Capitolul 11

21 0 0
                                    

Ultimul lucru care mi-l amintesc aseara a fost ca am inceput sa aruncam cu perne una-n-tralta . Dar cel mai important lucru in clipa de fata e DE CE NU POT SA MA MISC !? A , da , poate pentru ca doamna Alex a adormit in fund cu poponetul ei "gratios" de gazela pe spatele meu !! Nici nu stiu cum am putut dormi asa ... In schimb Andreea si Mona nu aveau treaba , ele dormeau pe pat .... Norocoasele ...
Am incercat sa o dau pe Alex jos de pe mine in asa fel incat sa nu o trezesc , si am si reusit . Apoi m-am dus jos sa-mi fac cafeua . Dupa ce am pornit filtrul mi-a vibrat telefonul . Primisem un mesaj . Puteam sa jur ca stiam de la cine era dar tot m-am uitat . Spre surprinderea mea era un mesaj de la Josh .

" Hey , ce faci ? Te-am trezit ? "

Ade : Hei , bine , si nu , nu m-ai trezit .
Josh : Vrei sa ne intalnim mai tarziu in parc ? Am ceva sa-ti spun .
Ade : Sigur , pe la cat ?
Josh : Pe la 15:00 .
Ade : Ok , ne vedem acolo .

Ok , se pare ca s-au trezit si fetele .

-I-a te uita , s-au trezit printesele , 'neata !
-'Neata , au murmurat ele inca somnoroase .
-Am facut cafeaua .
-Mersi .

Ne-am asezat toate la masa si am inceput sa sorbim din cafele . Dupa ce am terminat fetele si-au impachetat lucrurile si au plecat acasa .
Acum este ora 13:00 . Mai am timp pana la 15:00 . M-am dus in sufragerie si am pornit televizorul . Hmm , ciudat , mama trebuia sa se fi trezit deja . A , stai , ieri a plecat la nu-stiu-ce curs  iar tata e plecat din tara saptamana asta . Yeii .... am toata casa la dispozitie ... *sarcasm* . Aoleu cat am stat sa ma uit la tv nici n-am observat ca s-a facut 14:03 . Am fugit repede la baie si mi-am facut un dus rapid . Mi-am ales o pereche de blugi negri rupti , o un tricou negru cu Jeff the killer si un hanorac alb peste . In picioare mi-am luat o pereche de conversi negri . Parul nu m-am mai obosit sa-l prind . Mi-am luat telefonul si m-am uitat sa vad cat e ceasul ... 14:20 ... Chiar atat de rapida am fost , in fine ... am mai stat 20 de minute dupa care am luat-o inspre parc . E 15:00 . Am ajuns la fix . Il vad . Sta pe o banca . M-am dus la el .

-Hei .
-Hei , ai venit .
-De ce nu as fi venit ?
-Nu stiu , in fine .
-Ce voiai sa-mi spui ?
-A , da ce voiam sa iti spun e ...

Hey , ce faceti ? Uite un nou capitol . Va astept parerile si sugestile . Pe data viitoare . Bye .

-Oanika-

Viata unei fete ciudateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum