Od posledně uběhl čas, konkrétně o měsíc a půl Skupina se přemístila do Obchodního domu, který se jim podařil vyčistit. Byl to těžký úkol. Zubáku zde bylo dost, avšak naši hrdinové to zvládli bez problému. Skupina se od posledně hodně změnila, každý si navzájem lezl na nervy a moc se spolu nevídali až na některé. Přibilo několik nových členů do skupiny. Mezi hlavnější z nich však byli jen tři. Kamel postarší muž, který je sám o sobě nevrlý v apokalypse ztratil svou dceru, kterou nade vše miloval. Jeho jediný přítel je jeho Revolver. Má na starost výpravy, které se mu daří. Vždy byl užitečný. Jako další byl Garry Rogers a Karen Marsh, byli dost známí, protože vedli Televizní zprávy. Všichni si do teď říkají, jak to tyhle zbohatlé svině přežili. Mezi pomoc ohledně skupiny se nezapojují. Skupina je přijala mezi sebe, protože měli Radiovou stanici, kterou se snaží opravit, aby se dovolali o pomoc. Garry ani Karen nezabili zatím ani jednoho ze Zubáku.
Ovšem stará skupina zůstala po hromadě, i když ne už tak moc
Daniel jako jediný ze skupiny nepokračuje kvůli kousnutí Zubáka se obětoval a zůstal v baráčku na poli, kde se zamkl a do teď tam i je ochránil takhle zbytek skupiny.
Samuels se od ostatních dostatečně oddálil. Vede skupinu, hraje si, že vše dokáže, avšak ostatní jej mají po krk avšak i přesto je dobrý vůdce a snaží se pomáhat se vším, co dokáže. Za tu dobu se hodně změnil, nechal si narůst vlasy do copu a na pravé ucho ohluchl kvůli výstřelu ze zbraně blízko bubínku. Může za to Curt, který jej zachránil před Zubákem, ale Samuels mu to nikdy neodpustí.
Frank a Tyna se zabydleli úplně v jinačí sekci než ostatní. Všichni se zabydleli v nábytkové sekci, ale Frank vzal Tynu do dětské sekce. Zde se objevují i ostatní dětí a hrají si zde. Co však Frank nečekal je, že se o dítě nemá pomalu, jak starat nemá pořádnou potravu pro něj a nechce jí ztratit. Dělá pro to vše dokonce se i párkrát popral s Kamelem když mu nedonesl sunar nebo pleny.
Piotr, Jamal a Heinrich se dostali mezi nejlepší. Eduard a ostatní si je hodně rychle oblíbili kvůli svým zkušenostem, které předávají ostatním. Piotr a Heinrich se naučili mluvit Portugalsky, sice to není úplně perfektní, ale několik základních vět a slov znají. Jamal je velice starostlivý muž a už několikrát pomohl Eduardovi v jeho vztahu s Helgou, když se hádali tak se vždy o to postaral.
Eduard a Helga se spolu dali do kupy a milují jeden druhého. Eduard se taktéž od posledně hodně změnil, nechal si narůst menší strniště na své bradě. Eduard je dokonce tak oblíbený že jej ostatní chtějí za vůdce více jak Samuelse, ale Eduard mu nechce ublížit na to jej má moc rád. Helga se taky změnila, je mnohem více nápomocná každému ve skupině. Helga a Eduard zjistili dokonce i novinku, která je i přesto drží pospolu. Eduard se dozvěděl, že nemůže mít děti, které si Helga moc přála, ale respektuje Eduardův problém.
Francis se odloučil od ostatních. Žije venku poblíž obchodního centra. Je mu lépe, když je sám. V takové velké skupině se necítí moc dobře. Stal se z něj Vlk samotář. Avšak dvakrát za měsíc se do Obchoďáku vyspat na skvělé posteli a pro zásoby. Stálé si drží svůj sestřih na ježka, ale nechal si narůst Knír a přešel na dráhu doutníků, kterých je v Obchoďáku dostatek.
Michael prošel snad největší změnou. Není to už ten drsný agent, právě naopak vyměkl. A přestal dokonce nosit svůj oblek a přešel na obyčejný oděv. Ruka mu už přestala krvácet a dokonce jeden z přeživších se mu snaží vymyslet robotickou ruku. Jediné co mu zůstalo je jeho ego a jeho pistol, kterou nevymění za nic.
Natasha a Curt se taktéž hodně změnili jejich vztah mezi sebou je však stále přátelský, ale když to jeden z nich potřebuje tak si dokážou užít. Jejich vztah se oproti ostatním zlepšil. Curt dokonce i cítí něco k Natashy, ale nedokáže to dát najevo. Curt a Natasha vedou svou skupinku, kterou vedou do města a hledají zásoby. Oba málem mohli přijít o svůj život, ale vždy se vrátili v pořádku. Kamel jim však závidí, chce chodit po městě a hledat zásoby zde nebaví jej obyčejné vesnice nebo benzínky.
Všichni si na počest šli, sednou na místo, kde kdysi byli Fast Foody. Spojili stoly a společně se všichni najedli. Eduard se postavil a popadl svou skleničku s červeným vínem "Vážení musím nás všechny pochválit. Jsme strašné výborná skupina, která Měsíc a půl nepřišla ani o jediného člena. Máme skvělé Průzkumníky a výbornou atmosféru ve skupině doufám, že to takhle nadále zůstane" řekl Eduard a všichni popadli taktéž své sklenice a postavili se. Samuel nadzvedl svou sklenici "Na zdraví" každý si cinkl se skoro každým a připili si na lepší zítřky. Ovšem to co je ještě čeká. Naši skupinu pořádně rozbije.
YOU ARE READING
Konec světa
AdventurePříběh vypráví o budoucí skupině, která se snaží přežít v apokalypse