώντας.Εγώ και η Kat κοιταχτήκαμε και αφήσαμε μια ανάσα ανακούφισης. Ήταν πολύ ανακουφιστικό το ότι πήραν τα νέα τόσο ελαφριά..
YOU ARE READING
Black Kings
ActionΟ 22χρονος αρχηγός της μαφίας "black kings" Aaron εγκαταλείπει τη χώρα του και αποφασίζει να μετακομίσει στην Ελλαδα για να αναζητήσει κάτι που μόνο εκείνος ήξερε. Μια προσωπική αποστολή. Κάτι που ίσως των σκότωνε. Η αλλαζονία του, ο εγωισμός του κα...