Etrafa baktım , içerden yüksek müzik sesi geliyordu. Benim burada ne işim var mk geri bir adım atıp arabaya doğru yöneldim. Kolumdan sıkıca tutunca inledim. " Anlaşmamız da kaçıp gitmek yok " gülmeye başladım , "kaçıp gitmek mi? Arabadan montumu alacaktım. Üşüyorum gerizekalı. Gecenin bir saati beni buraya diktin, üstüne de geç kaldın."
Omuz silkip yürümeye başladı , ha bu da mı geliyor şimdi. Olmadı bir de sevişelim ? Başımı sallayıp derin bir nefes verdim ve içeri doğru ilerledim. İçeri de birbirini elleyen , öpen , koklaşan erkekler vardı. Tekli bara oturunca önünde durdum. "Ne diye peşimden geliyorsun salak? Ben burda seni kontrol edeceğim. Git " kolundaki saate bakıp saatin başladığını söyledi.
Arkamı dönüp içecek bölümüne ilerledim hafif bir içki alıp yaslandım. Yanıma siyah saçlı esmer bir çocuk yaklaştı. "Yeni misin fıstık" yüzümü ekşittim fıstık mı?
Elini belime koymuştu yüzümü ekşitip yüzüne tükürdüm. Ani hir hareketle kolumu tutup çıkışa doğru ilerledi sırtımı duvara yaslayıp elini kaldırdı tam yeni bir yumruk geliyordu ki çocuktan hafif bir inleme sesi geldi. Başımı yere eğdiğimde çocuk yerde yığılmış ve öksürüyordu. Bu sefer önüm de Ares duruyordu. Gözleri koyulaşmıştı. "ELALEME KENDİNİ ELLET DEMEDİM. BAŞIMI BELAYA SOK MİLLETLE KAVGA ET DEMEDİM."
Gülüp ittim tam gidecektim yeniden kolumu tuttu. Başım dönüyordu artık beynim yuvarlanmıştı sanki. Gözüm zaten mosmor ve yüzüm dağılmıştı. "İddiayı tamamlamadın , nereye gidiyorsun?" Yorgun bir şekilde gözlerine baktım. "Tamam Ares, kaybettim. Sen kazandın vur hadi. Sonra da gideyim artık." Gülüp kaşlarını kaldırdı" Zevkle " burnuma kafa atınca yere yığılıp öksürmeye başladım. Arkasını dönüp arabasına doğru gitmişti. Başım dönüyordu ve denge kurabilir miydim bilmiyorum. Telefonumun çalma sesi boğuk boğuk gelirken elimi cebime attım.
"Alooooo Ufukk iyi misin , ne yaptın ne oldu bir saat doldu" Ekin'in sesini duyunca gülümsedim hafifçe. " Ekin , gelip beni alman lazım. " Endişeli sesiyle kapattı telefonu. Başımı kaldırdığımda yanıma çömeldi ve bir dal sigara uzattı. Önce kendininkini yaktı sonra benimkini.Uzaktan Ekin ve Ares'in arkadaşı Furkanı birlikte gelirken görünce kaşlarımı çattım , Ekine ne iş der gibi 5 numaralı bakışımı attım. Furkan elini saçlarına geçirdi bana bakarken yüzünü ekşitti. "Beyler sizin babalarınızı anlaşma yaparken gördüm. Sanırım artık ortak çocuklarısınız. Ve ekini koşarken görünce buraya getirdim." Siktir diye iç geçirip Ares'e baktım. O da aynı şekilde bana bakıyordu. Ben bundan nefret ettikçe burnumun dibinde bitiyor harika.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İddia(GAY)
Mystery / Thriller"Ama eğer sen kaybedersen benim dediklerimi yapacaksın"