Capitolul 4

48 0 0
                                    

Cand am iesit l-am vazut pe .... Josh ?

-Ce cauti aici ?

-Vreau sa-mi explici ce s-a intamplat cu Jenn.

-Da ,bine, lasa-ma sa trec .

-Nu te las sa pleci pana nu imi spui ce s-a intampat .

-Chiar n-am nici un chef .

Se uita incruntat la mine pana ma convinge sa ii spun tot.

-Si de ce nu mi-ai spus asta pana acum ?

-M-ai lasat ?

-O,da ...

-Acum ma lasi sa plec ?

-Te duc eu .

-N-am nevoie de cineva care sa ma duca la scoala daca stiu drumul.

-Insist ,oricum meriti la cum m-am purtat .

-Ok.

Cand am ajuns la scoala m-am dus la Andreea ,Mona si Alex .Le-am imbratisat strans dupa care ne-am dus in clasa.In pauza le-am povestit si lui Mona si Alex despre ce s-a intamplat ziua trecuta .

-Hei, dar ce s-a mai intamplat cu Josh ca nu ai mai zis nimic despre el in utima vreme .

-Nu am ce sa va mai zic despre el .

-Te-a crezut intr-un final ?

-A ,da .

Apoi s-a sunat . Cand ne-am dus in clasa am primit cea mai „ frumoasa ” veste , test fulger .Noroc ca am invatat , imi spun in gand .

Dupa terminarea orelor mi-am bagat castile in urechi dand sa plec acasa , cand l-am vazut pe tata asteptandu-ma . Mi-a spus ca vom iesi in oras cu niste prieteni si ca trebuie sa ma pregatesc .

Cand am ajuns acasa m-am dus in camera mea ca sa imi aleg o rochie pentru acea iesire . Am ales o rochie rosie cu bretele, scurta si larga, prinsa la mijoc cu o curea subtire, neagra .Am incaltat niste pantofi cu toc  si o poseta stil plic aurie.

Cand am ajuns am observat ca familia cu care ne intalneam era familia lui .....

-Josh ?

-Ade?

-A ,deci va cunoasteti deja .Inseamna ca va veti intelege bine, spune tata.

-Da....

Cand ne-am dus la masa Josh s-a asezat langa mine .Simteam ca imi ies din minti .Pana cand mi-a sunat telefonul.

-Ma scuzati .

M-am ridicat de la masa si am iesit afara.Era Andreea .

-Hei,ce faci ?

-Sunt la o intalnire.

-Ooo, cu cine?

-Cu Josh si....

-Cu Josh ?ma intreaba ea entuziasmata .

-Si cu parintii mei si ai lui ,adaug eu .

-Oh.....

-Hai ca trebuie sa inchid. Mai vorbim ,pa .

-Pa.

Si am inchis .

-Cu cine ai vorbit ?

-Ma spionai cumva ?

-Doar putin, spune el cu un zambet mic pe fata. Deci ,ai de gand sa imi spui cu cine ai vorbit ?

-Cu Andreea .

-Aham ...

-Gelos ?

-Pe o fata ? Fi serioasa.

Viata unei fete ciudateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum