Si asa a inceput cosmarul meu ... ora de fizica …
-Ade ai pasta corectoare ? imi „sopteste” Mona din celalalt capat al clasei .
-Ce e cu galagia asta ? Mai taceti ca se aude pana in scoala de alaturi , ne reproseaza profa .
Cand s-a intors sa scrie la tabla i-am aruncat-o . Nici nu a prins-o bine ca profa a intrevenit :
-Ce aruncati cu lucruri prin clasa ? In picioare in clipa asta si iesiti afara ! Cum va permiteti sa va jucati la ora mea !?
-Dar doamna …
-Mai ai si tupeul sa comentezi ? Iesiti mai repede pana nu va dau 4 la amandoua . Pe vremea mea nu erau copii asa nerespectuosi ca voi !
Am murmurat o injuratura dupa care am iesit cu Mona afara . Pe geamul holului se vedeau in colt niste baieti care fumeaza . Niciodata nu i-am inteles cum pot sa traga din asa ceva si sa le si placa . Imediat ce m-au observat m-am dat cativa pasi in spate .
-Imi pare rau pentru mai devreme , imi spune Mona .
-Nu-i nimic , oricum sigur urma sa fiu data afara pentru ca respir sau ceva de genu' , spun si incepem sa chicotim .
Necunoscut : Hei , scumpete , am vazut ca ai fost data afara de la ora , imi pare rau pentru tine *lacrima* .
Ade : Lasa-ma , n-am nici un chef de tine acum ...
Necunoscut : Am vazut cum te uitai la acei baieti . Crezi ca sunt draguti ?
Ade : Acum ma si urmaresti , unde esti ?
Necunoscut : Ce fel de iubit as fi daca nu as sti ce face iubita mea ?
Ade : Iu... ce ?
Necunoscut : Iubit , sunt iubitul tau .
Ade : O , nu , eu nu am iubit , cu atat mai mult pe tine ...
Necunoscut : Asta spui acum , sa vedem si mai tarziu
Ade : S-o crezi tu .
Necunoscut : Eu cred si tu visezi . ;)Nu o sa ii mai raspund .
Hey , ce faceti ? Stiu ca nu am mai postat de ani dar am avut cosmarul fiecarui om ..... scoala .... In fine , poate o sa postez azi inca un capitol , bye :* .
-Oanika-
CITEȘTI
Viata unei fete ciudate
Teen FictionO fata se muta intr-un oras nou. Ce va descoperi acolo ? Prietenie ? Iubire ? Las' ca vedeti daca cititi ;) .