Yatağımın üzerinde uzanmış öylece elimde ki kimden geldiğini bilmediğim not kağıdına bakıyordum. Güzel bir el yazısıyla yazılmıştı. Üstelik kedileriminde kahramanıydı. Keşke bir numarasını bıraksaydı. Ona her şeyden çok değer verdiğim kedilerimi aldığı için teşekkür etmek istiyordum. Ve tabii evime nasıl girdiğini ve kedilerimi nasıl aldığını.Şu an biraz düşününce korkmadım değil. O yabancı evime haberim olmadan girmeye devam ederse ne yapacaktım? Acaba kim di, bunu neden yapmıştı ve beni nereden tanıyordu?
Sıkıntıyla elimde ki notu masama koydum. O sırada telefonuma bir mesaj geldi.
Gönderen : Jendeukiekim
Seni rahatsız ettiysem üzgünüm. Kötü bir amacım yoktu. Sadece merhaba demek istemiştim, iyi akşamlar.
Ah ben bunu tamamen unutmuştum. Yazdığı mesaja görüldü atmıştım. Bir hayli bunu yanlış anlaması normaldi.
Gönderilen : Jendeukiekim
Hayır tabi ki rahatsız etmedin. Ben o an başka bir işle melguldüm. Cevap yazmayı unuttum.
Ve sana da merhaba. Sakıncası yoksa seni tanımak isterim :)
Ondan mesaj gelene kadar profiline tıklayıp sayfasında gezinmeye başladım. Sadece 4 fotoğraf vardı. Bir anda zihnimde bazı görüntüler belirdi. Jennie'ye benziyordu. Ama ben bu kızı ilk defa görmüştüm nasıl olur? Profilinden çıkıp mesaja tıkladım.
Gönderen : Jendeukiekim
Tabi ki sakıncası yok. Ben Jennie Kim. 24 yaşındayım, siz?
Gönderilen : Jendeukiekim
Ben Byun Lalisa. 23 yaşındayım. Memnun oldum Jennie. (Byun Lalisa... Evet yani tuhaf oldu ama ilk bölümü yazdığımda fark ettim bunu. Baekhyun ve Lalisa amca kuzenleriyse soy isimleride aynı olmalı.)
Gönderen: Jendeukiekim
Acaba seninle daha önce bir yerde karşılaşmış olabilir miyiz? Nedense tanıdık geliyorsun.
Olabilir miydi? Zihnimde beliren görüntüler, onunla daha önce karşılaşmış olabilme ihtimalinden kaynaklanıyor olabilir miydi?
Gönderilen: Jendeukiekim
Açıkcası sen de bana biraz tanıdık geldin. Belki tesadüfen bir yerde karşılamış olabiliriz. Ya da yalnızca benzetme olabilir.
Nerede yaşıyordun bu arada?
Gönderen: Jendeukiekim
Hayır, sakıncası yok. Seoul, sen?
Şimdi anlaşıldı neden birbirimize tanıdık geldiğimiz.
Gönderilen : Jendeukiekim
Ben de orada yaşıyorum. Demek ki tesadüfen bir yerde göz göze geldik.
Gönderen : Jendeukiekim
Evet, sanırım :)
Kapı çarpma sesi duymamla yerimde korkuyla sıçradım. Elimde ki telefon elimden yavaşça kayıp yatağa düştü. Şu an kalbim ağzımda atıyordu. Yataktan inip çok yavaş hareketlerle dolabıma yönelip içinde duran beyzbol sopasını elime aldım ve odamın lambasını kapatıp ürkek adımlarda çıktım.
Bir anda gelen cesaretle hızla ışıkları açtım ve elimde ki sopayı etrafa yalpalayarak "Kim var orada!" diye bağırdım. Kendimi boy aynasında görür görmez duraksayıp somurttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANOLYA | Taelice
FanfictionSaklamak istiyorum seni. Herkesten, her şeyden, kimsenin bulamayacağı bir yere saklamak istiyorum. Kimsenin bir daha seni üzemeyeceği şekilde saklamak istiyorum. Ruhuma gizlemek istiyorum seni, sonsuza dek... [Kim Taehyung×Lalisa Manoban]