|10|

214 21 3
                                    

---16:50---
,,Halooo vstávejte,je konečná stanice." neznámý hlas se mě pokoušel vzbudit. Pomalu jsem otevírala oči. Byl tam vysoký klučina. Nevypadal jako průvodčí, nebo někdo od ČD.
(Nk - Neznámý kluk K- Kaila)
(Bcs. jsem líná😂.)
NK: Prosím vás vstávejte
K: Co se děje?
Nz: Zřejmě jste usla ve vlaku
K: Sakra
Popadla jsem své věci a vyběhla z vlaku. Ten kluk za mnou ještě zavolal ať počkám před nádražím. Proč ne proběhlo mi hlavou. Byla jsem před nádražím a v dálce jsem viděla toho neznámého kluka s... Víťou?!
---Pohled Syndy---
Když jsem se probudila, viděla jsem tak kousek ode mě sedí Víťa a na kameni nám dělá volská oka. Když jsem si myslela, že to ještě na chvíli zalomím,ozvalo se od Víťi tiché,ale přesto dobře slyšitelné Dobré ráno zlato. Už jen to, že se nevypařil a ještě mi dělá snídani mě potěšilo. ,, Dobré ranko" usmála jsem se na něj,zvedla se a objala ho zezadu. Obejmutí mi opětoval a podal mi "talíř" se snídaní. ,, Kvalitní talíř,kde jsi ho sehnal?" zkoušela jsem vtipkovat a zřejmě to vyšlo. Jeho odpověď byla ,,No joooo v Ikee." oba jsme se zasmáli,já jsem dojedla,opláchla kámen v jezírku a vrátila ho zpět pod strom. Víťa shasl oheň a vzal si mikynu kolem pasu. ,,Takžeeeeeeeeee...Kam teď?" koukl na mne těma psíma očima. ,,Aaaaasi ke mně domu." dala jsem mu lehký polibek na tvář.
--- U mě doma ---
Odemkla jsem zahradu a pustila na ní Plamínka. Hned se rozeběhl a začal vše zkoumat. Vešli jsme dovnitř. ,, Nezapomeň zamknout." mrkl na mě Víťa. Ukázala jsem mu celý dům. Nejvíce ho zaujal můj pokoj.

Měla jsem celkem vysoký strop,tak jsem si tam nechala udělat takové minipatro,kde mám postel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Měla jsem celkem vysoký strop,tak jsem si tam nechala udělat takové minipatro,kde mám postel. Na všech stěnách jsem tam měla svítící dráty s fotkami. Na levé straně jsem měla fotky s Kailou,na pravé straně jsem měla fotky z dovolené na které jsem byla s Kailou a ještě jednou mou bývalou kamarádkou a nad postelí jsem měla fotky ytbrů. Nejvíc fotek tam bylo Víťi a Matyho (MaTTem),pak tam byly fotky Samuela(Moon) a Honzy(Stay12). Když to Víťa uviděl,začal se smát a já začala rudnout. ,,Emmmm noo, nechceš si prohlédnout moji malou kuchyň?" pokoušela jsem ho táhnout od mé postele. Jediná jeho reakce bylo zasmání, malé červenání a následné objetí. ,,Jsem rád, že se ti splnil sen." začala jsem se instantně červenat. Když jsme se přestali objímat,jsme šli dolu a pustili televizi. ,,Co dávaj?" houkla jsem na něj při cestě z toalety. ,,Ohnivý" ,,KUŘE"skočila jsem mu do řeči. ,,Jop a to mi připomíná,že mám hlad a je čas oběd." zase udělal ty psí oči. Kývla jsem na něj a asi po pěti minutách jsem od něj dostala recept na kuřecí čínu. ,,OBĚĚĚD!" zakřičela jsem na něj když byl venku a hrál si s Plamínkem. Do minuty tu byl i s Plamínkem, který mě začal očichávat. ,, Jasně že pro tebe taky něco mám." položila jsem před něj misku s kočičí konzervou,kterou jsme koupili po cestě sem. Víťovi jsem podala talíř s hůlkama a šla si za ním sednout. Tak jasně že jsme seděli na gauči XD. Když jsme dojeli,dala jsem nádobí do myčky. Víťa mezitím připravil Plamínkův pelíšek pod schody,kde měl dostatek soukromí. Když jsme to dodělali,jsme si šli lehnout nahoru do postele. Plamínek si lehl do pelíšku. Do 15ti minut jsme všichni spali.
--- 16:50---
Vzbudila jsem se a Víťa už tu nebyl. Na stolku u gauče ležel papírek s nápisem
Ahoj,
promiň,že jsem tak vypadl,ale za chvíli mi odjíždí autobus do Hradce,tak musím pospíchat.
Miluju tě Víťa❤️
Dobře tak teď už vím kde je. Upřímně mi spadl kámen ze srdce. Plamínek se procházel po mojí zimní terase (prostě to je terasa,ale je zasklená) .
Asi by bylo na místě vám to tu trochu popsat,co? Když vejdeme přední brankou,ocitneme se na zahradě, která vede kolem dokola mého domu, není totiž tak velký. Když vejdeme,bude před námi krátká chodba ve které jsou čtyři vchody. První napravo je zimní terasa,druhý v pravo je kunbál, protože nemám sklep. První vchod nalevo je můj pokoj a v druhém je koupelna. Jestli se ptáte kde je obývák a kuchyň,tak ty jsou u mě v pokoji. Na zimní zahradě je rozkládací gauč na léto,televize, elektrický krb, dřevěná podlaha,menší koberec, konferenční stolek a stůl,kdyby jsem chtěla jíst v létě tady. Na zahradě mám zakopaný bazén, trampolínu a malou kůlnu.

Vzala jsem Plamínkovi misku a dala ji na zimní terasu,pak jsem se vrátila do kuchyně. Udělala jsem si ovocný salát,vzala jsem něco pro Plamínka a šla se koukat na TV na zimní terasu.
--- pohled Kaily---
,,Víťo?" řekla jsem zmateně. ,,Kailo?" zřejmě ani on mě tu nečekal. ,,No tak tohle je Matyáš,asi ho znáš jako MaTTema." zřejmě zachoval chladnou hlavu, narozdíl ode mě.,,Eeee n-no a-ah-ahoj." kurva nemůžu koktat,ale ono to jinak nejde. Pro pochopení,Matyho sleduji asi 5 nebo 6 let a za tu dobu se stal mým crushem. Má dokonalý humor,krásné oči v kterých by se jeden utopil,je vysoký,má nádherné vlasy,je roztomilý,je prostě dokonalý. ,,Halooooo Země volá Kailu!" zasmál se Víťa. ,,Eeeee c-co?" ježiš to byl trapas. ,,Mimochodem těší mě." podal mi Maty ruku s vlídným úsměvem. ,,Tak co? Jdeme?" Co? Kam? Za kým? Proč? Začala jsem se ve svých otázkách ztrácet. Z mého přemýšlení mě vytrhl Maty. ,,Tak co? Jdeš s námi? Seznámíme tě s Radkem." Radek? To mi něco říká. Počkat! Hradec Králové? Radek? Maty? Víťa? To musí jít za Dominikem. Pamatuji si, když jsem ještě bydlela s nimi doma,jak na ně řval. ,,Jo ráda,bráchu jsem dlouho neviděla." úsměv jsem mu opětovala,ale vypadalo to že jsou zaražení. ,,Co?!" řekli oba současně ,,Domča je tvůj brácha? WTF?!" Musela jsem se začít smát. Bylo to jako kdyby si to nacvičili. ,,No... nevlastní" pokrčila jsem rameny. ,,Tak jdeme? K Dominikovi je to tudy ukázala jsem na cestu vlevo.

Okey okey okey okey
Obsah této kapitoly má rovných 1.000 slov,bez tohohle okecávání. Berte to jako takovej speciál a jako důvod proč pomalu nevycházely kapitoly. Teď jdu napsat part ještě do ff Ona?!, takže se tu mějte.
Sonia <3


Btw. Nahoře je Maty,ale to asi všici poznali xd

⏸️Příměstský tábor| Vitaa, Attack,MaTTem Kde žijí příběhy. Začni objevovat