"Nechám tě žít, ale už to nikdy nedělej" řekl Eduard a odchází od Michaela. Věděl, že Samuels mu přikázal, aby zabil zloděje, ale Michaela má rád a nechce jej zabít.
Eduard vešel k Samuelsovi do jeho kanceláře. "No konečně kde jsi byl?" zeptal se Samuels. Eduard se posadil před Samuelse. "Byl to Michael, měl hlad a dal půlku Frankovi" řekl Eduard. Samuels se na něj usmál "Díky že si mi to zjistil." řekl Samuels "a zabil si jej?" zeptal se Samuels a opřel se do své židle "Ne. Nezabil, je to dobrý člověk měl k tomu své důvody a každý člověk se hodí" řekl Eduard. Samuels se netvářil šťastně, ale chápal Eduarda "Dobře tedy teď běž za Francisem do lesa. Chce pomoct s jeho úlovkem" řekl Samuels a postavil se ruce si dál za záda a koukal z okýnka. Eduard se postavil a odešel
Eduard šel do lesíka kousek od Obchodního centra a šel vyznačenou cestičkou k Francisovi. Zrovna šel po lesíku a uviděl Francise klečet za křovím. Skrčil se a šel pomalu k němu "Čau Francisi" řekl Eduard a došel až k němu. Franci ho, ale okřikl, ať mlčí a poté ukázal na Srnu, která si hodovala na trávě "Zkus to Ede, jestli se trefíš" řekl potichu Francis a podal luk Eduardovi. Eduard popadl luk a zasadil šíp z toulce od Francise. Zamířil směrem k srně, celkem se mu klepala ruka, proto zkusil zadržet dech a soustředit se na svůj cíl a pustil šíp, který zasáhl srnu ale do zad. Srna se rozeběhla a utíkala pryč "Super teď už jen sledovat krev" řekl Francis a rozeběhl se za srnou. Eduard si dal luk na záda a toulec popadl a utíkal taky. Najednou se Francis zastavil "Vidíš toto?" řekl Francis a ukázal na krvavé stopy. "Jo vidím" řekl Eduard, ale s lovem nemá moc zkušeností, takže nechápal. "Krvácí víc a víc za chvíli je tuhá" řekl Francis a usmál se a rozeběhl za krví. Franci se opět zastavil "šš vidíš tam je další srna můžeme mít dvě. Dej mi ten luk zkusím ji ulovit. Ty pokračuj za tou krví" řekl Francis a popadl luk s dvěma šípy a oddělil se. Eduard stále sledoval stopy, až dokud to neuviděl. Na zemi ležela Srna. Byla stále na živu, ale už nemohla běžet dál. Eduard přišel blíž a popadl svůj nůž. Srna se na něj podívala. To celkem mrzelo Eduarda, sice je to jídlo, ale stále je to živý tvor. Nemohl ji, ale nechat trápit a tak svůj nůž zabodl do hlavy srny a tím ji zabil. Eduard se chystal tu srnu odtáhnout sám, ale byla těžká. Dotáhl by ji sice až k Obchodnímu centru, ale trvalo by to věčnost a zas tolik svalů neměl. Eduard se zrovna chytil paroh a snažil se táhnout, ale najednou ucítil strašnou bolest ve své noze. Zřítil se k zemi. Eduard se na nohu podíval a mel v ní zaseklý šíp. Snažil se neřvat bolesti. Bolelo to jak prase, když tu najednou se z poza stromu vynořil Zubák "do prdele" řekl si Eduard a snažil se, postavil. Prošlo mu to a postavil se a popadl svou kudlu a uchopil Zubáka za rameno a zasekl mu svůj nůž do hlavy, ale nedokázal to ustát a zřítil se na zem. Jak tak Eduard ležel v bolestech. Uslyšel tleskot a z poza skály vyšel muž bez pravého oka a s Francisem na zádech. Byl to pořádný chlap "Jsi šikula. Promiň, nechtěl jsem ti ublížit, ale bereš mi srnu" zasmál se mohutný chlap a shodil na zem Francise, který je omráčený "Tento luk je pěkný z dobrého stromu" řekl muž a nadzvedl svou pravou ruku a zamával s ní. Za Eduardem vyšli dvě další postavy žena a další muž všichni vypadali dost nepřátelsky "Chlapče máš tady někde tábor?" zeptal se obr. Eduard se na něj jen díval a neříkal nic "Já ti nevystřelil jazyk, jen nohu" řekl obr a usmál se popadl další šíp a namířil na mezi noži Eduarda "Mluv chlapče" řekl narychlo obr. Eduard se jen na něj podíval "proč bych ti měl něco říkat?" řekl Eduard a podíval se na něj s hnusným výrazem "Protože jinak přijdeš o koule" řekl obr a začal se chlámat. Z poza Eduarda vystoupila žena a dala ruku na Obrovu a zatlačila mu luk dolů "Hele nejsme nepřátele. Jen hledáme místo kde se usídlit tady můj kamarád je hladový" řekl slečna a klekla si k Eduardovi. "Neznám vás, omráčili sté mého přítele a střelili šíp do nohy. Myslíš, že ti něco řeknu?" řekl Eduard a zamračil se na slečnu. Francis se začínal probouzet "do prdele" řekl Francis a vyplivnul krev. Pomalu se stavěl na nohy, když zrovna uviděl Eduarda na zemi s šípem v noze a tři neznáme "Hele co se tady děje?" zeptal se Franci s a dal si ruku na záda, kde měl svou kudlu. "Ale šípková Růženka vstala" řekl druhý muž a zasmál se "nehledáš tohle?" řekl muž a vytáhl Francisovou brokovnici. Eduard se podíval na slečnu "Hele nechceme žádné problémy. Jen se chceme tady s kamarádem najíst a našli jsme srnu. Nechte nás odejit" řekl Eduard. "Kéž by to šlo" řekla slečna, která se postavila a kopla do hlavy od Eduarda, který hned omdlel. "Vy zmrdi" řekl Francis a rozeběhl se na obra, když mu najednou jeho nohou proletěl brok z jeho brokovnice. Francis padl na zem a taktéž omdlel.
"Samuelsi, Helgo kdokoliv honem pojďte" zařval opravář v Obchodním centru. Samuels, Helga a pár dalších přiběhlo "poslouchejte" řekl opravář a přidal hlasitost na radiu, ze kterého se ožívala zpráva "Evakuujeme Ameriku poslední odjezd je za 14dní ve Washington DC u Bílého domu pokud nestihnete dorazit. Amerika bude vybombardovaná" Samuels se podíval na Helgu a polkl slinu "Musíme pohnout Washington je dost daleko" řekl Samuels.
YOU ARE READING
Konec světa
AdventurePříběh vypráví o budoucí skupině, která se snaží přežít v apokalypse