|7|

250 19 7
                                    

Týden utekl jako voda a ze mě s Víťou se stali nejlepší kámoši. Kaile zůstal jeden kamarád o kterém jsem věděla jen to,že se jmenuje Radek a jak vypadá.
,,Hele Syndo?" přišel za mnou Víťa. ,, Copak Cukrouši?" jo dali jsme si retardovaný přezdívky xd. ,, Víš jak jsme chtěli jít první den ven?" když to dořekl tak jsem se musela smát. ,, Ještě se to neuskutečnilo,já vím." i on se začal smát. Miluju ten jeho smích. ,,A víš co mi dlužíš?" hodila jsem na něj lenny face. ,,To fakt nevím." řekl a pořád se trochu smál. ,, Zapomněl jsi mi dát přezdívku, Cukrouši." ve chvíli co jsem to dořekla se zamyslel. ,,Nu.." řekl asi po dvou minutách ,,Ode dneška jsi Žužu." Náš záchvat smíchu nemohl chybět. ,,Tak dobře. Promiň jdu se na chvíli projít." on se chápavě usmál a já odešla. Bylo to asi 15 minut co jsem odešla a když jsem si myslela, že asi půjdu domů jsem do někoho narazila. Samozřejmě do někoho musíš narazit, nemůžeš se koukat na cestu... říkala jsem si v duchu. Koukla jsem se do koho jsem narazila a..byl to Víťa. ,, Promiň, že jsem tak odešla.. potřebovala jsem si srovnat myšlenky." můj hlas zněl nervózněji, než jsem si myslela. ,,Jo v poho." usmál se Víťa ,,Chtěl jsem ti něco ukázat.." já přikývla a on se rozešel. Šli jsme asi 20 minut po úzké cestičce, která vedla za tím starým mohutným dubem. ,,Tak jsme tady." Prohlásil Víťa, když jsme dorazili na malou mýtinku úplně mimo město. ,,Je to tu nádherné." zalapala jsem po dechu. U malé mýtinky bylo jezírko na kterém byly kachny a káčata s lekníny. Všude kolem byly stromy, které tvořily jakýsi plot. Jeden strom byl i ve prostřed,vedle něj byla lavička s výhledem na již zmiňované jezírko.
,,Posaď se." pobídl mě už sedící Víťa. Rychle jsem se vzpamatovala a posadila se.

Nevím kdy to vyjde,ale chci tu aktivitu zvednout :D
Mám pocit,že je trochu delší než minulá, takže dobrý xd
Kdyby měl někdo nápad na ozvláštnění tohohle příběhu,tak mi napište do zpráv nebo to mrskněte do komentářů,čtu si obojí :D
No nic..přežívejte karanténu <3 Sonia

⏸️Příměstský tábor| Vitaa, Attack,MaTTem Kde žijí příběhy. Začni objevovat