|8|

238 19 3
                                    

Seděli jsme tam,byli jsme z ticha a pozorovali jsme kachny do doby, než Víťa promluvil.
---Pohled Víťi---
Bylo ticho a já si připadal trapně.
,,A nechceš si něco zahrát?" zeptal jsem se po dlouhém váhání. ,, Jasně ráda" usmála se na mě. ,,A co si zahrajem?" no...to je otázka. To sem nedomyslel. ,,Co třeba otázky?" (Je to jako pravda nebo úkol,ale je tam jen pravda ;))
,,Tak kdo začne?" bylo vidět,že je za tenhle nápad ráda.
---Pohled Syndy---
Nabídl,že si zahrajeme otázky. Miluji tu hru. Baví mě odpovídat někomu na otázky. ,,Tak kdo začne?" byla jsem nedočkavá,jako dítě při štědrovečerní večeři. ,,Můžu já?" zněl nejistě. Vypadal roztomile, když byl nejistý. ,,Jasný" zazubila jsem se a on na mě vyhrkl tu nejvíc basic otázku. ,,Kočky nebo psy?" Jak originální,pomyslela jsem si. ,, Kočičkyyyy" znělo to jak,kdyby jsem pískala. (Wtf proč? xd) Na chvilku jsme se oba odmlčeli. Já kvůli tomu,že jsem si připadala trochu trapně a on..ani nevím,ale vypadal zamyšleně. Awww byl tak roztomilý.
,,Víš.. já pro tebe něco mám." jeho úžasný hlas prolomil to trapné ticho. Zvědavě jsem si ho prohlížela. Hlavou se mi honilo tisíce myšlenek. Má pro mě květinu? Miluje mě? Nebo mě snad chce odkopnout stejně jako všichni kromě Kaily? V tom se zvedl a pokynul na mě, ať stále sedím. Poslechla jsem, vlasně jsem se nemohla ani pohnout. Už šel zpět. Držel nějakou krabici. Ani velkou a ani malou. Položil ji vedle mě a sám si přede mě dřepl na bobek (Jakože ten sed, když nevíte tak si to vyhledejte). Vypadal vážně. ,, Když tohle přijmeš, respektive pokud tu krabici otevřeš,tak dostaneš otázku ja kterou budeš moct odpovědět jen Ano/Ne." teď nejen vypadal vážně,ale i tak zněl. Byla jsem zvědavá co v té krabici je. Natáhla jsem se pro ni a otevřela ji.

Jak se říká: V nejlepším je třeba přestat. Pro vás je výhoda ta,že se pokračování dozvíte v další kapitole 😁
Věřím,že jste teď byli napnutí jako struna,za to se vám omlouvám, ale feeling je třeba zachovat <3
V dalším díle by měl být i pohled Kaily, takže se nám konečně zapojí spolu s Radkem(Attackem) do příběhu.
Každopádně tohle je ode mě vše. Přeji hezký den
Sonia <3













380 slov❤️

⏸️Příměstský tábor| Vitaa, Attack,MaTTem Kde žijí příběhy. Začni objevovat