6

3.5K 244 184
                                    



______

"Hadi ama jungkook, çok eğlendireceğim seni."

Anlımda ki saydam su damlaları, gözlerimden çıkık elmacık kemiklerime doğru süratle yol çizmeye başlayınca, derin bir nefes verip, çenem yukarıya çıkacak bir şekil de yastıkta olan kafamı daha da geriye yaslayıp, yatağın başlığına kelepçelenen narin bileklerime baktım.

Göğsüm korkudan; süratle kıyıya yaklaşan bir dalga misali hızlı hızlı inip kalkarken, yüzüm korkudan ve telaştan kasılmış, baş parmağımı da diğer parmaklarıma hapsedip, yumruk yaparak sıkmıştım.

Titreyen siyah gözbebeklerimi, yatağın başlığına kelepçeli olan bileklerimden alıp Maria'ya çevirdim. O ise bacaklarımı genişçe açıp, arasına girerek dizlerininin üstünde oturmuş bir şekil de baldırlarımı okşuyordu. Bu nasıl olurdu? Onu bağlayıp kaçan bendim. Ben ne ara bu hala gelmiştim?

"Jungkook." Kalın gül kurusu renginde ki dudaklarını yalancı bir şekilde büzdükten sonra, uzun parmakları ile t-shirt' ümün eteklerini tutup yukarıya sıyırarak, kavisli belimi net bir biçimde ortaya çıkaracak şekilde karnımı açtı. Bakışları ile beni adeta taciz ederken, tek yaptığım şey yumruk yaptığım ellerimi hızlıca ileri geri hareket ettirerek kelepçeden kurtulmaya çalışmaktı.

İşaret parmağı, terli karın kaslarımın üstün de kuş tüyü misali gezerken, sık sık kırpıştırdığım kirpiklerim ve korku dolu gözlerimle onu izliyordum. "Söz veriyorum. Sana hayatının en iyi dakikalarını geçirttireceğim. Fikrini değiştireceğim." Uzanıp karnıma bir öpücük kondururken, dizini erkekliğime bastırdı. Midem bulanmıştı. Kusmak istedim. O kadar yaşadığım şey hepsi rüya mıydı? Jimin, Taehyung, Namjoon, Yoongi bu kişiler aslında hiç olmamış mıydı? Kafayı yiyecektim. Neler oluyordu?

"Bırak beni istemiyorum! istemiyorum!"

Nefes alış veriş hızım daha da yukarılara çıkıp, göğsüm daha yükseğe inip kalkarken, vücudumu hızlıca oynatıp onu engellemeye çalışıyordum. Olmuyordu. Boşa nafileydi.

Elleri bütün vücudum da geziyordu ve ben artık ağlamaktan perişan olmuştum. Gözlerimin içi yanıyordu büyük ihtimal ağlamaktan kızarmış olmalıydı.

Maria; uzanarak bedenini, yatan bedenimin üstüne denk gelecek şekilde yatırıp, yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Dudaklarımı öpüceğini anladığım da, hemen dudaklarımı ağzımın içine hapsederek onları sakladım. Derin bir kıkırtı çıkartıp elleri ile omuzlarıma dokunmaya başlayınca, hızlıca omuzlarımı sallayarak bana dokunmasını engellemeye çalıştım ama boşa çabalamaktan başka bir şey yapmamıştım. Elim kolum yine bağlanmıştı. Gözlerimden akan yaşlar ardı arkası kesilmeksizin seri bir şekilde akarken gözlerimi sıkıca kapattım.

Omzum da hissettiğim sallantılı darbelerle ağlamamam daha da şiddetlenirken, ağzımdan çıkan mırıltılar hıçkırıklara dönmeye başlamıştı.

"Jungkook uyan!!! Kabus görüyorsun hadi kalk."

____

Hızlıca inip kalkan göğsümle birlikte sımsıkı kapattığım gözlerimi açtığım da, beyaz tavanı görmeyi beklerken odağıma giren Taehyung'un güzel yüzü ile afallamıştım.

"Jungkook?"

Dolu olan gözlerim, tutamayacağım bir şekil de daha da dolarken, kendimi sıkmayıp yaşlarımın akmasına izin verip, hıçkırdım. Hala korkuyordum. Çok korkuyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafia | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin