Ztráty a Přatelství

5 1 0
                                    

„Ricard Franka přenesl na druhou stranu, ale dost těžce jen tak tak to zvládl. A Curt s Eduardem Petera nechali tak" řekla Helga muži „Helgo to se stalo přece nedávno jsi už skoro na konci příběhu?" zeptal se muž „Ano skoro ano" řekla Helga a napila se svého čaje „Můžeš to dopovědět?" zeptal se muž „Když už jsem skoro tam tak to dokončím" řekla Helga a napila se svého čaje „Čekali jsme na Eduarda a Curta až se vrátí....."

„Helgo musíme jít. Je čas jít k bílému domu zítra pro nás přiletí" řekla Natasha která koukala na Franka, který ležel na posteli a umíral „Máš pravdu Eduard a Curt ví, že za chvíli je tady armáda sejdeme se tam s nimi. Franka necháme tady, bude nás zatěžovat" řekla Helga a postavila se. Skupinka se zabydlela v hotelu kousek od Bílého domu „Takže musíme vyrazit, protože se tam jinak nedostaneme" řekla Helga a koukala z balkonu na ulice zamořené Zubáky. Jak chvíli koukala, uviděla pohyb na střeše na druhé straně ulice „Curt a Eduard" řekla a ukázala na ně.

Eduard a Curt stáli na střeše a viděli Helgu na Balkoně „Ede musíme se tam dostat" řekl Curt a podíval se na Eduarda. „To máš pravdu" řekl Eduard a koukal na Zubáky ze střechy „Curte uděláme to jinak. Získáme jim čas, začni střílet z pušky, odlákáme ty zubáky" řekl Eduard a podíval se na Curta „Dobře" řekl Curt a začal střílet.

„Co to dělají?" zeptala se Karen „Dávají nám čas" řekla Natasha a s úsměvem vyrazila ven z hotelu. Všichni ostatní vyrazili taky a nechali Franka za sebou. Stáli před východem z hotelu „Musíme jít po skupinkách, pokud půjdeme všichni, uvidí nás" navrhl Ricard „Dobře půjdu první, kdo půjde ještě?" zeptala se Natasha „Já jdu" řekl Ricard a Jamal zároveň „Dobře vezmeme se sebou i psa" řekla Natasha. První skupinka vyrazila a procházela okolo zubáků a zakotvila u domku, který je od Bílého domu jen do kopce. „Dobře Piotre a Heinrichu vy půjdete, jako druzí vezmete sebou i Samuelse." Řekla Helga. Všichni tři vyrazili a par zubáku se jím postavilo do cesty, ale zlikvidovali je. „Francisi? Dokážeš už chodit?" zeptala se Helga a podívala se na něj „Jo zvládnu to" usmál se na Helgu a popadl Karen, která byla vynervovaná, a vyrazili. Helga šla za nimi, když tu se najednou zastavili „Co se děje?" zeptala se Helga „Karen ztvrdla" řekl Francis „Tak ji vezmi na záda" navrhla Helga „Nevím, jestli to s ní zvládnu. Helga se podívala nahoru a zubáci se dostali až ke Curtovi a Eduardovi „utíkejte" řekla si pro sebe Helga. To taky udělali, začali utíkat, ale střelba přestala zubáci si začali všímat poslední skupinky „Karen chceš tady umřít nebo co kurva s chop se" řekla Helga, ale nedostala odpověď. Francis ji opustil a začal mlátit zubáky nejblíže ke Karen a Helze. Francis zabíjel, ale bylo jich moc a Francis to nezvládal jeden Zubák se mu dostal do zad a zakousl se mu do ramene „Francisi" řekla Helga a koukala se, jak si na něm zubák užívá „Kurva běžte jsem ztracený, utíkejte" zařval Francis a nechal se jíst „Karen sakra dělej" řekla Helga a začala ji tlačit „seru na to" řekla Helga a opustila Karen a utíkala k ostatním lehce se otočila a viděla jak Karen je uprostřed asi deseti zubáku „promiň Karen" řekla Helga a se smutkem utíkala. Helga doběhla až k ostatním „Karen a Francis padli" řekla se smutkem a celou dobu myslela na Eduarda. „Bože Francis" řekl Samuels se slzami v očích.

Eduard a Curt se probojovávali jediným vstupem pryč ze střechy a to po schodech dolů „Ede musíme slézt po Hasičském schodišti. Přes tohle se nikdy nedostaneme" zařval na Eduarda „Dobře" řekl Ed a utíkal za Curtem „vede to až dolů" řekl Eduard a usmál se. Začali lézt dolů, až se dostali do uliček „jsou v baráčku, viděl jsem je" řekl Eduard a vedl Curta k domku. Čím blíže byli, tím více viděli odstínu v domku, až se dostali ke dveřím a zaklepali „Eduard a Curt" okamžitě se dveře otevřeli a v nich stála Helga a okamžitě skočila do náruče Eduarda a políbila jej. „Jste všichni v pořádku?" zeptal se Curt a uviděl, že jich pár ubylo „Francis, Karen a Frank jinak jsme všichni" řekl Samuels, který seděl na gauči a koukal do knihy. Curt se podíval na Ricarda „Peter to nezvládl, potkali jsme nějakého cizince a ten spustil poplach" řekl se smutkem Curt „To je v pohodě Peter nikdy nebyl stvořený na apokalypsu" řekl Ricard a i přes to jak vysoký je šlo na něm vidět hodně smutku. Všichni se spolu sešli v kuchyni a večeřeli spolu „Zítra okolo oběda musíme být v nejvyšším patře nebo nejlépe na střeše" řekl Eduard všem „Musíme se tam zkusit dostat co nejrychleji bez ohledu na hluk prostě běžet, protože někdo ví, že tam jdeme" řekl Curt. Všichni se na Curta podívaly nechápavým pohledem „kdo?" zeptal se Samuels. „S Edem jsme byli pár dnu v bytovce a hladověli a hledali zásoby a dostali se na střechu a viděli ho na náměstí. Stál tam Zubák a vypadalo to z dálky, jakoby svolával ostatní, slyšel jsem o tomto zubákovi jelikož jsem pracoval v laboratoři, kde to vše začali jsme tomuto chodci říkat Uno neboli jedno nebo první a ten je něco jako kdyby jejich šéf a prostě vede ty zubáky nevím jak je to možný, ale vlastně on byl první" řekl Curt s trochou strachu v hlase „A jak může vědět, že se jdeme zachránit?" zeptala se Natasha „Protože je vyspělý dokáže mluvit a i poslouchat měl na rameni Vysílačku myslím že o tom ví" řekl Curt „Cože? Jak sakra taková věc muže toto umět je to blbost nic takového není" řekl Ricard a nevěřil „Je to pravda Ricarde věřím Curtovi" řekl Eduard „já si myslím, že jste akorát zešíleli tam venku" řekl Ricard. Skupina se po večeři šla vyspat, ale v noci je probudil strašný řev a bouchání na dveře. Curt, Eduard a Ricard okamžitě začali držet dveře a ostatní hlídali zbytek „To byl on" řekl Curt a koukal na Ricarda. Ricard koukal na Curta a nemluvil „lidi v zadu je východ a je to tam čisté můžeme utéct" řekla Natasha „Dobře pomalinku se začněme připravovat na to" řekl Eduard. Samuels Piotr a Jamal vyběhli spolu ven a tam za rohem pozorovali, zda vše v pořádku. Natasha, Helga a Heinrich čekali. „Pokud ty dveře pustíme, shodí je a neutečeme jim" řekl Curt. „zkusíme to bohužel jinačí možnost není" řekl Eduard a koukal na Curta „Ne poslouchej mě Eduarde. Pokud armáda zjistí, kdo jsem, a zabijí mě. Doveď ostatní do bezpečí, já vám získám čas, utíkejte do bílého domu" řekl Curt a koukal na Eduarda „Nenechám tě tady, ty jsi byl člověk, co mě zachránil, dlužím ti to" řekl Eduard se smutkem v hlase „Ricarde utíkej, jsi silný a ochraň je" řekl Eduard. Ricard to udělal „a teď mě poslouchej, pustíme to na tři, rozumíš?" řekl Eduard „Ne Ede nebudeme mít na to čas utéct. Zdržím je a vy běžte, nic tam na mě nečeká maximálně smrt a na tebe čeká krásná slečna, se kterou musíš budovat" řekl Curt a usmál se na Eduarda „Dobře promiň Curte" řekl Eduard a pustil dveře a postupoval dozadu. Curt se postavil tak aby držet dveře celou svou váhou. Eduard utekl ven „Musíme jít" řekl Eduard.

Konec světaWhere stories live. Discover now