Hyunmin pov
Tubuh aku dicampak ke dalam sebuah bilik yang gelap.Dah la sakit kat tangan aku yang dikelar tak hilang lagi,kena campak pulak.Adeh sakit weyh.
Ingat aku ni anak patung?
Aku memandang Hoseok yang berada di hadapan aku.
"Im so sorry,Hyunmin.Ini untuk kebaikan kau"Katanya sambil memegang pipi aku.Dia mengusap pipi aku dengan lembut.
KEBAIKAN KEPALA OTAK KAU,SAITON...
Nasib baik mulut aku ditutup dengan kain,kalau tak aku bagi satu demi satu das makian yang padu...
Hoseok bangun meninggalkan aku dalam bilik yang gelap and scary tu.Wahhh,aku takut.EOMMA!!!
Aku cuba melihat sekeliling aku,mana tau ada la plan aku nak lari dari tempat ni.Euww,dah la lantai ni melekit.Bau nya Mashaallah...Aku baru teringat,Hoseok pernah cerita dia keluarga miskin,tapi rumah dia besar kalah rumah 2 tingkat aku pulak tu.Mesti dia kaya gila.
Tapi....dia kata dia orang susah,kan?
Siapa dia sebenarnya?
Seram pulak aku rase....Aku cuba membuka ikatan tali pada tangan aku.Aku pun tak tau bila masa dia ikat tangan aku.Dah la tangan aku hampir² putus sebab kena kelar.Sakit dia menusuk kalbu....Alhamdulillah aku belum mati je.
Okay,memang takde peluang nak lari.Tangan aku sakit sangat²,mata aku kabur,ahhh aku nak balik....Hoseok pehal kau buat aku macam ni???
Aku terus blur kat situ macam bodo.Maybe cara ni la aku mati.Pergh dramarama sungguh...
Hoseok pov
Aku termenung di luar bilik yang Hyunmin kena kurung tu.Aku nak menangis?Yes...Why?Sebab ni salah aku..Aku melihat lelaki di hadapan aku.
"Bunuh je dia.Makin kamu biar,kamu takkan bunuh dia.Ingat tak apa eomma kamu buat dulu?Appa taknak kamu jadi macam appa.Ingat,Hoseok.Semua perempuan sama je!"Kata lelaki itu.And yes,lelaki tu ayah aku....
Aku meraup wajah aku.Aku sumpah taknak buat macam ni.Aku dah sayang Hyunmin sangat dah.Aku taknak buat dia terseksa.Aku pasti,Hyunmin bukan macam Eomma yang curang dengan appa.Hyunmin baik.
Baik sangat²...
"Appa,perlu ke?""Memang perlu!Appa tau kamu dah suka dengan dia!Kamu bunuh je dia.Dia bukannya suka pada kamu,dia cuma nak mainkan kamu."Kata appa.
Aku mengeluh sambil melihat pisau di tangan ku.
Pisau yang sama digunakan untuk membunuh eomma....
Kini pisau itu akan berdarah sekali lagi...
Im so sorry Hyunmin...
YOU ARE READING
save me save you
FanfictionShin Hoseok adalah pelajar yang sering dibuli oleh senior dan rakan-rakan sekelasnya.Tiada sesiapa yang mahu berkawan dengannya. Sohn Hyunmin adalah pelajar paling kaya dan terkenal di sekolah.Malah,dia juga seorang yang bijak dan baik hati. Hoseok...