Ellerimi göğsümde bağlayıp , yerde oturan iki salak ve şaşkın arkadaşıma yüzümü buruşturup baktım. "Alt üstü bir saat geç kaldım , yüzünüzü dağıttıracak ne yaptınız?" Ekin başını kaldırmadan yüzünü ovuşturdu"Ufuk valla bir şey yapmadık , Biz kantinde Umut ile oturuyorduk. Ares geldi sevgilime baktığınızı gördüm dedi ve oyuna davet etti" çömelip yanlarına oturdum ne oyunu ya çoluk çocuk işler. Olayı anlattıklarında yerimden kalktım. "Nereye gidiyoruz Ufuk ,Ares'ebulaşma bak zaten sürekli kavga edip duruyorsunuz iyiyiz lan biz hem " Umut'un ağzı burnu kaymıştı ama hala konuşuyordu nedense eliyle Ekin'in bacağını cimcikledi. Ekin gelip koluma sarılınca güldüm. "Ben iyi falan değilim ağzım burnum acıyor benim Ufuk ya..." Kantine girip gözlerim ile etrafı taradım , Şu Ares'i bir bulursam göstereceğim ona neymiş benim arkadaşlarıma vurmak. Gözlerim gözlerine takılınca hızlı adımlarla ilerleyip gülümsedim ve masasına oturdum. " Şu oyunu bir de benimle oynasana." Arkadaşlarına işaret edip en üst kata doğru yürüdü arkasından ben Ekin ve Umut gidiyorduk. Terasa çıkıp arkadaşlarına işaret edince geri aşağı indiler. Umut ve Ekine işaret edip beklemelerini söyledim. Çatıda ikimiz kalmıştık. Yakamdan tutup yüzüme yumruk indirince gülmeye başladım. Yeşil gözleri koyulaşmıştı. "Neden benimle de oynamıyorsun oyununu?" Elimi kaldırıp yüzüne bir yumruk geçirdim , yere düşmesini fırsat bilip tekrar vurdum yüzüne. Kollarımdan beni tutup altına aldı , sonra mutlu son. Yine Ufuk bir yumruk yiyor... Üstümden kalkıp yan tarafa kendini attı. Oturur pozisyona gelip ağzımdaki kanı dışarı tükürdüm. " Okulun en popüler kızı ,Naz'ı tavlarsan onu akşam içmeye davet edersen istediğini yaparım. Yapamazsan gay barda 1 saat geçireceksin" Dönüp bir tokat attım ayağa kalktım" gay bar götüne girsin, görürsün şimdi o bara seni ben sokacağım piç. "
Kantinde bir masaya oturup bizimkileri çağırdım olayı anlattım. Ekin yüzüme dokundu "Ufuk yüzün çok şey olmuş" gözlerimi devirdim , sen bir de onu görseydin. Umut kolumu dürtünce baktım. Naz geliyordu ayağa kalkıp ona doğru adımlarımı hızlandırdım. Kız tavlamak benim için çocuk oyuncağı zaten okulun yarısı bana aşık. Nazın saçına dokunup gülümsedim"ne zamandır bir şeyler içmiyoruz Naz?" Yüzüme yapmacık bir gülüş atıp tokat attı."Sen benim en yakın arkadaşımın eski sevgilisisin gerizekalı , ve hiç bir şey içmedik. İçeceğimizi de sanmıyorum" Elimi yüzüme attım , hadi ama daha kaç kere vuracaksınız gül gibi çocuğa... Her neyse en azından Uğur görmedi bu anı o olduğu zaman Naz'a ilk defa diyor gibi yeniden yaparım diye düşünüp gülümsemiştim ki önümde zebellah gibi belirdi herif. "Konumu atarım" beni taklit eder gibi sahte gülüş atıp yanımdan geçti.
Masaya gidip tekrar oturdum , Umut suçlar gibi bana baktı."ufuk şu çocuğa bulaşma dedim ben sana yapmayalım dedim şimdi git o gay bara da siksinler götünü"
Ekin elini Umut'un ağzına koydu ."Tek başına gidecek değil ya , Biz de gideriz Ufukla" Ekine gözlerimi devirip baktım."Ben senin amacını biliyorum ya , Furkan gelmiyor " Ekin garip bir şekilde onlarla düşman olmamıza rağmen Furkanla iyi anlaşıyordu. Ayağa kalkıp bizimkilere okuldan çıktım. Çocukları eve bırakıp konuk attığı gay barın önüne gittim. Arabayı park edip kapının önünde durdum. Galiba boku yemiştim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İddia(GAY)
Mystery / Thriller"Ama eğer sen kaybedersen benim dediklerimi yapacaksın"