„Podívej Helgo. Potřebujeme více infa. Dorazilo vás méně, než jsi říkala" říkal neznámý voják „K čemu vám to vůbec je zemřelo nás ještě dost, ale jak nemusíte vědět" řekla Helga a napila se svého čaje. „Máme se zeptat někoho jiného?" zeptal se muž „Jak chcete, ale byli to nejhorší dny, co mohli přijít" řekla Helga a opřela se o židli „Jak říkám dorazili jsme do Washingtonu. Měli jsme stále deset dnů čas, takže jsme jen čekali v domě nejblíže od dálnice, ale objevili se další nebezpečí..."
Helga seděla vedle Eduarda a objímala jej „Bude to lepší. Stačí tady zůstat už jen deset dnů a jsme v bezpečí" usmál se Eduard na Helgu. Otevřeli se dveře a do nich vstoupil Curt „Frank a jeho dcera se nakazili, jsou nemocní, nemáme na to léky. Musíme se vydat do města" řekl Curt a zavřel dveře. Eduard se pustil Helgy a usmál se na ní „Počkej tady. Půjdu s někým do lékárny" řekl Eduard a políbil ji na čelo.
Eduard nechal Helgu samotnou v pokoji a vyrazil s Curtem a Peterem do města „Lékárna byla za rohem" řekl Curt, který Washington navštívil. Skupina prošlo okolo velkého paneláku a v dálce viděli Lékárnu. „Je, to zvláštní Washington nikdy nebyl takhle opuštěný a takový tichý nejsou tu snad ani zubáci" řekl Curt s únavou v hlase „myslím, že jich tady bude několik, ale budou vprostřed města" řekl Eduard a prohlížel si hořící paneláky a rozbité ulice.
Peter otevřel dveře do lékárny a baterkou osvítil celou místnost „Je to klidný" řekl Peter potichu a vstoupil dovnitř a našlapoval pomalu. Za ním vlezl Eduard a Curt hlídal venku „Potřebujeme něco na srdce a horečku" řekl Eduard potichu. „Vezmeme vše, co najdeme a uvidíme" řekl Peter a začal do batohu brát prvních pár léku z police. Eduard se od něj trochu oddělil do jinačí sekce. V celé lékárně byla strašná tma. Z vedlejší místnosti se ozval hlas „Ede mám to tady vybrané. Moc toho nebylo" řekl Peter a vyšel ven. Eduard nabral posledních pár zásob a pak se otočil a ve dveřích stál nějaký muž s pistolí v ruce „tiše tiše potřebuji ty léky. Dej mi je a nezabiju tě „ řekl neznámý muž „Máme nemocné lidi v naší skupině, potřebuju. Můžu ti dát aspoň půlku" řekl Eduard a polovinu léku vytáhl z batohu a podal je neznámému muži „Díky hodně štěstí" řekl muž a rozeběhl se druhým východem, avšak ozval se hlasitý alarm. Elektřina v zadní části fungovala. „Doprdele" zanadával Eduard a vyběhl ven „Co se stalo?" zeptal se Curt. „Nějaký blázen potřeboval léky a ty jsem mu dal a pak zdrhl zadním východem a spustil alarm" řekl Eduard. Z ulic začali vycházet mrtvý a blížili se k alarmu Eduard, Peter a Curt neměli kam utéct. „Hele před námi." Ukázal Curt na popelnici, za kterou je plot, na který by se dalo vylézt. Všichni tři se tam rozeběhli a vylezli na plot, avšak na druhé straně byli další zubáci „Doprdele jsme v pasti" řekl Peter.
„Franku drž se" držela mu ruku Karen a měřila mu horečku „Kurva stále to stoupá ani nevím co s nim je" řekla Karen. Helga zrovna došla za Karen „ jak je na tom?" zeptala se a položila polévku na stůl „Je to horší a horší nechce se probrat. Potřebuje léky. Nevím ani čím to je" řekla Karen. „Běž si lehnout, pohlídám ho" navrhla Helga. „Dobře díky" řekla Karen a s úsměvem odešla. Jak tak Helga chvíli seděla. Z venku se ozvaly výstřely. Okamžitě vyskočila a podívala se z okna dolů. Viděla několik zubáku blížící se k paneláku, kde mají svůj úkryt Samuels a Jamal po nich střílely. Helga vyběhla k ostatním „Musíme zmizet, za chvíli tady bude hromada těch mrtvol" řekla Helga a začala házet věci do batohu. Ostatní s ní souhlasili. „Co uděláme s Frankem?" zeptala se Karen. „pomůžeme mu" řekla Helga. A šla do místnosti kde byla předtím s Eduardem byl tam malý balkonek, který byl asi metr od dalšího balkonu do dalšího paneláku „Tudy by to šlo" řekla si Helga pro se a začala házet a druhý balkon zásoby. Do bytu vběhl Jamal a Samuels „Nedokážeme je zdržet. Musíme zmizet hned" řekl Samuels s agresí v hlase. „Můžeme se dostat do dalšího paneláku a zmizet odsud úplně" řekla Helga. Všichni ostatní opět souhlasili a shromáždili se u balkonku. Samuels položil prkno. Po kterém by se dalo přejít na druhou stranu, a všichni po jednom přecházeli. „Co s Frankem nepřetáhnu ho na druhou stranu" řekl Ricard. Helga se na něj podívala a nevěděla jak dál. Pak si však vzpomněla, že zapomněla jeho dítě v druhé místnosti, ale nemohla se pro něj vrátit zubáci byli už za dveřmi.
Eduard, Curt a Peter trčeli na plotě „Hele pokud bychom se dostali po otruby. Mohli bychom po něm vyšplhat je to risk, ale jinak se odsud nedostaneme" navrhl Curt a ukázal na otruby. „Dobrý nápad Curte" řekl Eduard a vyrazil po plotě, avšak v cestě byla brána s hroty. Eduard musel kráčet opatrně a dostal se na druhou stranu. Curt taktéž a byl na čase Peter, který udělal špatný krok a stehnem se nabodl na jeden z hrotů a vysel dolů „Kurva pomoc chlapy nebo mě sežerou" zařval panicky Peter.
(Rozhodněte vy Ed a Curt jej tam nechají nebo se jej pokusí zachránit a druhé rozhodování zda nechat Franka tak nebo jej zkusit přenést přes prkno.)
YOU ARE READING
Konec světa
AventuraPříběh vypráví o budoucí skupině, která se snaží přežít v apokalypse