Acolo m-am ascuns dupa un copac. Am stat ceva timp acolo.Cand am dat sa plec cineva mi-a aparut in cale .
Era cel care ma urmarea.Era......tocilarul cu ochelari ????
-De ce ma urmaresti???!!!
-De ce nu pot sa te urmaresc?
-Pentru ca esti un ticnit !!! Nimeni nu vine si urmareste oamenii pe dupa copaci !!!
-Linistestete , imi spune cineva care imi pune mana pe umar.Avea o voce cunoscuta.
-Cum sa fiu linistita cand ma urmareste un nebun printre tufisuri ??!!
-Parca ai zis pe dupa copaci , imi reprosa tocilarul.
Cand ma intorc vad un baiat . Baiatul langa care am stat la scoala. Baiatul cu acei ochi albastri , ca ai mei , doar ca alta nuanta, cu parul castaniu, inalt , cu zambetul acela perfect.
-Nu o mai urmari pe.......
-Ade.
-Ade.
Atunci si-a pus mana peste umerii mei.M-a condus pana la masina lui.Dupa ce am intrat i-am spus destinatia.Pe drum am aflat ca pe baiat il cheama Josh.M-a lasat in fata casei.
Acasa , mama m-a intrebat de ce am ajuns asa tarziu acasa.Nevrand sa ii spun ce s-a am spus ca mi-am petrecut timpul cu 3 noi prietene.Asa am scapat de o morala lunga.
Am mancat de cina, mi-am facut temele , apoi un dus , dupa care m-am culcat.
Ziua urmaroare l-am vazut in fata casei pe Josh .Ce cauta aici? Mi-a spus ca a venit sa ma conduca pana la scoala.
Inainte sa vina profa de mate am glumit si am ras.In pauza au venit Mona , Alex si Andreea care m-au intrebat daca sunt impreuna cu josh. WTF????!!!
-Nu....de ce ati crede asta?
-Pai, voi doi va intelegeti bine si aratati bine impreuna si ne gandeam ca poate se intampla ceva.....
-Asta sa o credeti voi..
-Da , Alex, si oricum Jenn ar fi omorat-o , spune Mona.
-Stai, stai, cine e Jenn?
-Nu o sti pe Jenn? intreaba fetele mirate in cor.
-Nu, si ce e chiar asa rau?
-Jenn e regina scolii .E cea mai fitoasa si umbla cu doua slugi dupa ea.
-Nu ma intimideaza..
-Ar trebui.Uite-o ca vine.
Era o tipa blonda, cu ochelari de soare pe cap si haine cu foarte mult sclipici. Intradevar , avea doua slugi dar nu imi faceam griji in privinta lor.
-Hey , fata noua ,striga vorbind pe nas si pocnind din degete in semn ca trebuia sa ma duc la ea.
-Da, Jenn....
-A, deci ai aflat de mine.
-Cum as putea sa nu , ii spun eu sarcastica.
-Asculta fetito, am sa iti spun o singura data , Josh e al meu , asa ca nu mai vreau sa te vad pe langa el!
-Nu ma poti opri din a face ceea ce vreau , nimeni nu poate.
-Ba eu cred ca pot.
Imi ia mana si isi da o palma cu ea.Se apuca sa tipe in timp ce toata lumea se uita la noi.La un moment dat vine un profesor care intreaba ce s-a intamplat.Jenn spune ca am venit la ea si i-am tras o palma fara motiv, iar Josh care nu era de fata a crezut-o. Nimeni nu scotea nici un cuvant. Nimeni nu voia sa spuna adevarul, probabil pentru ca le era frica de ea.In clipa urmatoare am fost chemata la directiune iar apoi la detentie.
Dupa detentie singurele persoane care mai vorbeau cu mine erau prietenele mele.
Pe la 18:10 le-am sunat chemandu-le la mine acasa.De cum au ajuns mi-au ridicat moralul , asa ca am decis sa facem o petrcere in pijamale, cu toate ca stiam ca urmatoarea zi avem scoala.
Ne-am distrat: am vazut filme , am mancat popcorn , ne-am prostit cu diferite combinatii de imbracaminte , am povestit si totul a fost mai frumos pentru ca am fost impreuna.
De dimineata nu am auzit ceasul asa ca am dormit cu 30 de minute mai mult .Ne-am grabit cat de mult am putut si am ajuns fix cand s-a sunat de intrare.
In ora de istorie a trebuit sa tragem la sorti cate un partener pentru proiect.Stateam si ma rugam sa o nimeresc pe Andreea.Profesorul a ajuns la un momemt dat si la mine .Cand am tras biletul am avut un mic soc . Era......
Hei! Sper ca va placut capitolul.Scuze daca am avut greseli. Sper ca asteptati next-ul ;) .Pe data viitoare :* .
-Oanika-
CITEȘTI
Viata unei fete ciudate
Teen FictionO fata se muta intr-un oras nou. Ce va descoperi acolo ? Prietenie ? Iubire ? Las' ca vedeti daca cititi ;) .