|5|

322 29 5
                                    

Šla jsem teda za ní. Vykládala mj něco o její nové kamarádce,nevnímala jsem jí. Jasně,mám z ní radost,ale teď jsem přemýšlela nad úplně jinými věcmi. ,,Ty mě neposloucháš,že jo!?" Zabručela a dělala uraženou,tak jsem jí to radši vyklopila. ,,No..a mám pocit,že ho znám. Prostě mi je povědomej." Ukončila jsem svůj proslov. Stalo se přesně to,co jsem čekala - začala vykládat o tom,že je to láska na první pohled atd... Díky bohu,že v půlce jejích keců svolal Víťa všechny na společné seznamování. Když nějaká holka dořekla info o sobě,přišla řada na mě. ,,Takže ahoj. Já jsem Synda a v 15 jsem se přistěhovala z Ruska. Miluju pandy,černou a slovensko. Při tom co jsem mluvila na mě Víťa upíral pohled,ale neřešila jsem to. Přece jenom v tu chvíli jsem měla být středem pozornosti.
-odpoledne-
,,Dneska to nebylo moc záživný,co?" Prohodila Kaila,když jsme šli domů. ,,Jo,ale bavilo mě to tu."
Chvilku jdeme a pak slyšíme,jak za náma někdo běží. Kaila začla hledat svůj kapesní nožík,který nosí všude. ,,KURVA!" zařvala. ,,Co je?" ,,Někde mi vypadl!" Otočila se na mě a já viděla,že brečí. Moc jsem nechápala,tak jsem se koukala na toho dotyčného co za náma pořád běžel. DRŽEL NŮŽ! Chtěla jsem zavolat policii. ,,DĚLÁŠ SI PRDEL?!! 1%!" Koukla jsem se s uslzenýma očima na Kailu. ,,Já mobil nemám. Nechala jsem ho doma na nabíječce..." Po tom co to dořekla jsme se koukly za sebe a byl KURVA BLÍZKO. Začal běžet asi 2x rychleji!

A pokračování příště.
Snad se vám dnešní kapitolka líbila. Budu ráda za každý koment a vote.
Tak zatím čauko
Sonia

P.S: Je 1.31 ráno XD

⏸️Příměstský tábor| Vitaa, Attack,MaTTem Kde žijí příběhy. Začni objevovat