ilk kez öpüştüğümüz yer

515 87 12
                                    

"Daha ne kadar yürüyeceğiz? Eve gidiyorsak neden kısa yolu kullanmıyoruz?"

Jeongin, Hyunjin bu cümleyi kurar kurmaz yürüdükleri yolun ortasında durduğunda Hyunjin ona kafası karışmış bir şekilde baktı.

"Neden durdun?"

"Gelmemiz gereken yere geldik çünkü."

Hyunjin nereden bahsettiğini anlamak için etrafını inceledi fakat küçük bakkal ve dükkanlar dışında bir şey yoktu ve tamircide romantik bir şey yaşadıklarını sanmıyordu.

"Bu yol. Burası."

Etrafı incelediğini fark eden Jeongin onu aydınlatmak için söylemişti.

"Bu yol mu? Yolun ortasında ne yapmış olabiliriz ki?"

Dükkanların üstündeki apartmanlardan birinin penceresini gösterip "Şurası benim evimdi. Daha doğrusu odam. Eskiden kaldığım  yer işte." diyerek açıkladığında Hyunjin hâlâ bir şey anlamamıştı.

"Beni evime bırakmaya gelmiştin buraya. Çünkü 1 aylık  bir iş gezisine gideceğin için veda etmek istemiştin."

Hyunjin'in onu dikkatlice dinlediğini fark edince gülümseyip devam etti.

"Ne zaman geleceğini sorduğum; birbirimize seni özleyeceğim, bana mesaj at her gün başlığı altında romantik romantik şeyler söylerken..."

Yanakları pembeleşirken Hyunjin'e yaklaştı Jeongin, onca yılın ardından hâlâ o anı hatırladığında içinin kıpır kıpır olması garipti.

"Beni öpmüştün. İlk defa."

Birsüre ne diyeceğini bilemez bir şekilde fark etmeden Jeongin'in dudaklarına baktıktan sonra ''Ah...anladım.'' dedi.

"Hâlâ hiçbir şey hatırlamıyor musun?" Moralinin bozulduğunu gizleyemerek sordu Jeongin. Tabii ki sırf birkaç yer gezdiler diye onu tamamen hatırlamasını bekliyor değildi. Ama en azından birkaç şeyi anımsamasını umuyordu.

Hyunjin, Jeongin'in moralinin bozulduğunu fark ettiğinde mahçupça kafasını olumsuz anlamda salladı. "Hayır. Üzgünüm."

Jeongin gülümsemeye çalışıp "Boş ver, hemen hatırlamanı beklemiyorum zaten. Hadi eve dönelim." diyip yürümeye başladığında Hyunjin onu durdurup "Eve mi dönüyoruz? Bu kadar mıydı gideceğimiz yerler?" diye sorduğunda Jeongin olumsuz anlamda kafasını salladı.

"Hayır. Sadece geri dönelim olur mu?"

Hyunjin kafası karışsa da kafasını olumlu anlamda salladı ve evlerine doğru ilerlemeye başladılar.

Of ne yaziom bilmiyom ciddn.

o yer | hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin