Ben bu kitabı Ekin okusun diye yazdım. Onun desteği ile yaz demesi ile onun bu kitapta benden daha çok emeği var onu çok seviyorum o yüzden bu bölüm Furkan eniştem ve Ekin arasında geçmektedir...
."FURKAN UYANSANA " benim uykuyu çok seven koca sevgilim kahve yaparken uyuyakalmıştı bile." Bir dur ya Ekin" Minik adımlarla ilerleyip yanına oturdum , uyurken kokusu değişiyordu sanki. Acı kahve korkmasına rağmen kokusu çok güzeldi. Koluna başımı koydum"uyan ne oluuur" nazlanarak kolunu dürttüm. Uyanmaya niyeti yoktu. Balkona çıkıp kahveyi elime aldım. Ufuk gelince aklıma dudaklarımı ısırdım ne yapıyordu acaba , bana kırgın olduğunu hissediyordum onu biraz boşlamıştım o benim en yakın arkadaşımdı.
Ares onu seviyordu ve Ufuğun üstelik kız bir sevgilisi vardı. Bunları düşünürken arkamda bir sıcaklık hissettim. İki kol bana dolanmış ve uykulu uykulu omzumu öpüyordu.
"Boynunun kokusu" gülümseyip ona döndüm dudaklarına bir öpücük bıraktım. Yüzüne baktıkça kayboluyordum galiba. O gün o şarkı çaldığında olduğu gibi. Furkan ile okul kampında tanışmıştık aslında tanışıyorduk ama düşmandık. Bu ben kendimi bildim bileli böyleydi. Ufuk ve Ares kavga ederdi hep ve tabi biz de öyle. Kampta herkes uyuduğu zaman ben uyumamıştım ve su kenarına doğru ilerlerken onu görmüştüm. Yanına gidip oturduğum zaman kalkacaktı ama onu tuttum ne yaptığımı bilmiyordum ama gitmesini istememiştim. Oturup gözlerime uzun uzun bakmıştı. " Ekin biz düşmanız ama ben , klişeye uydum sanırım. En büyük aşkım nefretle başladı" bana böyle dediğini asla unutamıyorum... Sonra onun çadırına gittiğimizde olanlar tam şu şekildeydi.Kucağına oturup sarılmıştım elleri bacaklarımı okşarken dudakları bedenimde geziyordu. Sonrası zaten malum. O gece orada onun olmuştum o da benim olmuştu.
"Ekin... Sana bayılıyorum"
" Ben de sana Furkan"Kısa oldu ama oh *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İddia(GAY)
Mystery / Thriller"Ama eğer sen kaybedersen benim dediklerimi yapacaksın"