Giderken arkasından gözlerim dolmuştu , neden ona açıklama yapmak zorunda hissediyordum? Neden onun beni burda bırakıp gitmesi canımı yakıyordu? İki gün önce nefret ettiğim adama neden hesap veriyordum hem de kız arkadaşım için. Kafayı yemek üzereydim. Bunlar neden ve niye oluyor bilmiyordum. Ekin saçımı okşayınca geldim kendime . " Topla kendini Ufuk insanlar içeride sizi bekliyor ama Ares gitti. Bari sen gir içeri herkes seni soruyor. Damlayı gönderdik biz Eskişehir'e" ayağa kalkıp üzerimi düzelttim. Ekinin yanağını öpüp içeride ki insanlarla ilgileniyordum. Ama gözüm sürekli kapıya gidiyordu. Bir gelse , bir görsem o koyuya çalan yosun gözlerini. "Ufuk kapıya bakıp durma " Ekine baktım dudaklarımı ısırırken gözüm bir an elime kayınca parmağımdaki yüzüğü çıkarıp lavaboya gittim. Gözlerimden yaşlar süzülürken yüzüğü deliğe atıp sifonu çektim , kravatı biraz genişletip aynaya bir yumruk geçirdim. Lanet olsun! Aklımdan çıkmıyordu!
" Lan manyak ne yaptın sen!" Umut ve Ekin'e baktım başım dönüyordu biraz hafiften içmiştim. " O.. o Ares'e sööleyin taaammmammm mı , çıksın akkkılımdan" Umuta tutunup gözlerimi kapadım. "Ekin bu salağı otele götürmemiz lazım" apar topar arabaya bindiğimizi anlamıştım. "Ares bu salak yani Ufuk sarhoş oldu seni sayıklıyor. Acil otele gelmen lazım" başımı kaldırıp ekine baktım" ölürsem mezarıma gelmesin istemem piçin oğlu.....
.. ARES NE OLUR GERİ DÖN AREEEEEĞS"Başımı yastığa koyunca hafif bir uykuya dalmışım. Ama bir el saçlarımda dolanıyordu. Gözümü açma ihtiyacı duymadım çünkü ya Ekin ya da Umuttu. Umut pek böyle olmazdı sanırım Ekindi. " Ekin.. beni dinlemedi o. Ben ona diyecektim ben damlayı sevmiyorum diye. Evlenmiycem ben diye. Ama bana kafa attı o- dağ ayısı... Burnum çok acıyor uf..." İki büyük dudak burnumu öpünce gülümsedim. Gözlerimi hafifçe açtığım da bu Ekin değildi. Bu sabahtan beri yolumu gözlediğim iki yeşil gözün sahibi adam. Nedense çekilmek ve ya onu itmek istemedim. Elleri saçlarımda dolaşırken başımı ona doğru kaldırıp ensesini kavradım. "Ufuk... Seni çok seviyorum , anla. Başkası ile olmana dayanamam ." Gülümsememi saklamadım. İki eli sırtımda birleşip dudaklarımı öptü. Gözlerine baktıkça derine iniyordum. Alnımı öpüp geriye çekildi. Yanıma uzanıp sıkıca sarıldı.
Beni benden almasının sebebi aşk ise eğer , ikimiz de yanmıştık.
Kitabın sahibi Ekindir.
Bu kitap Ekin içindir.
Ekini seviyorum.
Canım Ekinim.
sucveceza-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İddia(GAY)
Mystery / Thriller"Ama eğer sen kaybedersen benim dediklerimi yapacaksın"