Hey, eu sunt Adelina , dar toti imi spun Ade.Am 17 ani .M-am mutat din Seattle in Londra deoarece tata a fost transferat aici cu serviciul.....Bun , deci sa incepem. :)
M-a luat tata cu masina si m-a dus pana in fata scolii.
-Mai sti in ce clasa esti ?ma intreaba tata.
-XI A?
-Mai ghiceste.
-XI C.
-Nu chiar.
-XI B.
-Ai dat lovitura!!
-Ok, am plecat .Pa !!
Am ajuns in clasa .Toata lumea ma privea cu uimire si imi spuneau ca am grestit clasa.Rusinata m-am dus in ultima banca , cea de langa geam.Langa mine am vazut un baiat scund , cu par roscat si ochelari cu sticla de 2 cm grosime ....M-a salutat :
-Hei, tu esti fata noua? incercand sa para cat mai atragator.
-Da....
-Cum te cheama papusa ?
-Ade, dar daca imi mai spui papusa iti dau o palma de zbori pe geam !!....parea ciudat ce i-am zis pentru ca el statea in partea opusa a geamului...
-Ooo, pisicuta are gheare, mrrr...
Mi-am dat ochii peste cap si m-am pus fata pe maini asteptand sa vina profa..
Dupa 10 minute a ajuns si ea ....
-Buna ziua elevi !
-Buuuuuna ziiiiuaaa....
-Am auzit ca avem o noua eleva, cine e ?
M-am ridicat in picioare si am soptit :
-Eu...
-De ce te-ai pus in ultima banca? Haide aici .
Mi-am luat lucrurile si m-am pus in prima banca.In stanga mea statea un baiat dragut , inalt cu ochii albastrii ca marea si parul castaniu.In dreapta mea statea o fata de inaltime medie , ochi caprui si parul brunet. In ora am stat linistita fara sa scot nici un cuvant.
In pauza am stat la dulapul meu.La un moment dat se aude o voce :
-Buna!
Intorcandu-ma sa vad ce s-a auzit o vad pe fata langa care am stat .
-Buna...ii raspund eu.
In spatele ei mai vad doua fete care ma saluta.
Am aflat ca pe cea langa care stateam eu o cheama Andreea, iar pe celalalte doua Mona si Alex( Alexandra).
In pauza am stat cu ele .Am ras pana m-a durut burta.Apoi m-am dus la ore .A fost foarte plictisitor...
Apoi m-am dus acasa.Pe drum aveam senzatia ca sunt urmarita ma intorc si aud un fosnet de frunze si vad o umbra.Incep sa alerg cat ma tin picioarele.Ajung intr-un parc. Acolo...........
CITEȘTI
Viata unei fete ciudate
Teen FictionO fata se muta intr-un oras nou. Ce va descoperi acolo ? Prietenie ? Iubire ? Las' ca vedeti daca cititi ;) .