Cand am ajuns am vazut o multime de adolescenti pe jumatate beti deja . Josh m-a tras la o canapea unde ne-am asezat .
Luminile erau prea puternice pentru mine si la fel si fumul . La un moment dat Josh s-a indepartat de mine si s-a dus la un grup de baieti . Cred ca erau prietenii lui . Am stat singura cateva minute dupa care a venit cineva la mine .
-Vrei sa dansezi cu mine ? imi spune intinzandu-mi mana .
-Nu prea cred .
-Haide ca nu musc , inca .
-Oh , bine.....
Ne-am dus pe ringul de dans si am inceput sa dansam . La un moment dat m-a tras pana intr-un colt si m-a lipit de perete .
-Doar nu credeai ca o sa scapi asa usor , nu ?
-Ce vrei sa spui ? l-am intrebat cu frica in ochi .
-Sti la ce ma refer , a spus el ranjind pervers.
-Lasa-ma !
-Nu prea cred , spune lipindu-si corpul de al meu .
Dintr-o data m-a cuprins un val de tupeu .
-Da-te de pe mine , nenorocitule !
-Tu nu imi spui mie asa ! a strigat si a inceput sa-mi rupa bluza , simtind cum imi curge o lacrima pe obraji.
-Lasa-ma ! spun in timp ce ma zbat .
-Nu scapi tu asa usor de mine , spune razand .
Atunci mi-am ridicat mana si i-am tras cu putere o palma de si-a rotit capul la 90° . Atunci s-a infuriat ridicand si el mana in semn ca voia sa ma loveasca . Mi-am inchis ochii si am asteptat palma. Dar nu s-a intamplat . Am deschis ochii si l-am vazut pe tip pe jos . Atunci am alunecat in jos pe peretele rece si am ajuns cu picioarele la piept plangand . Apoi am simtit o mana pe umar. M-am uitat sa vad cine e si l-am vazut pe Josh . Am inceput sa plang si mai tare .
-Shhh , gata , totul va fi bine , imi spune el .
-P-putem s-sa plecam ? am spus , siroaie de lacrimi curgandu-mi pe obraji .
-Da , haide , a spus si mi-a dat jacheta lui ca sa nu se observe bluza rupta .
Apoi ne-am dus la masina lui , am urcat dupa care m-a condus pana acasa . Am coborat si ne-am dus pana in fata usii de la intrare.
-Oh, jacheta ta ... am spus si i-am dat-o .
-Mersi .
-Mersi eu , ca m-ai ajutat cu tipul acela .
-Oricine ar fi facut la fel .
I-am dat un sarut pe obraz dupa care am fugit in camera mea unde m-am schimbat repede in pijamale si mi-am asuns bluza rupta intr-un dulap . Apoi m-am pus in pat si am adormit .
Mai tarziu am fost trezita de soneria telefonului meu .
-Oricine ai fi , lasa-ma in pace .
-Ooooo, de ce suntem molocanosi , intreaba persoana de la capatul firului facand o voce de copil mic .
-De unicorni , cine esti ?
-Ghiceste .
-Nu vreau ....
-Bine, sunt Brandon .
O doamnee , cum poate omul asta sa fie mereu vesel ?
-De ce m-ai sunat ?! E miezul noptii !
-E 11:30 .
-Serios ....
-Da . In orice caz , voiam sa te intreb , cand ne apucam de farsa pentru Jenn ? a spus el entuziasmat .
CITEȘTI
Viata unei fete ciudate
Novela JuvenilO fata se muta intr-un oras nou. Ce va descoperi acolo ? Prietenie ? Iubire ? Las' ca vedeti daca cititi ;) .