|9|

223 22 3
                                    

Otevřela jsem ji. Ležela tam jakási chlupatá dečka. Byla sametově černá,ale ze spoda na mě zářil bílý kousek. Skoušela ten bílý kousek vytáhnout. Víťa na mě koukal s pohledem schválně co se stane. Jakmile jsem se dotkla spodku té dečky,vykoukla na mě ouška a pak celá hlavička. Bylo to koťátko. Mělo emeraldově zelené oči. Bylo strašně roztomilé. ,,O - MŮJ - BOŽE!! vypískla jsem. To je dokonalé. Vyskočila jsem z lavičky a co největší silou objala Víťu. Objímali jsme se asi 3 minuty a až když jsme se začali dusit,jsme se od sebe odtrhli. To objetí byli úžasné.,,A teď," pronesl Víťa vážně ,, když dovolíš." on přede mě poklekl? Pomalu jsem nemohla dýchat (to je jak kdyby jí žádal o ruku xdd). Zpoza zad vytáhl černou růži. Jak to ví? To je moje nejoblíbenější květina. ,,Syndo Žužu Dobriaw stala by ses mou přítelkyní?" na chvíli jsem přestala dýchat. Také jsem ho milovala. ,, Vím že se známe pouze týden,ale..." začal mít tyhle zbytečné předsudkovité (existuje to slovo?😂) keci. ,,Ano!! skočila jsem mu s radostí do řeči. Vzala jsem si tu růži a skočila jsem na něj. Málem jsme spadli do toho jezírka. Políbili jsme se a pak jsme tam už jen leželi v objetí a užívali si každé vteřiny. Po chvíli se k nám přidalo i kotě. ,,Jak ho pojmenujeme?" zamumlal mi Víťa do vlasů. ,,A je to kluk nebo holka?" zasmála jsem se. ,, Měl by to být kluk." koukla jsem se na kocourka a se slovy bude to Plamínek jsem ho pohladila.(Toho kocourka xd) Pak už si pamatuji jen to,jak jsme na sobě usli a Plamínek vedle nás.
---Pohled Kaily---
Dneska mam jet domů. Věci mám sbalené a peníze na vlak nachystané. Byly dvě odpoledne a Synda mi nebrala mobil. Začínala jsem mít strach,ale věděla jsem že bude s největší pravděpodobností s Víťou. Mezi nimi to jiskřilo už od prvního dne. V jejím pokoji jsem vyhrabala propisku a kousek papíru. Když mi nebereš mobil,tak to uděláme postaru,řekla jsem si a na papírek jsem napsala:
Nazdárek,
nebereš mi mobil,tak ti alespoň píšu vzkaz. Šla jsem na vlak. Věci mám a peníze taky, nemusíš se bát. Užij si to s Víťou, přeju ti to.
XOXO Kaila
Papírek jsem dala do kuchyně na linku vedle kakaa. Tady si toho určitě všimne, zasmála jsem se pro sebe. Kolik vlastě je? Koukla jsem se na mobil. 14:25, dobrý to na nádraží stíhám. Vlak mi odjíždí ve 14:48 a cesta tam trvá +- 15 minut, takže tam budu mít 3 minuty což je v poho,mám jízdenku přes mobil.
---Na nádraží---
Super už je tady. Nastoupila jsem a obsadila volné kupečko. Domů to je hodinu a čtvrt. Zapojila jsem si sluchátka do mobilu,pustila si playlist na Spotify a začala projíždět IG. *Nová žádost o sledování od uživatele Attackk_* že by se rado konečně dokopal k tomu mi poslat žádost? proběhlo mi hlavou. Žádost jsem mu přijala,olajkovala jsem mu nějaký fotky a shlédla story.
---o 5 minut později---
*uživatel Radek Attack Baďura vám poslal(a) žádost o přátelství*
Tohle už je divný,zarazila jsem se. Rozklikávala jsem notifikaci se slovy ale já jsem mu FB nedávala. Potvrdila jsem mu žádost a vypla mobil. Asi 10 minut jsem za poslechu mých oblíbených skladeb koukala z okna, když v tom,nová notifikace z Messengeru. Zapla jsem mobil a otevřela Messenger. Zpráva od Radka.
(R - Radek, K - Kaila)
R: Ahojda <3
K: Ahoj?
R: Co se děje? Je špatně, že jsem ti napsal? :(
K: Ne,jen že jsem ti Mess nedávala. Ani FB.
R: Byla jsi tu v doporučených lidech,ale jestli ti vadím...
K: NE! Promiň
K: Jsi můj nejlepší kámoš a jsem ráda,že sis mě našel jen jsem byla trochu zaskočená.
R: Dobře :D
K: A copak děláš?
R: Celkem se mi po tobě stýská 😅
R: Sedím a přepínám televizi,nic nedávají. S tebou by tu byla větší zábava.
K: Mě po tobě taky <3
K: Hele být tebou tak si tím tak jistá nejsem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
R: Si jenom myslíš XD. No nic,já jdu natočit nějaké ty videjkaaa
K: Dobřeeee xD
R: Tak zatím pa <3
K: Papa <33


Okey tohle bude pro tenhle part vše. Je to zatím nejdelší part,ale to jen protože je 4:14 a já se nudim XD. Dolu zas napíšu počet slov <3
Mějte se nejlíp
Sonia <33




738 slov❤️😇

⏸️Příměstský tábor| Vitaa, Attack,MaTTem Kde žijí příběhy. Začni objevovat