Ben Park Jimin,
Bu benim intihar notum ve söylemek istediğim son şey her şeyi düzeltmek için tüm hayatımı feda ettiğim.
Min Yoongi benim ilk aşkım ve onla ilgili öyle güzel hatılara ve anılara sahibim ki...
Bunu anlayamazsınız.
Bunun anlamını kimse bilemez.
Onun hayatını cehenneme çeviren ama aynı zamanda cenneti için uğraşan benim.
Onun için tüm hayatımı verdim ben. Kendimi yoluna serdim ve şimdi son saatlerimde bile onun için çırpınıyorum.
Onun hiçbir zaman kötü biri olduğuna inanmadım. Min Yoongi tertemiz biri. Sevgiye ihtiyacı olan mükemmel biri.
Ama sanırım ben ona bu sevgiyi veremedim. Bu ilişkide.. kötü karakter benim.
Verseydim düzelirdi. Aşık olduğum Min Yoongi olurdu. O eskiden sosyaldi. Herkesi düşünür ve herkes için çaba gösterirdi. İnsanlar onu severdi, ben de severdim.
Onla tanıştığımızda böyleydi.
Ama sonra ilişkimiz ilerledi ve ben.. ben bir gece.. AH TANRIM bir gece sevişmek istedim. Birlikte olalım istedim. Bedenini tatmak istedim. En çok da dudaklarını.
Dudaklarını şarap niyetine içip sarhoş olmak istedim o gece. Çok sevdiğim gözlerine bakıp zevkten kıvranmasını izlemek istedim.
O geceye dek normaldi her şey.
Ama ona yaklaştığımda pısırık bir sokak kedisine dönmüştü. Bunu bilerek yaptığını düşündüm.Ona çok yaklaştım ve sonunda, istediğimi de aldım.
Min Yoongi'nin dudaklarından ilk öpücüğünü çaldım.
Titriyordu ama ben zevkten sandım.
O gece onu kendimin yaptım.
Ağlamıştı.
Bittiğinde ağlamıştı ve benim de yıkımım olmuştu Min Yoongi.
Ben bilmeyerek de olsa onun hayatını bitirdim.
Çıplak şekilde yatağımda titrerken loş ışık altında kızarmış yanaklarını ve ateşle deli gibi yanan bedenini gördüm.
Bir tür travma geçiriyormuş.
Bu gece lise sondaydı.
Ben ona hayatının ikinci çokunu yaşatmıştım.
Bilmiyordum, birinci şokunu babasından yemişti.
Ortadan yok olduğunda bir şeylerin düzelebileceğiyle ilgili umutla dolmuştum ama o travmasının getirisi ile kendine yeni 'baba' figürleri bulabileceğini sanmıştı. Namjoon ve Seokjin denen adamlardı. Bunu da sonradan öğrendim. İkisi de hapishane geçmişi ve doluca suç kayıtları bulunan kötü adamlardı.
Min Yoongi artık siyaha boyanmıştı ve ben gözlerindeki karanlığı gördüğümde kendimden iğrendim.
On üç ay oldu ve benim sonum geldi.
Min Yoongi ile birbirimizin sonunu getirdik.
İtiraf ediyorum, Min Yoongi'nin bu halde olmasının yarı nedeni benim.
Aptal bir insan oldum.
Tüm hayatım çöp oldu ve ben son satırlarımda Min Yoongi'den başka kimseye dokunmadığımı ve aşık olmadığımı belirtmek istiyorum.
O benim sonum.
Yine de..
Onun sonu olmamasını ummaktan bir şey gelmiyor elimden.
Gerçekleri o biliyor.
Yalvarırım onu iyileştirin.
25nisan.
I should write some taegi moments
Bye bye Jimin'♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BIID | taegi
Fanfiction[tamamlandı] body integrity identity disorder. bşl:201019 btş:8520